Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@01:49:35 GMT

مذاکره برای تخصیص سهمیه ویژه بنزین به معلولان

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۵۸۳۷۲

محمد نفریه در گفتگو با مهر در مورد تغییر قیمت بنزین نیز گفت: با تغییر قیمت بنزین معلولینی که به مراکز روزانه ما مراجعه و یا در منزل مراقبت می شوند برای سرویس رفت و آمد به مشکل برخورده و هزینه های  آنها زیاد شده است بر همین اساس مکاتبات لازم با مسئولین ذیربط انجام شده و از آنها خواسته ایم برای این معلولین نیز سهمیه بنزین جداگانه ای در نظر بگیرند و پیگیر این موضوع هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: هنوز در این خصوص پاسخ نهایی به ما داده نشده ولی امیدواریم در این هفته که ویژه معلولان است دولت سهمیه ویژه ای برای ایاب و ذهاب معلولان اختصاص دهد.

معاون امور توانبخشی معلولان در خصوص اعتبار مورد نیاز اجرای قانون جامع حمایت از حقوق معلولان نیز گفت: ما مکلف هستیم طبق قانون هزینه اجرای قانون جامع حمایت از حقوق معلولان را برآورد و اعلام کنیم وبا توجه به اعتباری که به ما داده می شود در خصوص خدمات رسانی به معلولان برنامه ریزی می کنیم .

نفریه اظهار داشت: امسال با توجه به تصویب هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان ، برای تمامی معلولان شدید و خیلی شدید در سه دهک پایین درآمدی پرداخت کمک معیشت را اجرایی خواهیم کرد و اگر بخواهیم سایر گروه های معلولان را نیز تحت پوشش حق معیشتی که در قانون آمده قرار دهیم نیازمند آن هستیم که اعتبار بیشتری به ما تخصیص دهند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۸۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت ماه

این دومین سهمیه ماهانه سال ۱۴۰۳ است که به کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز خواهد شد، همچنین سهمیه سوخت خودرو‌های عمومی و خدماتی مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز می‌شود.

به گزارش دنیای اقتصاد، سهمیه‌بندی بنزین از ساعت صفر روز جمعه، ۲۴ آبان‌ماه سال ۱۳۹۸ براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه، برای همه وسایل نقلیه بنزین‌سوز آغاز شد.

سقف ذخیره سهمیه بنزین کارت‌های هوشمند سوخت برای مالکان خودرو‌های شخصی و موتورسیکلت‌ها هم‌اکنون ۶ ماه است، بنابراین سهمیه واریزی ماهانه خودرو‌های شخصی و موتورسیکلت‌ها در صورت استفاده نکردن، حداکثر تا ۶ ماه در کارت‌های هوشمند سوخت قابل ذخیره خواهد بود.

هم‌اکنون کشور در شرایط ناترازی تولید و مصرف بنزین قرار گرفته و لازم است مدیریت بهینه مصرف سوخت و استفاده از کارت سوخت شخصی به‌منظور جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت، بیش از پیش مدنظر قرار گیرد تا کشور را در معرض خطر واردات سوخت قرار ندهد.

دیگر خبرها

  • سوالات پر تکرار درباره بنزین + پاسخ
  • پاسخ به سوالات پر تکرار درباره بنزین
  • زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت ماه
  • سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می شود؟
  • سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟
  • برگزاری جشنواره ورزشی و بازی‌های بومی‌محلی ویژه معلولان در مهاباد
  • جشنواره ورزشی و بازی‌های بومی محلی ویژه معلولان در مهاباد
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت پل شهید نجفی در جاده سی سخت
  • اختصاص بنزین به شماره ملی قابل اجراست
  • ادامه توزیع لیتری یارانه سوخت امکان‌پذیر نیست