Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام آزادیخواه گفت: اگر به دنبال ارائه خدمات به هنرمندان هستیم، قطعا بیمه هنرمندان مهم‌تر از معافیت‌های مالیاتی است.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، احد آزادی خواه با اشاره به دستور نوبخت رئیس سازمان برنامه وبودجه مبنی بر معافیت مالیاتی هنرمندان در لایحه بودجه ۹۹، گفت: معافیت‌های مالیاتی بر خلاف برنامه ششم توسعه است و نظم درآمد‌های دولت را زیر سوال می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: به دنبال معافیت‌های مالیاتی رانت، فساد و سوء استفاده ایجاد می‌شود چرا که برخی افراد برای امتیازگیری، سراغ مجوز‌های کاذب می‌روند که قطعاً جامعه هنرمندان هم راضی نیست که این مشکلات در کشور به وجود آید.

وی ادامه داد: ما اگر به دنبال ارائه خدمات به هنرمندان هستیم، قطعاً بیمه هنرمندان مهم‌تر از معافیت‌های مالیاتی است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از پردرآمدترین صنعت‌های ما، صنعت سینماست و زمانی که فیلمی فروش خوبی دارد، فیلم سازان درآمد زیادی به دست می‌آورند و توجیهی ندارد که معاف از مالیات شوند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زمانی که هنر تبدیل به اقتصاد درآمدزا شد، دولت باید از این بخش‌ها مالیات دریافت کند.

آزادی خواه بیان کرد: مالیات یکی از درآمد‌های پایدار دولت است و نباید با معافیت‌های مالیاتی اینچنینی دست دولت را خالی کنیم. منبع: خانه ملت

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی معافیت مالیاتی هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۰۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس با ارجاع گزارش دلیل «کمبود دارو» به قوه قضاییه مخالفت کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون بهداشت و درمان درباره دلیل کمبود و گرانی دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی ناشی از استنکاف از اجرای جز (۱) بند (س) تبصره ۱ قانون بودجه ۱۴۰۱ و ردیف ۱۶ جدول مصارف تبصره ۱۴ قانون بودجه ۱۴۰۲ قرائت شد.

این گزارش برای اعمال ماده ۲۳۴ یعنی ارجاع تخلفات به قوه قضائیه به رأی مجلس شورای اسلامی گذاشته شد که نمایندگان با ۶۷ رأی موافق، ۱۳۷ رأی مخالف و ۸ رأی ممتنع از مجموع ۲۲۵ نماینده حاضر در مجلس شورای اسلامی با اعمال ماده ۲۳۴ مخالفت کردند.

کد خبر 6086053 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • مجلس با ارجاع گزارش دلیل «کمبود دارو» به قوه قضاییه مخالفت کرد
  • سقف معافیت مالی؛ داغ همیشگی بر پیشانی بورس!
  • مجلس مانع ساماندهی معافیت مالیاتی صندوق‌های بورسی می‌شود؟
  • مجلس مانع ساماندهی معافیت مالیاتی صندوق های بورسی می شود؟
  • توضیحات طغیانی درباره سقف معافیت مالیاتی شرکت‌های بورسی
  • توضیحات طغیانی دررباره سقف معافیت مالیاتی شرکت‌های بورسی
  • مخالفت مجلس با بررسی طرح نظام قانون‌گذاری طبق اصل ۸۵ قانون اساسی
  • مخالفت مجلس با بررسی طرح نظام قانونگذاری طبق اصل ۸۵ قانون اساسی
  • مخالفت مجلس با بررسی طرح نظام قانونگذاری طبق اصل ۸۵
  • مجلس با بررسی «طرح نظام قانون‌گذاری» طبق اصل ۸۵ مخالفت کرد