Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نامزد‌های شانزدهمین جشنواره نقد کتاب در دو گروه علوم تربیتی و روان شناسی و کلیات اسلام از سوی روابط عمومی موسسه خانه کتاب معرفی شدند. تاریخ انتشار: 10:19 - 13 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۳۷۳۵

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب، مقاله‌های راه یافته به مرحله دوم شانزدهمین جشنواره نقد کتاب در گروه‌های علوم تربیتی و روان شناسی و کلیات اسلام از سوی دبیرخانه این جشنواره اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بیشتر بخوانید: برای مطالعه آخرین خبرها از موسسه خانه کتاب اینجا کلیک کنید در گروه علوم ­تربیتی و روان­شناسی از میان آثار ارسالی به شانزدهمین دوره جشنواره نقد کتاب؛ ۵ مقاله با عنوان‌های بررسی محتوای کتاب‌های درسی دوره دوم ابتدایی بر مبنای تربیت اقتصادی از دیدگاه اسلام، محمدرضا یوسف زاده و موسی آداک، مسائل کاربردی تعلیم و تربیت اسلامی، ش ۹، زمستان ۱۳۹۷، دانشگاه در آینه تاریخ: بررسی و نقد کتاب سرگذشت و سوانح دانشگاه در ایران، حلیمه جعفرپور نصیرمحله، فصلنامه نقد کتاب علوم انسانی، ش۳و۴، پاییز و زمستان ۱۳۹۷، گناه و بی گناهی دانشگاه در ایران: نقد و بررسی کتاب گاه و بی گاه دانشگاه در ایران، محمد جمالو، فصلنامه نقد کتاب علوم انسانی، ش۳و۴، پاییز و زمستان ۱۳۹۷، نظام آموزشی عالی، طلیعه ایران مدرن: بررسی و نقد کتاب نظام آموزشی و ساختن ایران مدرن، حمید سجادی، فصلنامه نقد کتاب علوم انسانی، ش۳و۴، پاییز و زمستان ۱۳۹۷ و نقدی بر کتاب رویکرد‌های نظری و عملی تدوین برنامه‌های درسی در آموزش عالی، سید محمدحسین حسینی، پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی، پاییز و زمستان ۱۳۹۷ به عنوان نامزد شناخته شدند.   همچنین، در گروه کلیات اسلام مقاله‌های بررسی انتقادی دیدگاه مادلونگ دربارة عملکرد مدیریتی سیاسی «امیرمؤمنان علی (ع)» در کتاب جانشینی «حضرت محمد (ص)»، محمد جواد یاوری سرتختی و مرتضی علوی، تاریخ اسلام در آینه پژوهش، ش۴۴، بهار و تابستان ۱۳۹۷، نقد دیدگاه دکتر سروش در اثبات ناپذیری تاریخی تولد امام و عدم ضرورت اعتقاد به وجود امام مهدی (عج)، زهرا پنبه پز، ابراهیم شفیعی سروستانی و محمد رنجبر حسینی، تحقیقات کلامی، ش۲۱، تابستان ۱۳۹۷، نگاهی انتقادی به ترجمه انگلیسی کتاب شیعه در اسلام علامه طباطبایی، قدرت الله خیاطیان و علیرضا شاه محمدی، شیعه شناسی، ش۶۱، بهار ۱۳۹۷ و نگاهی به کتاب انجیل هم پیوند: تحریری کهن از انجیل همراه با تفسیر، پاژ، ش۳۱، پاییز ۱۳۹۷ جواز ورود به مرحله دوم داوری را کسب کردند.   اختتامیه شانزدهمین دوره جشنواره نقد کتاب با اعلام اسامی برگزیدگان و مقالات شایسته قدردانی، در آذر ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا جشنواره نقد کتاب موسسه خانه کتاب کتاب های درسی امیرالمومنین علی علیه السلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۸۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب شعر جشنواره نفس پاک منتشر می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، علیرضا قزوه در نشست خبری نخستین جشنواره شعر نفس پاک گفت: این جشنواره یکی از کار‌های جدی ماست و اهمیت آن را به شاعران یادآوری می‌کنیم تا از این برنامه، کتابی هم به یادگار منتشر شود.

وی افزود: قرار است اشعار منتخب با ویراستاری محمدکاظم کاظمی در کتابی منتشر شود که از این کتاب همزمان با مراسم اختتامیه جشنواره رونمایی خواهد شد.

موضوع اعتیاد و آگاهی بخشی خانواده‌ها عنوان جشنواره شعر نفس پاک شده است. جشنواره‌ای که در چهار محور اصلی اعتیاد و عواقب زیان بار آن، آگاهی بخشی، گفتمان سازی برای انتخاب سبک زندگی سالم، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

برای این جشنواره از شاعران داخلی و فارسی زبان‌های کشور‌های منطقه دعوت شده تا اشعار خود را در مورد آسیب‌های اجتماعی اعتیاد ارائه کنند. برای حضور شاعران در این جشنواره و ماندگاری آثارشان پیشنهاد‌هایی مطرح شد.
همچنین برای کیفی سازی جشنواره شعر نفس پاک، بخش‌های دیگر هم به آن اضافه می‌شود. این جشنواره شعر، ۱۴ برگزیده با جوایز نقدی دارد و مراسم اختتامیه آن همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر در هفته اول تیر برگزار خواهد شد.

انسیه بحری گزارش می‌دهد:

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خودنمایی زمستان در بهار سمیرم
  • شانزدهمین صعود فوتسال ایران به نیمه‌نهایی آسیا؛ قرقیز شکار یوز شد
  • قیمت لیفان در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مبانی فلسفی انقلاب اسلامی ایران در آکادمی علوم روسیه بررسی شد
  • تداوم فرهنگی ایران از دیدگاه اسلامی ندوشن
  • کتاب «اُمّ علاء» نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • کتاب شعر جشنواره نفس پاک منتشر می‌شود
  • تاریخ طب در ایران پس از اسلام در فهرست صد کتاب ماندگار قرار گرفت
  • نامزد‌های دومین جشنواره «عروسک‌خونه» اعلام شد
  • معرفی نامزد‌های دومین جشنواره «عروسک‌خونه»/ زمان و مکان اختتامیه اعلام شد