Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خانه ملت، محمدرضا منصوری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلسدرباره صحبت‌های رئیس سازمان محیط زیست مبنی بر اینکه اگر قرار بر تولید استاندارد موتورسیکلت و خودروها باشد، باید کارخانجات را تعطیل کنیم، گفت: در حال حاضر نمی‌توان از خودروسازان انتظار اصلاح سریع ساختار و تولید خودروهای استاندارد را داشت زیرا طی 40 سال گذشته که این شرکت‌ها از منابع کافی و بسیار برخوردار بودند، برای تولید خودروی کم مصرف اقدامی نکردند، حال چگونه با بدهی‌های بسیاربتوانند برنامه‌ای برای تحقق این امر داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 خودروسازان برنامه‌ای برای ارتقای کیفیت خودروهای تولیدی نداشتند

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 40 سال خودروسازان را به حال خود رها کردیم، افزود: این شرکت ها برنامه ای برای ارتقای کیفیت نداشتند و سال به سال از کیفیت آنها کاسته شد به گونه ای که حال تنها چارچرخ تولید می‌کنند.

وی ادامه داد: خودروسازی در ایران دولتی است و مدیران مهمان هستند به همین دلیل برنامه ریزی مناسبی برای ارتقا کیفیت و تولید خودروهای کم مصرف و هیبریدی نداشتند.

گرانی خودرو در بازار بی معنا است

این نماینده مردم در مجلس دهم همچنین درباره گرانی پراید و پژوه 206 در هفته های اخیر، اظهار کرد: از آنجایی که طی سال های گذشته خودروها اسقاط نشده‌اند گرانی در بازار بی معنا است زیرا خودروهای موجود در بازار می تواند نیاز مصرف کنندگان و تقاضا را رفع کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزایش قیمت بنزین را یکی از دلایل گرانی خودرو در بازار دانست و اضافه کرد: در ماه های گذشته به دلیل تکمیل خودروهای موجود در کف پارکینگ، عرضه  خودرو به بازار صعودی بود اما در حال حاضر که تعداد این خودروها کاهش پیدا کرده علیرغم ثابت بودن تولید خودروسازان، عرضه به بازار کاهش پیدا کرده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بنزین خودرو خودروسازان سهمیه بندی بنزین قیمت بنزین گرانی خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۹۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این چند نکته ساده کمک می‌کند که بدون عطر خوشبو شوید!

زی‌سان: باتوجه به اینکه نزدیک به ۴۰۰ نوع گیرنده مختلف درون بینی ما وجود دارد تا علاوه بر دریافت بوی تعفن یا فاسدشدن مواد خوراکی، بوی خوش را هم حس کنیم، محققان چند نکته ساده را توصیه کردند که علاوه بر کاهش هزینه خرید عطر، بدن شما را نیز خوشبو می‌کند.

به گزارش زی‌سان؛ به گفته دانشمندان مواد غذایی مصرفی هرکدام تاثیری روی بدن فرد دارند. برای مثال، گوشت قرمز حاوی مقادیر زیادی اسید‌های چرب است و اگر بدن قادر به تجزیه این مواد نباشد، بوی عرق می‌تواند به طرز خفه‌کننده‌ای تند شود.

سبزیجات چلیپایی مانند کلم بروکلی و کلم بروکسل نیز چنین رفتاری را در بدن ایجاد می‌کنند که پیشنهاد می‌شود برای داشتن بوی خوش، مصرف آنها را به حداقل برسانید.

نوشیدنی‌های حاوی کافئین مانند قهوه و چای باعث تحریک‌شدن برخی غدد تعریق می‌شوند و درنتیجه بدن عرق بیشتری تولید می‌کند و باعث تندتر شدن بوی عرقتان می‌شود. پیشنهاد می‌شود به جای زیاده‌روی در مصرف قهوه، روزانه ۸ لیوان آب بخورید تا نتیجه معکوس و خوشایند را تجربه کنید.

مراقبت از لباس‌ها بسیار مسئله مهمی است. لباسی که عرق کرده را نپوشید و هنگام شستن دقت کنید که آن را برعکس کرده باشید و بعد داخل ماشین لباسشویی بیاندازید.

ورزش مداوم به بوی خوش بدن کمک می‌کند. به شرطی که پس از ورزش کردن حتما استحمام کنید و پس از خارج شدن از حمام کاملا خود را خشک کنید. ضمنا تا حد امکان از صابون‌های آنتی باکتریال برای شستشوی خود استفاده نکنید.

بوی بدن از وضعیت روانی هم تأثیر می‌گیرد. اگر عصبی یا تحت اضطراب مداوم باشید و یا کمبود خواب داشته باشید، بوی بدن شما می‌تواند نامطبوع شود. اگر روغن‌های معطر را به بالش یا ملحفه خود بزنید، بعد از یک خواب شبانه، بوی خوبی هم خواهید داد.

tags # عطر و اودکلن سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • مونوریل قم از خواب زمستانی بر می‌خیزد
  • معاون وزیر ارتباطات : شبکه اپراتور مدعی نارضایتی مردم از کیفیت شبکه به دلیل استفاده از مودم بومی قابل بررسی است
  • فشار دلالان برای حفظ سود چند صد میلیونی از پارس/ چرا زیان خودروساز و سهامداران دیده نمی‌شود؟
  • افزایش سال گارانتی خودرو‌ها برای مردم هزینه دارد؟
  • تحقق رویای چین؛ خیابان ها در سیطره خودروسازان اژدهای سرخ!
  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند
  • سود بازار 1100 هزار میلیاردی خودرو
  • این چند نکته ساده کمک می‌کند که بدون عطر خوشبو شوید!
  •  قدم جدید مدیران خودرو برای رهبری بازار خودروهای برقی در ایران