Web Analytics Made Easy - Statcounter

صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اعلام کرد: امکان حذف بدهی و یا تبدیل مطالبات خوابگاه‌های دانشجویی از نقدی به شرایط اقساط (بدهی) پس از مهلت قانونی مقرر وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در خصوص عملکرد خوابگاه و عدم امکان حذف بدهی و یا تبدیل مطالبات خوابگاهی از نقدی به بدهی پس از مهلت قانونی بخشنامه‌ای صادر کرد که به شرح زیر است:

براساس دستورالعمل اجاره بهای خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه ها، دانشجویان ملزم به پرداخت اجاره بهای خوابگاه‌ها در ابتدای هر نیمسال تحصیلی هستند که در این صورت مشمول ۱۰ درصد تخفیف اجاره بها می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین با توجه به تبصره یک ماده یک دستورالعمل مزبور، حداکثر ۱۰ درصد از دانشجویان متقاضی خوابگاه با شرایط خاص به تشخیص معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه از پرداخت نقدی اجاره بها معاف شده و بدهی خود را به صندوق (در صورت ثبت در سامانه فاز ۲) پس از فراغت تحصیل به صورت اقساط پرداخت خواهند کرد.

اخیرا مکاتبات متعددی در خصوص حذف و یا تبدیل وضعیت بدهی خوابگاه دانشجویان از نقدی به شرایط اقساط (بدهی) با صندوق صورت می‌گیرد که علل آن غالبا مشخص نیست.

از این روبه روسای ادارات تابع ابلاغ می‌شود براساس ضوابط و مقررات ذیربط و همچنین حسب تاکید دستگاه‌های نظارتی، امکان حذف بدهی و یا تبدیل مطالبات خوابگاه‌های دانشجویی از نقدی به شرایط اقساط (بدهی) پس از مهلت قانونی مقرر در دستورالعمل‌های مصوب صندوق وجود ندارد؛ لذا مقتضی است دقت نظر لازم در درج نحوه پرداخت اجاره بها به هنگام ثبت نام دانشجو از سوی کارشناسان دانشگاه‌ها صورت پذیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خوابگاههای دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان شرایط نقد و اقساط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۹۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت کامل بدهی‌های ایران به بانک توسعه اسلامی

دریافت 22 MB کد خبر 6087342

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • ویدیو/ پرداخت کامل بدهی ایران به بانک توسعه اسلامی
  • پرداخت کامل بدهی‌های ایران به بانک توسعه اسلامی
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است
  • مهار اجاره بها مسکن با مصوبه مجلس/ امکان ثبت غیرحضوری دارایی‌های مردم فراهم می‌شود
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل