Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-20@01:43:07 GMT

خسارت اغتشاشگران به ۱۴۰ بانک در تهران

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۵۹۰۹۸

خسارت اغتشاشگران به ۱۴۰ بانک در تهران

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صدا و سیما، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در جریان بازدید از محل ثبت نام داوطلبان حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با اشاره به خسارت اغتشاش‌ های اخیر اظهار داشت: اگر بانکی آتش گرفته یا خانه فرد عادی دچار خسارت شده است، بررسی می‌شود تا اگر فرد خسارت دیده در جریان اغتشاش‌های اخیر اقدامی نکرده است، خسارت برطرف و رضایتمندی عمومی حاصل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در استان تهران ۲۹ جایگاه پمپ بنزین دچار آتش سوزی شد که تاکنون ۲۰ پمپ بنزین به مدار برگشته است و ۳ مورد روز سه شنبه وارد مدار شد، ضمن اینکه ۶ پمپ بنزین دیگر به زودی وارد چرخه فعالیت می‌شود.

استاندار تهران سپس بیان کرد: همچنین برخی شهرداری‌ها از جمله شهرداری صالحیه و ۱۰ تا ۱۵ درصد ساختمان برخی فرمانداری‌ها دچار خسارت شد، بعلاوه ۴۷ فروشگاه زنجیره‌ای دچار آتش سوزی شده یا برخی اقلام فروشگاه توسط اغتشاشگران غارت شده است.

محسنی بندپی با اشاره به آمار بازداشت شدگان گفت: در وهله اول ۲۰۲۱ نفر بازدداشت شدند که خیلی از آن‌ها با بازجویی و به دستور محاکم قضایی از آنجا که برای نخستین بار و به صورت احساسی وارد این اغتشاش‌های شده بودند، آزاد شدند، اما وضع کسانی که نظم و آرامش مردم را دچار مشکل کرده بودند، بررسی می‌شود و بر اساس دستور رئیس قوه قضاییه رسیدگی به موضوع‌ها و دستگیری‌ها با سرعت پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه در این جریان‌ها دو شهید دادیم و زخمی‌های نیروی انتظامی را هم داشتیم، تصریح کرد: تمام تلاش ما عادی سازی فعالیت‌ها است و به شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها دستور داده شده است ساختمان‌ ها و منظر عمومی شهر به حالت اولیه برگردد؛ ضمن اینکه در مورد بانک‌ها به بانک مرکزی مکاتبه شد تا زودتر ارائه خدمات فراهم شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: آتش سوزی اغتشاشگران پمپ بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۹۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلایل ریزش مو در زنان

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، بیشتر اوقات، ریزش جزئی مو نشانگر این است که بدن در حال بازسازی موهای آسیب‌دیده و تولید موهای جدید و سالم برای جایگزینی آنها با تار موهای قدیمی است. جالب است بدانید از دست دادن روزانه صد عدد تار مو کاملاً طبیعی است. اگر موهای زیادی را بر روی شانه مشاهده می‌کنید، احتمال دارد دچار ریزش موی غیر طبیعی باشید. در این مطلب به بررسی دلایل ریزش مو در بانوان می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید برای سلامتی موهایمان چه غذاهایی بخوریم؟

ژنتیک

معمولاً ریزش موی ارثی، الگوی طاسی مردانه را در ذهن ما تداعی می‌کند. در حقیقت این مسئله به جنسیت ارتباطی ندارد و مردان و زنان را به یک اندازه دچار ریزش مو می‌کند. طبق گفته آکادمی پوست آمریکا، ریزش موی ارثی معمولاً در فرق سر متمرکز است و با گذشت زمان به دیگر بخش‌ها هم سرایت می‌کند.

جلوگیری کامل از این نوع ریزش مو ممکن نیست، اما درمان‌هایی برای مقابله با آن وجود دارند. به عنوان مثال ماینوکسیدیل (یک داروی موضعی برای رشد مجدد موها) و فیناستراید می‌توانند سرعت آن را کاهش دهند یا حتی روند ریزش را متوقف کنند.

زایمان

در این دوران، رشد موها سرعت بیشتری دارد و دیرتر دچار ریزش طبیعی می‌شوند. زمانی که میزان استروژن پس از زایمان به حالت عادی بازمی‌گردد، موها چرخه رشد طبیعی خود را از سر می‌گیرند و موهایی که در طی این دوران، تجمع یافته‌اند می‌ریزند. این ریزش مو، «تلوژن افلوویوم» نام دارد و می‌تواند ماه‌ها پس از یک اتفاق بزرگ یا استرس‌زا (مانند زایمان) رخ دهد.

ریزش مو پس از زایمان موقتی است و شما مجبور به مقابله یا درمان نیستید. البته اگر می خواهید در این دوران زیبایی موهای خود را حفظ کنید، بهتر است از شامپوها و نرم کننده‌های مناسب و تقویت‌کننده استفاده کنید.

کمبودهای تغذیه‌ای

رشد و حفظ سلامت موها بسته به دریافت مواد غذایی سالم است. کمبود آهن، زینک، ویتامین B۳ (نیاسین) و پروتئین، ریزش مو را تشدید می‌کنند.

درمان کمبود مواد مغذی غذایی معمولاً با مشاوره پزشک، انجام آزمایش خون برای تشخیص دقیق مشکل و تجویز مکمل‌های غذایی توسط متخصص درمان می‌شود.

محکم بستن موها؛ مهم‌ترین عامل ریزش مو در زنان

محکم بستن موها، ریزش موی کششی را در پی دارد. این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که افراد با استفاده از روش‌های گوناگون و به صورت طولانی‌مدت موهای خود را می‌بندند. انجام این کار باعث ریزش تدریجی موها از ناحیه جلوی سر می‌شود و تکرار آن در درازمدت، موجب ریزش موی دائمی می‌گردد.

در معرض حرارت قرار دادن مو

استفاده از سشوار و اتوی مو، صدمات شدیدی به موها وارد می‌کند. این ابزارها معمولاً به ریشه مو آسیب نمی‌رسانند، اما آن‌ها را ضعیف و نازک می‌کنند و به تدریج، باعث ریزش می‌شوند.


منبع: self

کد خبر: 1227686 برچسب‌ها دانستنی ها

دیگر خبرها

  • دلایل ریزش مو در زنان
  • تولید پایدار سوخت در پالایشگاه تهران با تنوع‌بخشی به سبد محصولات 
  • پنج علت ریزش مو در زنان
  • اوج استرس در آزادی؛ هوادار استقلال دچار حمله قلبی شد!
  • بازداشت زنی که مرد مُرده را به بانک آورد!
  • پیگیری تامین منابع مالی طرح کمربندی قم در دیدار با رئیس بانک ملی ایران
  • ۲۰۲ تیربرق در جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب دچار خسارت شد
  • افزایش قیمت بنزین در چین
  • حریق یک ساختمان مسکونی در تهران جان مرد میانسال را گرفت
  • واژگونی اتوبوس عازم تهران/ عکس