Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور سابق پاکستان در نخستین ویدیوی منتشر شده از بیمارستان اعلام کرد: پرونده‌های موجود اتهاماتی اثبات نشده و بی اساس هستند. ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از اکسپرس نیوز، «پرویز مشرف» رئیس جمهور سابق پاکستان ضمن انتشار یک ویدیو از بیمارستانی که در آن بستری شده است اعلام کرد: پرونده هایی که علیه من وجود دارد اتهاماتی بی اساس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: دادگاه پاکستان من را به قانون شکنی متهم می کند در حالی که 10 سال تمام با تروریسم مبارزه کردم و هیچ اقدام غیرقانونی نداشتم.

رئیس جمهور سابق پاکستان گفت: آنها حتی اجازه دفاع به من نمی دهند و وکیل من نیز اجازه صحبت کردن و دفاع از من را پیدا نمی کند.

وخامت حال پرویز مشرف وی را به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان کشاندتلاش دولت پاکستان برای تبرئه پرویز مشرفدادگاه مبارزه با تروریسم پاکستان دستور ضبط تمام املاک پرویز مشرف را صادر کرد

فرمانده سابق ستاد ارتش پاکستان اظهار داشت: من را به خیانت و اقدام علیه کشور متهم می کنند ولی خود آنها نیز می دانند که من برای خدمت به پاکستان تمام توان خود را به کار بسته بودم.

وی افزود: شرایط جسمی نامساعدی دارم و مجبور به صورت مرتب به بیمارستان مراجعه کنم، اخیرا و پس از بیهوش شدن در منزل مرا به بیمارستان منتقل کرده‌اند.

مشرف که در سال 1999 و پس از یک کودتا قدرت را در پاکستان به دست گرفت یک دوره رئیس جمهور این کشور بود.

دستگاه قضایی پاکستان او را به خیانت علیه کشور متهم کرده است و بارها برای او احضاریه فرستاده ولی مشرف که به امارات سفر کرده است به بهانه بیماری حاضر نیست به پاکستان بازگردد.

انتهای پیام/.

R1475/P36446/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "پاکستان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار پاکستان اخبار پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۸۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رسانه‌های پاکستان بر اهمیت سفر آتی رئیس جمهور ایران به اسلام آباد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ برخی از رسانه‌های پاکستانی با اشاره به توطئه همیشگی گروه‌های تروریستی برای تخریب روابط ایران و پاکستان که اوایل سال میلادی با به وجود آمدن تنش‌های مرزی ناشی ازتروریسم به اوج خود رسید، بر اهمیت سفر آتی رئیس جمهور ایران به پاکستان برای تقویت همکاری مشترک دو کشور همسایه علیه تروریسم تاکید کردند.
به نقل از سایت خبری «تریبون اکسپرس»، در آستانه سفر رئیس جمهور ایران به اسلام آباد رسانه‌های پاکستانی بصورت گسترده اهداف استراتژیک این سفر را مورد بررسی قرار داده و، خبرگزاری «اکسپرس تریبون» پاکستان در گزارشی این سفر را برای تقویت همکاری‌های امنیتی مهم ارزیابی کرد.
این خبرگزاری همچنین با تاکید بر اهمیت ثبات و امنیت برای تقویت روابط میان کشور‌های منطقه افزود: ایران و پاکستان بطور فزاینده در مورد حضور فعال مجدد گروه‌های تروریستی در منطقه نگران هستند از این رو در جریان سفر آقای رئیسی به اسلام آباد طرفین وضعیت افغانستان به عنوان یک چالش امنیتی مشترک را نیز مورد بررسی قرار خواهند داد.
این گزارش با بیان اینکه در گذشته روابط دوجانبه ایران و پاکستان همواره از سوی گروه‌های تروریستی تهدید شده است، افزود: سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان درحالی انجام می‌شود که وی در جریان تنش‌های مرزی دو کشور در ماه ژانویه با تاکید بر تلاش برای خنثی سازی توطئه‌های دشمنان مشترک قول سفر زودهنگام به پاکستان را داده بود.
تریبون اکسپرس افزود: پیش بینی می‌شود پیشبرد پروژه انتقال گاز ایران به پاکستان از طریق تلاش مشترک برای یافتن راهکاری جهت دور زدن تحریم‌های آمریکا، آغاز تجارت آزاد و سایر راه‌های تقویت مناسبات دوجانبه دستور کار سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان باشد.
کارشناسان معتقد اند ایران و پاکستان با حدود یک هزار کیلومتر مرز مشترک و ظرفیت فراوان تجاری و اقتصادی بطور بالقوه می‌توانند بخشی قابل توجهی از نیاز‌های اساسی مردم خود را از طریق همکاری‌های دوجانبه تامین کنند که بدون شک بهره برداری از این ظرفیت توجه جدی‌تر به مقوله امنیت مرز‌ها و مبارزه موثر با عوامل و گروهک‌های مخل امنیت را می‌طلبد.

دیگر خبرها

  • پاکستان: هرگونه اقدام نظامی جدید از سوی اسرائیل به ضررشان تمام خواهد شد
  • حضور ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ ای جنایی
  • تاکید رسانه‌های پاکستان بر اهمیت سفر آتی رئیس جمهور ایران به اسلام آباد
  • حضور ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ای جنایی
  • ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ای جنایی؛ سایه این محاکمه بر سرنوشت سیاسی او
  • ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ای جنایی
  • ابراهیم رئیسی سوم اردیبهشت به پاکستان سفر می‌کند
  • رئیسی ۳ اردیبهشت به اسلام آباد می‌رود
  • فیلم/ کنعانی: رئیس جمهور به پاکستان سفر می‌کند
  • محاکمه ترامپ در دادگاه نیویورک آغاز شد