Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز «Ph.D» سال ۹۹ بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز «Ph.D» سال ۱۳۹۹ اعلام شد.

با توجه به تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون دکتری تا روز پنج‌شنبه ۱۴ اسفندماه داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه اصلاحات دفترچه برای ثبت‌نام اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین داوطلبانی که ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند می‌توانند اطلاعات ثبت‌نامی خود را ویرایش کنند. اصلاحات دفترچه راهنما را از اینجا مشاهده کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آزمون دکتری تخصصی نیمه متمرکز سازمان سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۹۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ در نیمه مرداد منتشر می‌شود

رئیس سازمان سنجش گفت: کارنامه اولیه کنکور نیمه مرداد منتشر می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عبدالرسول پور عباس؛ رئیس سازمان سنجش درباره برگزاری نوبت اول کنکور 1403 گفت: تعداد 660 هزار نفر متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان هستند و داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به سوالات دفترچه مخصوص فرهنگیان  پاسخ دهند.

دستگیری 18 مدعی فروش سؤالات کنکور در تهران

وی افزود: داوطلبان کنکور علاوه بر نوبت اردیبهشت می‌توانند در نوبت تیر ماه هم شرکت کنند، نمرات کنکور 1402 نیز همچنان معتبر است بنابراین در مرحله انتخاب رشته برای داوطلب 4 نمره وجود دارد.
 
رئیس سازمان سنجش درباره زمان اعلام نتیجه اولیه کنکور 1403 گفت: کارنامه اولیه کنکور در نیمه مرداد اعلام می‌شود و چند روز پس از آن انتخاب رشته آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ دقیقا کی منتشر می‌شود؟
  • کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ در نیمه مرداد منتشر می‌شود
  • اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ در نیمه مرداد
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می شود
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • انتخاب رشته بیش از ۷۲۰ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • انتخاب رشته ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری ۱۴۰۳