Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@06:55:09 GMT

ساخت 12 هزار واحد مسکونی در استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۵۹۲۰۷

ساخت 12 هزار واحد مسکونی در استان مرکزی

مدیرمسئول اجرای طرح ملی مسکن در استان مرکزی گفت: در طرح ملی مسکن 12 هزار واحد مسکونی در استان مرکزی ساخته می‌شود.

محمود مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک، با اشاره به سهمیه استان در طرح ملی مسکن اظهار کرد: قرار است در طرح ملی مسکن 12 هزار واحد مسکونی در استان مرکزی ساخته و در اختیار خانه اولی‌ها و افراد واجدالشرایط قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این طرح 6 هزار واحد مسکونی ویلایی در شهرک امیرکبیر ساخته می‌شود که قیمت پیش خرید آنها از 150 میلیون تومان تا 400 میلیون تومان است.

مدیرمسئول اجرای طرح ملی مسکن در استان مرکزی تصریح کرد: همچنین 6 هزار واحد آپارتمانی دیگر نیز با قیمت 200 تا 250 میلیون تومان در شهر جدید مهاجران ساخته می‌شود.

مرادی بیان کرد: با باز شدن سایت ثبت نام مسکن ملی، افراد متقاضی با داشتن شرایطی مثل تاهل و نداشتن ملک شخصی  می‌توانند ثبت نام کنند، زنان بالای 35 سال به شرط سرپرست خانوار بودن و نداشتن ملک شخصی نیز می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: استان مرکزی مسکن واحد مسکونی زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۹۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۳ هزار واحد طرح نهضت ملی استان همدان در حال ساخت است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مجید صالحی امیر با اشاره به اینکه در راستای تحقق اهداف دولت سیزدهم در حوزه مسکن و راهسازی به مردم خدمات ارائه می‌دهیم، گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته هدف ما ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان است که شامل ۴۸ هزار واحد روستایی و ۸۲ هزار واحد شهری می‌شود.

برنامه چهارساله دولت سیزدهم ساخت ۹۹ هزار واحد مسکونی حمایتی در سطح استان همدان است که ۱۹ هزار واحد آن به بخش خود مالکیتی اختصاص دارد.
او با بیان اینکه ۱۴ هزار و ۹۰۰ واحد مسکونی نیز در حوزه بازآفرینی شهری ساخته می‌شود، گفت: در حوزه مسکن حمایتی تاکنون ۵۵ هزار داوطلب تایید نهایی شده‌اند و شرایط لازم از جمله سبز بودن فرم (ج)، جهت بهره‌مندی از مزایای دولتی را دارند.

صالحی‌امیر گفت: ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی طی چهار سال ظرفیتی است که در طرح نهضت ملی مسکن به استان همدان اختصاص داده شده که تامین زمین مهمترین بخش و کار اصلی آن است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به اینکه ۸۶ درصد از متقاضیان مسکن استان، در شهر‌های همدان و ملایر مستقر هستند، گفت: اجرای طرح نهضت ملی مسکن به سرعت در حال اجرا است گروه‌های کاری در همه بخش‌ها با پویایی همه جانبه فعال هستند.

صالحی امیر گفت: هم‌اینک اسکلت بندی سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی شهرک جدید پرواز به پایان رسیده است و یک هزار و ۲۰۰ واحد آن در مرحله نازک کاری قرار دارد.

او گفت: تا تیرماه سال آینده ۶ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان تحویل داده می‌شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: زمین‌های مورد نیاز این واحد‌های مسکونی به طور رایگان به متقاضیان واگذار شده و ۵۰ درصد تخفیف پروانه ساخت و نظام مهندسی برای آن لحاظ شده است.

صالحی امیر با بیان اینکه تاکنون برای ۱۲ هزار و ۹۹۱ واحد مسکونی زمین‌هایی رایگان برای ساخت خانه‌های گروه ساخت واگذار شده است، گفت: به ۱۳ هزار و ۷۳۱ واحد مستقیم ساخت دولت نیز زمین رایگان اختصاص داده شده است و هدف دولت این است زمین‌هایی رایگان برای ساخت واحد‌های گروه ساخت به مردم واگذار کند.

دیگر خبرها

  • ۳۳ هزار واحد طرح نهضت ملی استان همدان در حال ساخت است
  • ساخت بیش از۱۳۸۰ واحد مسکونی برای افراد کم برخوردار
  • واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس
  • ۱۶۰ هزار واحد مسکن روستایی در مازندران ساخته شد
  • ۶ هزار مسکن روستایی در استان ایلام ساخته شده
  • ساخت حدود ۳۴ هزار واحد روستایی برای مددجویان کمیته امداد در سراسر کشور
  • واگذاری ۲۷۶ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد ایلام
  • تحویل کلید ۳۳ هزار و۸۰۰ واحد مسکونی به محرومان
  • ساخت ۱۷ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در فارس
  • صفر تا صد ۳۵۰ واحد‌های مسکن روستایی توسط روستاییان ساخته می‌شود