Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@07:37:46 GMT

سایت 90min:کلینزمن مجید حسینی را می خواهد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۰۵۷۰

سایت 90min:کلینزمن مجید حسینی را می خواهد

نیم فصل دوم بوندس لیگا می تواند بعد از سال ها شاهد حضور یکی دیگر از ستاره های فوتبال ایران با پیراهن یکی از معتبرترین باشگاه های این کشور باشد.

به گزارش "ورزش سه"، سال ها از آخرین حضور یک بازیکن ایرانی در بوندس لیگا آلمان می گذرد. این طلسم اما در نیم فصل دوم این رقابت ها بعد از ژانویه 2020 می تواند شکسته شود چون بنا به ادعای رسانه های ترکیه ای یورگن کلینزمان سرمربی جدید هرتابرلین در صدد اضافه کردن یکی از ستاره های جوان ساختار تدافعی تیم ملی ایران به جمع شاگردانش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سایت 90Min ترکیه در پیگیری های اخباری که پیرامون انتقال قریب الوقوع مجید حسینی از ترابزون اسپور به پایتخت آلمان منتشر شده بود، نوشت:« پیشنهاد دو و نیم میلیون یورویی هرتا همچنان روی میز سران ترابزون اسپور قرار دارد تا مجید حسینی چمدان های خود را برای کوچ به هرتا ببندد. این بازیکن که یک فصل و نیم پیش با 517 هزار یورو از استقلال تهران به ترابزون پیوست حالا پنج برابر ارزش پیدا کرده و می تواند راهی بوندس لیگا شود».

 

 

 

این سایت با اشاره به آمار ساختار تدافعی هرتا مدعی شد کلینزمان که با دراختیار داشتن مدافعانی همچون نیکلاس استارک، کریم رکیک، ددریک بوویانا و جردن توروناریگا در حال حاضر چهار مدافع میانی در اختیار دارد با توجه به 27 گل خورده در این فصل سخت به دنبال بازسازی ساختار تدافعی خود است و مجید حسینی 26 ساله گزینه اول آنها برای این اقدام است. بازیکنی که قابلیت بازی در سیستم سه دفاع را دارد و علاوه بر دفاع میانی توانایی حضور در دو پست دیگر را نیز دارد.


جالب این که اخبار نقل و انتقالاتی بازیکنان فوتبال ایران این روزها به سوژه اصلی رسانه های ترکیه تبدیل شده است به خصوص انتقال غیرمنتظره روزبه چشمی به ترابزون اسپور که می تواند احتمال جابه جایی مجید حسینی به باشگاه آلمانی هرتابرلین را افزایش بدهد.

ترکیه ترابزون سید مجید حسینی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ترکیه ترابزون سید مجید حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۰۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از گزینه جذاب تراکتور؛ اسطوره فوتبال آلمان به تبریز می‌آید؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه تراکتور پس از قطع همکاری با پاکو خمز، با وجود مذاکره با گزینه‌های مختلف همچنان سرمربی جدیدش را انتخاب نکرده است.

به نقل از فارس این باشگاه روز گذشته در خبری مدعی مذاکره با یک گزینه پرافتخار و تلاش‌ها برای رفع موانع انتخاب وی خبر داده بود. ظاهرا باشگاه تراکتور مذاکرات مثبتی با یحیی گل‌محمدی انجام داده اما تاکنون موفق به کسب جواز نشستن سرمربی پیشین پرسپولیس روی نیمکت خود نشده است.با این وجود از روز گذشته اتفاق جالبی در تراکتور رخ داده و آن هم آغاز مذاکرات هوشنگ نصیرزاده با یورگن کلینزمن، سرمربی پیشین تیم‌های ملی کره جنوبی، آلمان، آمریکا و بایرن مونیخ برای حضور در تبریز است.حال باید دید مدیران این باشگاه می‌توانند این سرمربی ۵۹ ساله سرشناس را راضی به حضور در تراکتور کنند؟کلینزمن پس از حذف تیم ملی کره در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا به دلیل نارضایتی کمیته فنی این فدراسیون ، مجبور به قطع همکاری شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898673

دیگر خبرها

  • افتتاح اولین کتابخانه تخصصی مستقل کودک در خراسان جنوبی
  • کلینزمن یا یحیی؟! | گزینه اول و آخر تراکتور کیست؟
  • نصیرزاده: کلینزمن گزینه تراکتور نیست
  • اختلاف مدیرعامل و معاون تراکتور سر کلینزمن؛ فقط یحیی!
  • گزینه جذاب آلمانی برای نیمکت تراکتور
  • نصیرزاده: کلینزمن گزینه تراکتور نیست/ در حال برطرف کردن موانع برای حضور گل محمدی هستیم
  • ادعای عجیب: یورگن کلینزمن، گزینه تراکتور!
  • واکنش معاون باشگاه تراکتور به خبر مذاکره با کلینزمن
  • رونمایی از گزینه جذاب تراکتور؛ اسطوره فوتبال آلمان به تبریز می‌آید؟
  • پیش‌فروش بلیت «مست عشق» آغاز شد+ سایت های خرید بلیت، زمان اکران و دانلود آهنگ فیلم مست عشق