Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار تیم‌های پارس جنوبی جم و ماشین‌سازی در حالی برگزار خواهد شد که شاگردان رسول خطیبی با پیروزی در این بازی امیدوار به کسب نخستین ۳ امتیاز خارج از خانه هستند. ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم‌های پارس جنوبی جم و ماشین‌سازی در چارچوب دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 15 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه تختی جم به مصاف هم می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار در حالی برگزار می‌شود که پیش از این قرار بود بازی دو تیم از ساعت 16:30 و با قضاوت سید وحید کاظمی آغاز شود اما با اعلام سازمان لیگ، بازی پارس جنوبی جم و ماشین‌سازی از ساعت 15 آغاز خواهد شد.

ماشین‌سازی تبریز پیش از مصاف با شاگردان کمالوند در هفته دوازدهم لیگ به مصاف سایپا رفته و در دیداری خانگی با گل دقیقه 66 احمدرضا زنده روح از روی نقطه پنالتی به پیروزی رسید. در آن سوی میدان، پارس جنوبی جم در هفته دوازدهم به تساوی یک بر یک مقابل شاهین شهرداری بوشهر رضایت داد.

وضعیت پارس جنوبی جم و ماشین‌سازی در جدول رده‌بندی

پیش از آغاز دیدارهای هفته سیزدهم لیگ، تیم پارس جنوبی جم با کسب 9 امتیاز از 11 بازی در رده چهاردهم جدول قرار دارد. این تیم در بازی‌های گذشته خود یک برد به همراه 6 تساوی کسب کرده و در 4 بازی مقابل حریفان خود تن به شکست داده است. پارس جنوبی در 11 بازی گذشته تنها 8 بار موفق به گلزنی شده اما در مقابل 12 گل دریافت کرده است.

شاگردان فراز کمالوند در صورت پیروزی در دیدار امروز در بهترین حالت می‌توانند به صعود 4 رده‌ای در جدول امیدوار باشند. شکست در مصاف با ماشین‌سازی نیز فعلاً جایگاه این تیم را تهدید نمی‌کند.

ماشین‌سازی نیز در پایان هفته دوازدهم با کسب 15 امتیاز از 11 بازی، رده نهم جدول را به خود اختصاص داده است. شاگردان خطیبی در بازی‌های گذشته خود 4 برد، 3 تساوی و 4 شکست تجربه کرده‌اند. این تیم 12 گل زده و 14 گل خورده نیز در کارنامه دارد. سبزقبایان تبریزی با پیروزی در دیدار با میزبان خود می‌توانند به صعود موقت 2 رده‌ای امیدوار باشند. شکست در بازی امروز نیز ممکن است این تیم را به رده دهم جدول برساند.

نکته قابل توجه در رابطه با دیدار دو تیم، عملکرد بهتر پارس جنوبی جم در فاز دفاعی است. این تیم علی‌رغم قرار گرفتن در رده چهاردهم جدول، 2 گل کمتر از ماشین‌سازی رده نهمی دریافت کرده است. در فاز هجومی نیز شاگردان خطیبی با 4 گل اختلاف، عملکرد بهتری نسبت به پارس جنوبی جم در 11 بازی گذشته خود داشته‌اند.

امیدواری کمالوند به کسب 3 امتیاز با حمایت هواداران

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم که تیمش عملکرد قابل‌توجهی در هفته‌های گذشته نداشته، امیدوار است با حضور هواداران تیمش در ورزشگاه، 3 امتیاز دیدار با ماشین‌سازی را کسب کند. آخرین دیدار خانگی پارس جنوبی جم مربوط به بیش از یک ماه پیش و دیدار با سپاهان مدعی در هفته نهم لیگ (9 آبان ماه) است که با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

شاگردان کمالوند که در آخرین بازی خانگی خود توانستند سپاهان مدعی را متوقف کنند، امیدوارند در بازی امروز 3 امتیاز بازی با ماشین‌سازی را کسب کنند. در دیدار این تیم با سپاهان، رضا میرزایی در دقیقه 36 دروازه شاگردان کمالوند را باز کرد اما محمد نوری در دقیقه 45 و از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند.

بوشهر| سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز به نشست خبری در شهرستان جم نرسیدماشین‌سازی به دنبال چهارمین پیروزی متوالی مقابل پارس جنوبیکمالوند: فدراسیون فوتبال برای همه داوران یک سیاست جریمه‌ای اعمال کند

خطیبی، امیدوارتر از همیشه

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی که پیش از این رضایت خود از عملکرد فنی بازیکنانش را اعلام کرده بود، حالا با کسب نتایج مطلوب، امیدوارتر از همیشه روی نیمکت تیمش می‌نشیند تا رفته‌رفته ماشین‌سازی را به روزهای اوجش بازگرداند. این تیم جوان که در هفته‌های ابتدایی علی‌رغم ارائه بازی‌های خوب نتوانسته بود نتایج قابل‌توجهی کسب کند، در 4 هفته اخیر شکست‌ناپذیر بوده است.

با توجه به نتایج و عملکرد ماشین‌سازی، سرمربی و بازیکنان این تیم امیدوار به حمایت بیشتر هوادارانشان در بازی‌های خانگی هستند تا بتوانند با کسب امتیازات لازم در این بازی‌ها، به رده‌های بالاتر جدول صعود کنند. خطیبی اعتقاد دارد ماشین‌سازی به عنوان تیمی جوان پتانسیل حضور در رده‌های بالاتر جدول را دارد.

پارس جنوبی به دنبال کسب دومین برد خانگی

شاگردان کمالوند در 11 بازی گذشته خود 5 بار میزبان حریفان خود بوده‌اند که ماحصل این بازی‌ها یک برد و 4 تساوی است. بر این اساس، پارس جنوبی تنها برد خود در لیگ نوزدهم را در ورزشگاه خانگی خود کسب کرده و امیدوار است با پیروزی در بازی با ماشین‌سازی جمع امتیازات خود را به 12 برساند. این تیم در پایان هفته دوازدهم با انجام 5 بازی خانگی و کسب 7 امتیاز، در رده سیزدهم جدول بازی‌های خانگی قرار دارد.

یک تیر و دو نشان برای ماشین‌سازی در جم

شاگردان رسول خطیبی در 11 هفته گذشته 4 بار مهمان حریفان خود بوده‌اند که نتیجه تلاش آن‌ها کسب 2 تساوی و تحمل 2 شکست است. این تیم در بازی‌های خارج از خانه خود موفق به کسب پیروزی نشده و با برد در بازی امروز امیدوار به طلسم شکنی در بازی‌های خارج از خانه است.

از سوی دیگر پارس جنوبی جم نیز پیش از آغاز هفته سیزدهم لیگ، در خانه شکست‌ناپذیر بوده و ماشین‌سازی می‌تواند با پیروزی در بازی امروز نوار شکست‌ناپذیری میزبان خود را پاره کند. بر همین اساس به نظر می‌رسد علی‌رغم بارش باران در روز قبل از بازی، دیدار تیم‌های پارس جنوبی جم و ماشین‌سازی می‌تواند حساسیت‌های ویژه‌ای برای دو تیم داشته باشد.

به گزارش تسنیم، دیدار تیم‌های پارس جنوبی جم و ماشین‌سازی تبریز از ساعت 15 امروز و با قضاوت سید وحید کاظمی در ورزشگاه تختی جم آغاز می‌شود. تنها محروم این بازی نیز عادل باباپور، مربی ماشین‌سازی است.

انتهای پیام/131/  ت

R7887/P/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۹۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پژو پارس، ۱۵۰میلیون تومان گران شد/ وزیر صمت واکنش نشان داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سال گذشته برای متقاضیان پژو پارس در سامانه یکپارچه خودرو امیدوارکننده تمام شد؛ هرچند این افراد نتوانستند به خودروی خود در موعد مقرر برسند اما دعوای ایران خودرو و سازمان استاندارد بر سر تولید خودروی پژو پارس با ورود ابراهیم رئیسی و مجوز ادامه تولید این خودرو پایان یافت.

براساس گزارش مهر، بر این اساس متقاضیان پژو پارس در سامانه یکپارچه خودرو امیدوار بودند که بالاخره خودروی مورد علاقه خود را دریافت کنند. با این وجود اعلام قیمت پژو پارس برای تکمیل وجه همه را شوک زده کرد.

قیمت پژو پارس ۱۵۰ میلیون تومان گران شد!

در بخشنامه جدید صادر شده توسط ایران خودرو، قیمت پژو پارس برای تکمیل وجه متقضیان سامانه یکپارچه خودرو ۴۴۵ میلیون و ۷۴۲ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام شد. این در حالی اسنت که قیمت پژو پارس در فروش‌های قبلی ۲۹۴ میلیون تومان بوده است.

بر این اساس در سال جاری این اولین محصول ایران خودرو است که مجوز افزایش قیمت گرفته و به نظر می‌رسد برای باقی محصولات خودروسازان نیز این اتفاق خواهد افتاد.

ایران خودرو منتظر افزایش قیمت بود؟!

در این شرایط برخی عنوان کرده بودند که ایران خودرو تعمدا تکمیل وجه متقاضیان پژو پارس در سامانه یکپارچه خودرو را به سال جدید موکول و پس از مجوز افزایش قیمت موکول کرده است. موضوعی که قویا از سوی این شرکت رد شده است. ایران خودرو در اطلاعیه خود اعلام کرده که در راستای مشتری مداری بارها برای متقاضیان شرایط جایگزین خودرو اعلام کرده تا بتوانند در موعد مقرر خودرو خریداری کنند.

واکنش وزیر صمت به قیمت پژو پارس در سامانه یکپارچه خودرو

در این میان عباس علی آبادی، وزیر صمت که امروز به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس رفته بود در خصوص افزایش قیمت پژو پارس گفت: در مورد قیمت پژو پارس هم شورای رقابت مسؤول است و قانونا ما سیاست گذار نیستیم و ما فقط مجری سیاست‌های ابلاغی هستیم.

در حقیقت علی آبادی عملا شورای رقابت را مسئول شرایط ایجاد شده برای متقاضیان پژو پارس در سامانه یکپارچه خودرو عنوان دانست.

سامانه یکپارچه خودرو حذف می‌شود؟

یکی دیگر از مواردی که وزیر صمت مطرح کرد، آینده سامانه یکپارچه خودرو بود.

علی آبادی گفت: سیاست شخصی من این است که ما در وزارت صمت سیاست گذار هستیم و مجری نیستیم. مسؤولین وقت با راه اندازی سامانه یکپارچه خودرو قصد داشتند کمترین تخلف را در فروش خودرو داشته باشیم و حداکثر نظارت اعمال شود.

وی افزود: در حال حاضر به سمتی می‌رویم که اساساً دغدغه خودرو را از دوش مردم برداریم و مردم مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند.

به نظر می‌رسد که با قائله ای که در خصوص پژو پارس شکل گرفته، وزارت صمت بیش از گذشته اراده لازم برای حذف سامانه یکپارچه خودرو را بدست آورده است.

۲۲۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898361

دیگر خبرها

  • کلوپ از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد
  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک
  • مالیات عایدی بر سرمایه در بازار خودرو چه اثری دارد؟
  • اینترنشنال پدرخوانده سناریوهای پنج‌گانه / رویایی به نام شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • افسانه‌ شکست‌ناپذیری گنبد آهنین صهیونیست‌ها در هم شکست
  • بهترین‌های هفته ۲۴؛ ربیعی طلسم شکست، اصفهانی‌ها برگشتند
  • پژو پارس، ۱۵۰میلیون تومان گران شد/ وزیر صمت واکنش نشان داد
  • تجهیز ماشین آلات راهداری با اعتبار هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال
  • (ویدئو) پایان شکست ناپذیری دوین هِنی به دستان رایان گارسیا رقم خورد!