Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید ربیعی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: بارش باران و برف  در شبانه روز گذشته، باعث ریزش کوه در مسیر ورودی کارگاه عملیاتی این محور ارتباطی در حال احداث شد که با حضور به موقع نیروهای فنی محوطه کارگاهی پاکسازی شد.

مدیرساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری درباره فعالیت عملیات اجرایی این طرح ملی تصریح کرد: تاکنون بیش از ۸۰۰ متر از حفاری این تونل از سمت خروجی انجام شده است و مابقی نیز تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ربیعی تاکید کرد: با بهره‌برداری از این طرح بیش از ۵ نقطه حادثه‌خیز و پرخطر حذف و جاده اصلی شهرکرد به سمت سد کارون ۴ و استان خوزستان ۲۰ کیلومتر کوتاه‌تر خواهد شد.
وی گفت: این تونل زیر کوه سوخته و گردنه زره در حال حفاری است که با بازگشایی تونل زره، افزایش تردد جاده‌ای از مسیر شلمزار، ناغان، کارون ۴ و ایذه، بار ترافیکی بروجن به لردگان کاهش پیدا می‌کند.

برخی از منابع محلی اعلام کردند، تعدادی از کارگران نیز پس از ریزش کوه بلافاصله از محل تونل توسط نیروهای امدادی خارج شدند.

به گزارش ایرنا، مسیر جدید شهرکرد به شلمزار به ناغان مدت‌هاست در دست احداث است و تونل زره در حدفاصل شهر شلمزار و ناغان و در ۴۰ کیلومتری شهرکرد واقع شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان اداره کل راه استان خوزستان بارش باران چهارمحال و بختیاری تونل زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۹۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمباین وارداتی جدید در کارون رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر جهاد کشاورزی کارون بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: از کمباین جدید وارداتی شرکت کمباین سازی ایران در بخش سویسه روستای شیلات این شهرستان رونمایی شد.

جبار حمادی گفت: برداشت توسط این کمباین به صورت پایلوت در شهرستان کارون برای آشنایی کشاورزان پیشرو با مزایای این مدل کمباین با حضور مسؤولان استانی - شهرستانی و کشاورزان پیشرو منطقه انجام شد.

کد خبر 6086691

دیگر خبرها

  • بارندگی های اخیر ۱۸۴ میلیارد ریال به بناهای تاریخی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی به بنا‌های تاریخی سیستان و بلوچستان
  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی بارندگی به بناهای تاریخی سیستان‌وبلوچستان
  • بارندگی های سرباز خسارت فاجعه بار نداشت
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • کمباین وارداتی جدید در کارون رونمایی شد
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی نداشت
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی به دنبال نداشت
  • آغاز عملیات پروژه انتقال آب کارون ۳ به ایذه
  • عملیات اجرایی طرح انتقال آب از سد کارون ۳ به ایذه اجرا شد