Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی صبحی پیش از ظهر چهارشنبه در بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان بیله سوار عنوان کرد: از ابتدای سال جاری شناسایی، توقف و قلع و قمع ۵۸۶ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و سازغیرمجاز در استان انجام یافته است.

به گفته وی از این میزان ۲۴۲ مورد ساخت و سازغیرمجاز شناسایی، به ۲۶۵ مورد توقف و اخطار ساخت و ۷۹ مورد دیگر نیز با هماهنگی و اخذ دستور قضایی در ۸ ماه گذشته قلع و قمع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبحی با قدردانی از حمایت‌های ارزنده دادگستری کل استان، افزود: گشت‌های راهداری به طور مرتب در محورها حضور فعال دارند و در مدت یاد شده توانستند ۹۴۶ مورد تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز در حریم قانونی راه را شناسایی، برخورد و قلع و قمع کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل راه و حریم آن را به عنوان سرمایه ارزشمند ملی دانست و تصریح کرد: راهداران پرتلاش برای حفاظت و صیانت از این مهم باهمه توان تلاش کرده وبا متخلفین نیز به شدت برخورد می‌کنند.

صبحی با اشاره به اقدامات مستمر راهداران پرتلاش دیار سبلان در نگهداری از راه‌ها ، نصب هزارو ۸۴۰ متر حفاظ در پرتگاه‌ها و آب‌روها، تعمیر دو هزارو ۴۸۰ شاخه گاردریل های آسیب دیده، تهیه و نصب ییش از سه هزارعدد تابلوهای الزامی راه‌ها و تسطیح ۹۷۵ کیلومتر حریم راه را ازجمله اقدامات معاونت راهداری در هشت ماه گذشته عنـوان کرد.

کد خبر 4788429

منبع: مهر

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای اردبیل ساخت و سازهای غیرمجاز راهداری بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام بسیج گرگان هفته بسیج قزوین خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی بیرجند راهپیمایی شهرکرد ویروس آنفلوانزا مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۹۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ فقره انشعاب غیرمجاز در میرجاوه شناسایی شد

مرتضی نورا گفت: استفاده غیرمجاز از آب ضمن امکان آلودگی شبکه توزیع و کاهش طول عمر شبکه توزیع آب به علت راه گیری غیراصولی از شبکه، موجب اخلال در خدمات‌رسانی به سایر زون‌های شبکه به واسطه افت فشار وارده به شبکه شده و میزان آب بدون درآمد را افزایش می‌دهد.

وی ادامه داد: بر اساس ماده یک قانون مجازات استفاده‌کنندگان غیرمجاز از آب، هر شخصی که بدون دریافت انشعاب قانونی آب، به استفاده از آن اقدام و یا با داشتن انشعاب مبادرت به استفاده غیرمجاز کند، علاوه بر الزام به پرداخت بهای خدمات مصرفی و جبران خسارت و سایر حقوق مربوط جرایمی برای متخلف در نظر گرفته شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب زاهدان افزود: در راستای شناسایی انشعابات غیرمجاز آب تیم اجرائیات امور آبفای این شهرستان با حضور در حوزه لادیز روستای دیزوک اقدام به شناسایی ۱۲ فقره انشعاب غیر مجاز آب کرده است.

وی تاکید کرد: تلاش برای کاهش این معضل علاوه بر آنکه تأمین آب پایدار را ممکن‌تر می‌سازد حقوق سایر مشترکان را نیز حفظ خواهد کرد، در همین راستا امور آب و فاضلاب زاهدان عملیات شناسایی انشعابات غیر مجاز با هدف توزیع عادلانه آب، پیشگیری از هدر رفت آب و کمک به ذخیره این نعمت الهی انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۷۱ تبعه خارجی غیرمجاز در واحدهای اقتصادی کرمانشاه
  • شناسایی بیش از ۱۷۰ تبعه غیر مجاز در کرمانشاه
  • ساخت وساز در حریم رودخانه سوادکوه نگران کننده است
  • شناسایی ۱۸ تغییر کاربری غیرمجاز در بهشهر
  • سه عدد دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در یاسوج کشف شد
  • جلوگیری از تغییر کاربری ۱۳ هزار هکتار از اراضی دولتی در البرز
  • شناسایی ۷ مورد تغییرکاربری غیرمجاز در فریدونکنار
  • شناسایی هفت مورد تغییرکاربری غیرمجاز در فریدونکنار
  • ۱۲ فقره انشعاب غیرمجاز در میرجاوه شناسایی شد
  • شناسایی ۴۰۰ انشعاب غیرمجاز آب در خراسان جنوبی