Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجاد صدیقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره روند عملکرد تشکل‌های دانشجویی، گفت: جنبش دانشجویی با نقطه مطلوب خود خیلی فاصله دارد؛ زیرا بعضی کنشگری‌های آن با اهداف بیان شده از سوی رهبر معظم انقلاب و افق انقلاب تفاوت دارد.

وی با تاکید بر اینکه حرکت جنبش دانشجویی در سال‌های اخیر فراز و نشیب بسیاری داشته است، گفت: موضوعات متفاوتی طی سال‌های اخیر در کشور به وجود آمد؛ اما کسی در جنبش دانشجویی وجود نداشت تا از کارنامه انقلاب دفاع کرده و راه‌حلی برای مسائل ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان؛ امروز با طیف بسیار گسترده‌ای از نسل جوان مواجه هستیم که نسبت به مسائل انقلاب عمق معرفتی پیدا کرده‌اند و حرف خودشان را در دفاع از انقلاب و اهدافش بیان می‌کنند.

صدیقی با اشاره به اینکه جریان دانشجویی مسیر رشد خوبی داشته و با مسائل مختلفی مواجه است، اظهار کرد: فعالان دانشجویی بر سر مسائلی که دغدغه ایجاد می‌کند با فضای سلبی و ایجابی مواجه هستند؛ و صرفاً به دنبال بیانیه‌خوانی نیستند.

وی با تأکید بر سیال بودن جنبش دانشجویی گفت: غفلت فعالان دانشجویی خسارت‌های زیادی به همراه دارد که یکی از این موارد عدم توجه در اولویت‌بندی موضوعات مهم انقلاب اسلامی است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اینکه جنبش دانشجویی در برخی مقاطع زمانی عملکرد درستی نداشته است، خاطرنشان کرد: فعالان دانشجویی نسبت به 20 سال قبل بسیار بهتر عمل می‌کنند و در مسائل موجود، حضور مسئولانه و هوشمندانه دارند.

صدیقی با اشاره به اینکه جنبش دانشجویی نسبت به مسائل اقتصادی دغدغه دارد، اظهار کرد: فعالان دانشجویی باید برای مشکلات معیشتی مردم در کنار مطالبه‌گری خود به مطالعه و افزایش فهم علمی برای حل مشکلات کشور بپردازند.

وی با تاکید بر اینکه باید برای مشکلات کشور راه‌حل مناسب ارائه شود، گفت: مسائل موجود، درون ساختاری است و برای حل شدن، نیاز به سنجش مشکلات و فعالیت‌های موثر دارد.

به گفته صدیقی جنبش دانشجویی در بسیاری از مسائل ورود کرده و راه‌حل‌های موثری ارائه کرده است.

وی با تاکید بر اینکه جنبش دانشجویی باید نسبت به مسائل کشور نگاه کلی داشته باشد‌، خاطرنشان کرد: فعالان دانشجویی در مسائل اقتصادی باید فعالیت‌های بیشتری داشته باشند و با عمق فکری به مسائل کشور فکر کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اینکه 16 آذر روح استکبار ستیزی دارد گفت: پیشانی درگیری کشور با نظام استکبار اقتصاد است بر این اساس مسئله مقاومت ملی باید مبتی بر ارزش‌های اسلامی و ایجاد انگیزه برای حل چالش های کشور ایجاد شود.

انتهای پیام/

171 / 320 جنبش دانشجویی دانشجو 16آذر دانشگاه اقتصاد دولت مردم

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: جنبش دانشجویی دانشجو 16آذر دانشگاه اقتصاد دولت مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۰۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| سرکوب جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی در آمریکا

دریافت 4 MB

در دانشگاه کلمبیا  نیز دانشجویان، هفتمین روز پیاپی در اعتراض به نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه, تحصن کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • جنبش دانشجویی ۷ اکتبر
  • فیلم| سرکوب جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی در آمریکا
  • هم‌خوانی کارگران در محضر رهبر انقلاب + فیلم
  • سرکوب جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی در آمریکا
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی چیست؟ +فیلم
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی+فیلم
  • وزیر علوم: انتظارات رهبر انقلاب از تشکل‌های دانشجویی / تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند+فیلم
  • طرح نور هوشمندسازی می‌شود/ پلیس دنبال پرونده‌سازی نیست
  • «خاستگاه خود» و «آرمان‌های نظام اسلامی» را نباید فراموش کنیم