Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@22:48:57 GMT

مرگ 12تن در سیل اخیر

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۵۹۴۲۷

مرگ 12تن در سیل اخیر

شمار جان باختگان سیل در فرانسه، به ۱۲ نفر افزایش یافت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ بارش باران و طغیان آب در فرانسه، شمار کشته شدگان را افزایش داد.

اگرچه بارش باران و طغیان آب در جنوب شرقی فرانسه پایان یافته، اما آمار جان باختگان بسیار بالا است، به گونه‌ای که در مدت ده روز، دوازده تن جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود حضور گرو‌های امداد و نجات برای کمک به مردم، میزان خسارات در شهر "کن"، و "مونت دلیو" بسیار گسترده است؛ به گونه‌ای که آب به داخل پارکینگ‌ها و زیرزمین خانه‌ها نفوذ کرده و چیزی باقی نگذاشته است.

در سال ۲۰۱۵ میلادی نیز طغیان آب ناشی از بارش باران، هشت کشته بر جای گذاشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امداد و نجات بارش باران جنوب شرقی سیل فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۹۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشتر قربانیان حملات اخیر اسرائیل زنان و کودکان بودند

به گزارش جام جم آنلاین، دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد اعلام کرد بیشتر قربانیان حملات اخیر رژیم صهیونیستی به شهر رفح در نوار غزه زنان و کودکان بوده‌اند و در صورت تشدید حملات رژیم اشغالگر به این باریکه، خطر کشتار غیرنظامیان و آوارگی مضاعف فلسطینی‌ها افزایش می‌یابد.

در بیانیه این نهاد حقوق بشری آمده است: «فولکر تورک، کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل امروز مجموعه حملات اسرائیل علیه رفح در روزهای گذشته را محکوم کرد؛ حملاتی که بیشتر به کشته‌شدن زنان و کودکان منجر شده است. او بار دیگر نسبت به حمله‌ای تمام‌عیار علیه این منطقه هشدار داد، منطقه‌ای که ۱.۲ میلیون فلسطینی به‌اجبار به آن پناه آورده‌اند.»

بر اساس این بیانیه، چنین حمله‌ای تنها به کشتار بیشتر و آوارگی مضاعف منجر شده و جنایات بین‌المللی بیشتری به همراه خواهد داشت. بر اساس گزارش‌ها، در حملات رژیم صهیونیستی به رفح در ۱۹ و ۲۰ آوریل دست‌کم ۳۳ فلسطینی کشته شدند که ۲۲ تن از آن‌ها زن و کودک بودند.

تورک در این بیانیه گفت: «هر ۱۰ دقیقه یک کودک کشته یا مجروح می‌شود. آن‌ها بر اساس قوانین جنگی مصونیت دارند؛ اما در نهایت همین کودکان هستند که بهای این جنگ را پرداخت می‌کنند.»

دیگر خبرها

  • شمار نظامیان کشته شده اسرائیل در جنگ غزه به 606 نفر رسید
  • باران همچنان در این مناطق می‌بارد | شدت بارش‌ها در ۵ استان | وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور
  • بیشتر قربانیان حملات اخیر اسرائیل زنان و کودکان بودند
  • پنج کشته در پی واژگونی قایق مهاجرین در کانال مانش
  • ۴ کشته و ۱۰ مفقود در طوفان گوانگدونگ چین
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌های فصلی در کرمان
  • کاهش دما و بارش باران در تهران
  • (ویدئو) فیلمی عجیب از شورش مهاجران افغان در فرانسه؛ جسد دو افغان به آتش کشیده شد!
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در برخی مناطق استان کرمان