Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد توسعه فناوری‌های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت در نظر دارد رقابتی جهت «اعطای پژوهانه (گرنت) اختصاصی به رساله‌های کاربردی مقطع دکتری در حوزه مهندسی مواد، ساخت و فوتونیک» را برگزار کند.

به گزارش حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سرمایه‌گذاری هدفمند بر روی پژوهش و زیرساخت‌های آن خصوصا زیرساخت انسانی، لازمه توسعه علم و فناوری در هر کشوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، ستاد توسعه فناوری‌های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت در نظر دارد رقابتی جهت «اعطای پژوهانه (گرنت) اختصاصی به رساله‌های کاربردی مقطع دکتری در حوزه مهندسی مواد، ساخت و فوتونیک» را برگزار کند. سقف پژوهانه پرداخت شده در این رقابت 50 میلیون تومان است.

ستاد توسعه فناوری‌های لیزر، فوتونیک مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در راستای استفاده حداکثری از ظرفیت‌های علمی داخل کشور و همچنین تشویق و هدایت رساله‌های مقطع دکتری (در حوزه‌های مرتبط با این ستاد) به سوی رفع نیازهای صنایع داخل کشور و تولید ثروت؛ «مسابقه اعطای گرنت فناورانه اختصاصی به رساله‌های کاربردی مقطع دکتری در حوزه مهندسی مواد، ساخت و فوتونیک» را برگزار می‌کند.

این رقابت حوزه‌های علمی مختلفی مانند: محصولات نسوز، آهن و فولاد کشور، صنایع کاشی و سرامیک، مواد و تجهیزات پرشکی، محصولات کربنی، لاستیک، تولید مواد پلیمری با کاربردهای خاص، صنایع پلیمر رنگ و چاپ  ساخت و تولید، شکل دهی و متالوژی  را در بر می‌گیرد.

پس از ارزیابی رساله‌های کاربردی و در حال اجرا، پژوهانه (گرنت)‌ تا 500 میلیون ریال اعطاء می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این رقابت، به سایت اینترنتی ستاد توسعه فناوری‌های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت به نشانی   http://pam.isti.ir/  مراجعه کنند. زمان ثبت نام برای شرکت در این مسابقه از  30 مهرماه آغاز شد و مهلت ثبت نام تا  30 آذر ماه «تمدید» شد.

انتهای پیام/4112/

منبع: آنا

کلیدواژه: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مهندسی مواد دانشجویان دکتری پژوهانه گرنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۹۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دومین دوره کاری حرفه‌ای «رایان» با هدف ترابیت راهبران تحول دیجیتال با مشارکت معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بنیاد ملی نخبگان برگزار می‌شود.

در این دوره که برگزاری آن ۱۲ ماه به طول می‌انجامد، بر اساس ارزیابی سابقه و رزومه متقاضیان، برگزیدگان این طرح در هر مرحله به انجام پروژه در بخش‌های مختلف خصوصی و دولتی پیرامون مسائل اصلی توسعه دیجیتال کشور می‌پردازند.

متقاضیان ضمن انجام پروژه در طول مدت کارورزی، علاوه بر کسب تجربه کاری در اصلی‌ترین سازمان‌های خصوصی و دولتی این حوزه، از راهنمایی‌ها و مشاوره‌ها صاحب نظران و خبرگان حوزه دیجیتال کشور استفاده می‌کنند و علاوه بر آن با دریافت حقوق اشتغال تمام وقت، از سایر مزایا از جمله سوابق بیمه تأمین اجتماعی نیز برخوردار می‌شوند.

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت به آدرس rayan-bmi.ir، کانال بله به آدرس ble.ir/rayaan_bmn مراجعه یا با شماره ۰۹۶۰۱ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6086500 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • عرضه فناوری جدید ساخت تراشه شرکت TSMC تا سال ۲۰۲۶
  • نیاز ۱۵۷ میلیارد تومانی اعتبار برای ۳۷ پروژه نیمه‌کاره حوزه بهداشت
  • ۸۰ دانش‌آموز در حوزه فناوری‌ نو گواهی بین‌المللی دریافت کردند
  • بررسی سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی
  • وزیر علوم: باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • اجرای ۳ پروژه پیشران در حوزه فناوری های نرم
  • فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان
  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی 
  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی
  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود