Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین شیخ حسین المعتوق، روحانی کویتی، در گفت وگو با خبرنگار تقریب تأکید کرد: دشمن با اختلاف افکنی میان شیعیان و اهل سنت سعی می کند به اهداف خود دست یابد، اما این تلاش های دشمن در برابر پیروزی های مسلمانان امری طبیعی است زیرا جامعه اسلامی در این زمان آگاهی بیشتری به دست آورده است و به زودی بر همه بحران ها فائق خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



المعتوق تأکید کرد: اتفاقاتی که در عراق، لبنان، سوریه، یمن و سایر کشورهای اسلامی رخ می دهد، موجب بالا رفتن آگاهی مردم این کشورها شده و توطئه های دشمنان نقش بر آب می شود.

وی به پیشرفت و شکوفایی جمهوری اسلامی ایران در شرایط تحریم اشاره کرد و گفت: با وجود همه توطئه هایی که علیه جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، مسئولان ایرانی تلاش کردند تهدیدها را به فرصت تبدیل کنند و کشور را در همه زمینه ها به توسعه و پیشرفت برسانند.

این روحانی کویتی درباره جنگ سال 2006 اسرائیل علیه لبنان نیز گفت: هدف از این جنگ نابودی کامل مقاومت بود. وضعیت تجاوز به یمن هم به همین گونه است، زیرا در طول تاریخ جنگی مانند جنگ متجاوزانه علیه یمن مشاهده نشده است.

وی در خصوص اتهام به ایران مبنی بر اینکه ایران از شعار وحدت اسلامی برای تحقق اهداف خود استفاده می کند، گفت: جمهوری اسلامی ایران اگر اهداف دیگری داشت می توانست با عادی سازی روابط با آمریکا و قدرت های استکباری به آن اهداف دست یابد نه اینکه در مقابل آنها بایستد و در این راه شهدای زیادی تقدیم کند.

المعتوق تأکید کرد: تنها کشوری که از مسئله فلسطین حمایت می کند ایران است اما کسانی که ایران را متهم می کنند، علیه مسئله فلسطین توطئه می کنند و هیچ کمکی به این مسئله نمی کنند بلکه در مقابل حامیان فلسطین نیز می ایستند.

وی در خصوص همراهی برخی دولت ها با توطئه های دشمنان در شرایط کنونی گفت: این دولت ها دست نشانده آمریکا و ترامپ هستند و توطئه های آنها را اجرا می کنند اما اراده ملت ها همیشه پیروز است و هرقدر که آگاهی ملت ها افزایش یابد شاهد پیروزی های بیشتری خواهیم بود.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۹۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفظ ثبات و امنیت پایدار ، لازمه تحقق اهداف اقتصادی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ دکتر سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های سفر خود به پاکستان عصر دوشنبه در دیدار «آصف علی زرداری» رئیس جمهور این کشور، اشتراکات مذهبی، فرهنگی و تمدنی دو ملت ایران و پاکستان را از جمله عوامل مهم در تحکیم پیوند‌ها و زمینه‌ساز توسعه و تعمیق روابط میان دو کشور عنوان کرد.

رئیس جمهور در ادامه با تاکید بر عزم مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان بر توسعه و ارتقای سطح روابط تجاری و اقتصادی، حفظ ثبات و امنیت پایدار را از جمله زمینه‌ها و ملزومات تحقق اهداف اقتصادی عنوان کرد و با بیان اینکه ایران اسلامی امنیت پاکستان را امنیت خود می‌داند، بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت و فرصت مرز‌های مشترک میان دو کشور در جهت انتفاع دو ملت تاکید کرد.

دکتر رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله فلسطین به‌عنوان مسئله اول جهان اسلام که اکنون مسئله نخست جهان بشریت شده اشاره کرد و گفت: امروز آرمان بلند امام خمینی (ره) مبنی بر آزادسازی قدس شریف به مطالبه همه ملت‌های مسلمان و آزاده تبدیل شده و همه دولت‌های اسلامی باید به وظایف خود در این زمینه عمل کنند.

آصف علی زرداری رئیس جمهور پاکستان نیز در این دیدار عشق و دلدادگی دو ملت ایران و پاکستان به اهل بیت علیهم‌السلام به‌ویژه حضرت رضا (ع) را موجب تعمیق برادری میان دو کشور دانست و با تاکید بر علاقمندی کشورش به توسعه و ارتقای روابط با جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه‌ها، بر اراده مسئولان پاکستان برای گشودن فصل جدیدی از روابط با ایران در این راستا تاکید کرد.

رئیس جمهور پاکستان همچنین ضمن محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی بر علیه مردم بی‌دفاع غزه، بر مخالفت دولت پاکستان نسبت به هرگونه دخالت خارجی در منطقه تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید؛ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • هشدار آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید/ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • حفظ ثبات و امنیت پایدار ، لازمه تحقق اهداف اقتصادی
  • چالش‌های «شانگهای» برای برقراری صلح در غزه
  • نگاه ایران و پاکستان در شناخت و بهره‌گیری از منافع متقابل مشترک است
  • ناراحتی‌ها از تقویت مناسبات ایران و پاکستان اهمیتی ندارد