Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان استفاده از ظرفیت های قانونی از جمله ماده ٢٧ را برای تکمیل پروژه های ورزشی در سراسر کشور مورد تاکید قرار داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، ژاله فرامرزیان در  گردهمایی مدیران کل ورزش و جوانان استان ها که معاونین توسعه مدیریت و منابع استان ها و روسای حقوقی ادارات کل استانی هم حضور دارند، اهمیت استفاده از ظرفیت های قانونی برای توسعه ورزش از جمله تکمیل پروژه هارا مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان یکی از بهترین دستگاه ها در اجرای ماده ٢٧ هستند و اقداماتی که در قالب این ماده انجام شده از سال ٩٥ رو به رشد بوده و هرسال موجب مشارکت بیشتر سرمایه گذاران را فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با بیان اهمیت ماده ٢٧ در عرصه تکمیل و واگذاری  پروژه های ورزشی گفت: در قالب قانون سال ٩٨ تکلیف قطعی داریم که در ٤٢ پروژه در استان های مختلف، اقدامات لازم را برای تحقق آن انجام دهیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان، اهمیت تعامل بین مدیران کل، معاونین توسعه مدیریت و منابع و روسای ادارات حقوقی استان ها را برای اجرای ماده ٢٧ مورد توجه قرارداد و حضور همزمان آنها را در این گردهمایی رفع موانع اجرایی شدن ماده ٢٧ عنوان کرد.

فرامرزیان کمبود بودجه در سال آینده را یکی از موانع ورزش کشور دانست و تاکید کرد: برای تکمیل پروژه ها ی ورزشی راهی جز استفاده از ظرفیت های قانونی نداریم به همین دلیل به منظور تکمیل پروژه های اولویت دار باید به دنبال مدل ظرفیت های قانونی باشیم و هر استان باید بر اساس این ظرفیت ها و به فراخور موقعیت هر پروژه ، ظرفیت قانونی متناسب با آن را بکار گیرد.

توضیح اینکه: ماده ٢٧ دستورالعمل شرایط واگذاری طرح های تملک دارایی های سرمایه ای جدید، نیمه تمام ،تکمیل شده و آماده بهره برداری به بخش غیر دولتی است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استفاده از ظرفیت سرمایه معاون ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۹۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه‌های فوتبال پایه برای اولین بار در دولت سیزدهم رایگان شد

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: مهم‌ترین چالش باشگاه‌ها در بحث فوتبال پایه هزینه‌های آن‌ها بود که با رایزنی‌های انجام شده کلیه هزینه‎‌های ورودی تیم‌های پایه رایگان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از بوشهر، یاسر جمالی ظهر امروز _چهارشنبه، بیست‌ونهم فروردین_ در نشست با اصحاب رسانه، اظهار کرد: در پایه‌پروری جزو بهترین‌ها هستیم و مهم‌ترین چالش باشگاه‌ها در بحث فوتبال پایه هزینه‌های آن‌ها بود که با رایزنی‌های انجام شده کلیه هزینه‌های ورودی تیم‌های پایه در مسابقات رایگان است.

وی افزود: بوشهر یکی از مهدهای فوتبال در ایران است که نمای کلی آن حضور چهار ملی‌پوش در تیم ملی است و این اتفاق در فوتبال موجی از خوشحالی را در بر داشت و باعث رضایت‌مندی باشگاه‌ها شد، چون این مهم پس از انقلاب برای اولین بار در دولت سیزدهم اتفاق افتاد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با تأکید بر اینکه تمام دغدغه ما رفع مشکلات در ورزش است، عنوان کرد: در ابتدای سال ما بیشترین مساعدت مالی را به هیئت‌های ورزشی داشته‌ایم که شامل هزینه اعزام‌ها و مخارج‌های دیگر است که ارقام پرداختی بی‌سابقه است.

وی در ادامه افزود: این کمک‌ها دغدغه باشگاه‌ها را در فصل تابستان برطرف خواهد کرد و در ۶ ماهه دوم سال نیز ادامه خواهد داشت.

جمالی در خصوص طرح تجهیز اماکن ورزشی نیز اظهار کرد: در ابتدای خردادماه سال جاری بزرگترین طرح اماکن ورزشی با بودجه‌ای حدود ۲۰۰ میلیارد ریال داریم که این میزان از تجهیزات ورزشی پس از انقلاب برای اولین بار است.

وی گفت: طرحی در کشور تحت عنوان طرح آمایش سرزمینی کشور در حال اجرا است که مصوبه شورای عالی ورزش است که انرژی‌ها، سرمایه‌ها و برنامه همه سازمان‌ها در حوزه ورزش به یک هدف مشترک هدایت می‌شود و ما نیز از سال قبل و بر اساس ظرفیت تعیین سرمایه کرده‌ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در خصوص حمایت از تیم‌های فوتبال در رقابت‌های کشوری هم عنوان کرد: پارس برازجان در دو رده نونهالان و نوجوانان جزو چهار تیم برتر کشور است که نگاه ویژه‌ای به این تیم داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: کمک قابل توجهی به باشگاه شاهین بندرعامری و همچنین مشیر دالکی در لیگ دسته اول فوتبال و فوتسال کشور نیز شده است.

جمالی در خصوص مساعدت به قهرمانان کشوری و ملی هم عنوان کرد: برای ورزشکارانی که در سطح کشوری و ملی شانس مدال دارند، حقوق ماهیانه در نظر گرفته‌ایم و پرداخت می‌کنیم که تعداد آن ۱۵ نفر است.

وی در خصوص بحث احیای باشگاه شاهین بوشهر هم گفت: من چون مالک باشگاه نیستم نمی‌توانم اعاده دادرسی کنم و این از عهده سهام داران برمی‌آید که آن‌ها هم اقدامی در این خصوص نمی‌کنند.

منبع: فارس

کد خبر 745553

دیگر خبرها

  • معرفی ظرفیت‌های کردستان با استفاده از حوزه ورزش
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان بهره گیری از ظرفیت حوزه ورزش برای
  • ۲هزار متر مربع به سرانه ورزش دانش‌آموزی هرمزگان اضافه شد
  • هزینه‌های فوتبال پایه برای اولین بار در دولت سیزدهم رایگان شد
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب
  • آغاز دوره اخلاق حرفه ای نخبگان تیم های ملی وملی پوشان رشته‌های مختلف در قشم
  • ساختن از پایه با مدیران کاربلد دوای ورزش خراسان رضوی است
  • هاشمی: از میزبانی هندبال ایران حمایت می‌کنیم
  • سرانجام دهکده ورزشی در پایتخت چه شد؟