Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه فرآیند نوسازی ناوگان فرسوده تاکسیرانی از بن‌بست خارج شده است، گفت: تسهیلات 50 میلیونی با کارمزد 4 درصد به متقاضیان نوسازی تاکسی‌ها ارائه می‌شود.

علیرضا قنادان در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در ارتباط با آغاز فرآیند نوسازی ناوگان تاکسیرانی اظهار کرد: اخیراً 370 خودروی اپتیما با سرمایه‌گذاری بخش خصوص به ناوگان تاکسیرانی اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که این خودروها به‌عنوان ناوگان لوکس تاکسیرانی محسوب می‌شوند، افزود: مالکیت این خودروها با شرکت سرمایه‌گذار است و برای بهره‌برداری، از رانندگان خودروهای فرسوده غیرقابل استفاده و یا فراخوان استخدام رانندگان جوان استفاده می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: خرید و نگهداری یک خودروی 800 میلیون تومانی در توان تاکسیرانان نیست، بنابراین بهره‌برداری از چنین ناوگانی نیازمند حمایت و پشتیبانی دولت در کنار بخش خصوصی است.

قنادان ادامه داد: استفاده از این خودروها در محدوده‌های دربستی و توریستی است که هزینه آن 3 تا 5 درصد بیشتر از ناوگان عمومی تاکسیرانی است.

وی در ارتباط با نوسازی ناوگان تاکسیرانی در بخش مالکان شخصی نیز گفت: فرآیند نوسازی ناوگان فرسوده تاکسیرانی از بن‌بست خارج شده و رویکرد خودروسازان نیز نسبت به قبل تغییر کرده است، به‌طوری که شرکت ایران خودرو متعهد به تأمین خودور برای نوسازی این ناوگان شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران ادامه داد: به‌منظور نوسازی تاکسی‌های پایتخت تسهیلات 50 میلیونی با کارمزد 4 درصد از منابع صندوق کارآفرینی امید پیش‌بینی شده است.

قنادان ضمن اشاره به این‌که 50 درصد منابع نوسازی از سوی شهرداری تهران تأمین می‌شود،  خاطرنشان کرد: فعلاً در ارائه این تسهیلات سقفی وجود ندارد و تا زمان تأمین اعتبار، این وام به متقاضیان واجد شرایط تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/4105/4110/

منبع: آنا

کلیدواژه: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران نوسازی تاکسی های پایتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۸۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی گشت‌های نظارت و کنترل کرایه تاکسی‌ها در تبریز

سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز اعلام کرد: برای کنترل و نظارت بر کرایه‌های دریافتی توسط تاکسیرانان گشت‌های مشترک خودرویی سازمان تاکسیرانی تبریز با سازمان‌های تعزیرات حکومتی و صنعت، معدن و تجارت راه اندازی شد.

کرایه تاکسی‌ها از اول فرودین ماه ۱۴۰۳ نسبت به سال ۱۴۰۲ به میزان ۴۵ درصد افزایش یافته و مبلغ کرایه‌های جدید از طریق تابلو‌های کرایه در سطح شهر و همچنین سایت سازمان تاکسیرانی تبریز اطلاع رسانی شده است.

علاوه بر گشت‌های مشترک با تعزیرات حکومتی و اداره صنعت، معدن و تجارت بازرسان محسوس و نامحسوس ویژه سازمان تاکسیرانی نیز میزان کرایه دریافتی توسط تاکسیرانان در سطح شهر را با جدیت رصد می‌کنند و در صورت دریافت کرایه اضافی با جدیت و قاطعانه اقدامات قانونی لازم انجام می‌گیرد.

شهروندان محترم نیز می‌توانند از طریق شماره تلفن ۳۴۷۶۰۲۹۲ (واحد رسیدگی به شکایات مردمی سازمان تاکسیرانی تبریز) شکایت یا دریافت کرایه اضافی توسط تاکسیرانان را جهت رسیدگی اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ابلاغ آئین نامه جدید اسقاط و سن فرسودگی خودروها / افزایش ارزش اسقاط خودروهای فرسوده
  • ارزش اسقاط خودرو‌های فرسوده افزایش یافت
  • ارزش اسقاط خودرو بالا رفت
  • افزایش ارزش اسقاط خودرو‌های فرسوده
  • ابلاغ آیین‌نامه جدید اسقاط و سن فرسودگی خودروها
  • ابلاغ آئین‌نامه جدید اسقاط و سن فرسودگی خودروها/ افزایش ارزش اسقاط خودروهای فرسوده
  • ۲۵۰ ون تاکسی در حال سرویس‌رسانی به مراسم محفل قرآنی امام حسنی‌ها
  • راه اندازی گشت‌های نظارت و کنترل کرایه تاکسی‌ها در تبریز
  • نرخ‌ های کرایه تاکسی در اصفهان در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • شهرداری تهران تا پایان فروردین برای ارسال مدارک نوسازی مسکن مهلت دارد