Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@23:16:11 GMT

فتحی بی‌اطلاع از پیشنهاد ترابزون به چشمی

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۵۹۰۴۳

فتحی بی‌اطلاع از پیشنهاد ترابزون به چشمی

مدیران باشگاه استقلال از ادعای رسانه ترکیه‌ای مبنی بر پیوستن چشمی به ترابزون، ابراز بی اطلاعی کردند.

به گزارش مشرق، در شرایطی که رسانه ترکیه‌ای از تمایل باشگاه ترابزون برای جذب روزبه چشمی خبر داده است اما باشگاه استقلال از این پیشنهاد بی اطلاع است.

بیشتر بخوانید:

باشگاه ترکیه‌ای به‌دنبال جذب مدافع استقلال

امیر حسین فتحی ضمن ابراز بی اطلاعی از پیشنهاد باشگاه ترکیه‌ای برای روزبه چشمی گفت: این بازیکن با استقلال قرارداد دارد و پیشنهادی از کشور ترکیه برای وی به دستمان نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چشمی در ابتدای این فصل با آبی پوشان قرارداد یک ساله امضا کرده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین فوتبال لیگ برتر امیرحسین فتحی مدیر عامل ترابزون اسپور روزبه چشمی استقلال پیشنهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۹۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا

به گزارش "ورزش سه"، درخشش یامال در ترکیب بارسلونا در این فصل تحت هدایت ژاوی توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ فوتبال اروپا را جلب کرده و تحسین بسیاری را از سوی فوتبال‌دوستان و کارشناسان برای او به همراه داشته است.

ارسلونا در این فصل شرایط بسیار دشواری را تجربه کرد و روزهای سختی داشت اما درخشش اینب بازیکن ۱۶ ساله در ترکیب این تیم نقطه روشنی برای آنها بود و مدیران و هواداران را به نسل آینده لاماسیا امیدوار کرد.

پیش از این بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده بودند که چند مشتری جدی برای خرید این ستاره جوان پیشنهاداتی را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی ارائه خواهند کرد حالا رسانه‌های نزدیک به پاری سن ژرمن مدعی شدند که آنها آماده هستند تا پیشنهاد باورنکردنی ۲۰۰ میلیون یورویی را به بارسلونا ارسال کنند.

این ادعا در حالی مطرح شده که مدیران بارسا پیش از این بارها تاکید کرده بودند که به هیچ وجه حاضر به فروش یامال نیستند و این بازیکن از نظر آنها غیر قابل فروش است اما با توجه به شرایط مالی بسیار بد این باشگاه شاید ارائه پیشنهاد ۲۰۰ میلیون یورویی بتواند نظر آنها را تغییر دهد  چون به راحتی می‌توانند با این مبلغ مشکلات مالی را حل کرده و بازیکنان مد نظر خودشان را به خدمت بگیرند.

دیگر خبرها

  • چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • رسانه عبری زبان: کشورهای عربی مانع تلاش ترکیه برای ورود به پرونده غزه شدند
  • پشت صحنه تازه ترین فیلم پارسا پیروزفر در سینما | تصاویر
  • باشگاه پرسپولیس: اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم است
  • دیدن «مست عشق» را به دیگران پیشنهاد کنید / از کار با «حسن فتحی» لذت بردم
  • واکنش باشگاه پرسپولیس درباره لیست مازاد و تغییرات در تیم
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا
  • عبور «مست عشق» از هفت خان
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند