Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-فرمانده سپاه پاسداران گفت: بدون ‌شهدا ما نه امن بوده و نه خواهیم بود؛ نه عزیز و نه مقتدر نه مستقل؛ تنها با وجود آنها ما در دایره فضائل حیات می‌یابیم.

 سردار حسن سلامی در کنگره بزرگداشت ۹۲هزار شهید بسیجی که صبح امروز در مجموعه ورزشی ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد، گفت: امروز ما در جمع خانواده‌های نجیب، صبور و بردباری هستیم که هرکدام استوانه‌های مستحکمی از استقامت مردمان این سرزمین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهیدان ما حقایق زنده و درخشان افتخارات اسلام و ایران هستند. ما امروز کهکشانی از ستاره‌های پرفروغ را در آسمان حماسه‌های جاودان اسلام و ایران در اختیار داریم. آنها نمونه‌های مجسم و تندیس‌های زنده وفاداری، فداکاری، استقامت و نشانه‌های کرامت، شرف و فضیلت ملت بزرگ ایران هستند.

وی ادامه داد: هر کشوری برای یافتن هویت، شخصیت، منزلت و اعتبار از منابعی استفاده می‌کند؛ شهیدان ما منابع جوشان هویت ما هستند. آنها به جاودانگی ارمغان آورده‌اند؛ آنها به ما یاد دادند که چگونه می‌توان بر شیاطین بزرگ در میدان‌های نابرابر پیروز شد. آنها سندهای زنده وفاداری ما به آرمان‌های بلندمان، به اسلام عزیزمان، به پیشوایان دینمان، به رهبران بزرگ انقلابمان، به امامان و به ولی فقیهمان هستند. این شهیدان استوانه‌های مستحکم موجودیت،  بقا، استقلال، آزادی و حیات طیبه ارزش‌های اسلام هستند. راز جاودانگی و رمز بقای ملت ما در شکوه شهادت آنان آشکار است. آنها تجلی نزول ملائکه الهی بر این سرزمین هستند.‌

وی افزود: آنها تصویرگر عزت ما هستند و بدون ‌آنها ما نه امن بوده و نه خواهیم بود؛ نه عزیز و نه مقتدر نه مستقل؛ تنها با وجود آنها ما در دایره فضائل حیات می‌یابیم. دامان پاک و پر مهر مادران و پدران این شهیدان سرزمین طیبی بود که از آن گیاه پاکیزه رویید. ثمراتی دل‌انگیز، شوق‌آفرین، روح‌افزا که نشاط انقلابی را در امت اسلام جاودانه ساخت و درود خداوند بر خانواده این شهیدان که نمادهای بی پایان صبر هستند. ما امروز خوش آمد می‌گوییم به خانواده شهیدانمان که چشم و چراغ امتمان و روشنا‌بخش راهمان و عظمت حول محور شهادت شدند. همچنین اقلیت‌های عزیز که برای عزت ایران بزرگ فرزندانشان را به میدان فرستادند.

فرمانده سپاه پاسداران گفت: می‌دانید شهیدان شما نه فقط مایه سعادت ایران بودند بلکه آنان تفکر و معنای جهاد و شهادت را در پیکره امت اسلام زنده کردند و جوانان امت اسلام را به حرکت درآوردند. سرزمین‌های اسلامی را به میدان مبارزه با طاغوت تبدیل کردند و راهی طولانی برای عظمت اسلام ساختند؛ راهی برای آگاهی بخشی به مسلمانان در فضای جهالت مدرن ساختند. امروز به برکت شهیدان شما همه جهان اسلام به میدان جهاد تبدیل شده است و مستکبران در حال فرار هستند و فرزندان انقلابی در تعقیب آنان، هر روز یک مهره سیاسی دشمن را تشییع می‌کنند.  ملت ایران و ملت‌های مسلمان سالها است که با هدایت‌های الهام‌بخش رهبر انقلابشان در جستجوی تکمیل نقطه عزت خود هستند.

وی ادامه داد: آنها با کفار، با طاغوت و مستکبرانی که می‌خواهند همانند گذشته جهان اسلام را در اسارت خود بگیرند و منابع مادی و ثروت های معنوی این جهان را غارت کنند، مبارزه می‌کنند. شهیدان شما آگاهی بخشیدند و همچون چراغ‌های پرفروغ راه را نشان دادند. لبنان امروز سرافراز است و حزب الله به عنوان فخر جهان سالام مسلط، قدرتمند مقتدر ایستاده است و هرگاه آنها بخواهند حرکتی جسورانه انجام دهند در نطفه خفه می کنند. سوری‌ها ایستاده‌اند و از استقلال خود دفاع می‌کنند. عراقی ها از هویت دینی و شرف ملی خود در مقابل این فتنه انگیزی‌های سعودی- آ‌مریکایی مقاومت می‌کنند. بحرینی‌ها و یمنی‌ها در میدان جهاد خواهان آزادی خود هستند.

سردار سلامی گفت: ملت بزرگ ایران در هفته‌های گذشته سیلی مستحکم دیگری را بر صورت استکبار به خصوص آمریکا نواخت، آنگونه که صورتش ۱۸۰ درجه برگشت و در حالی که به ایران نگاه می‌کرد صورتش به سمت واشنگتن و تل آویو بازگردانده شد تا دوباره در مورد نگرانی‌های درونی خود فکر کنند. اینجا ایران، سرزمین ده‌ها هزار شهید است که برای دفاع از ارزش‌های اسلامی در صحنه جنگی نه ۸ ساله بلکه ۴۰ ساله ایستاده‌اند. دشمن در فتنه اخیر می‌خواست سریال شکست‌های پی در پی خود در مقابل ملت ایران را حبران کند؛ می‌خواست آن فشار حداکثری یعنی تحریم اقتصادی و جنگ روانی را با حادثه‌ای داخلی پیوند بزند. هرچه می‌گشت نمی‌توانست حادثه تولید کند و در کمین بود و می‌خواست از این حادثه فرصت برای خود بسازد و ملت ایران را تهدید کند.

وی ادامه داد: دشمن فکر می‌کرد در این حوادث ملت روبروی حاکمیت می ایستد چرا که او فاقد عقلانیت راهبردی است و محاسباتش در مورد ملت ایران همیشه غلط است؛ اما این حرکت آنها یک دستاورد بزرگ داشت و همه ملت دانستند وقتی امتداد سیاست‌ها از خارج به داخل نفوذ می‌کند امنیت و جان و مال مردم به خطر می‌افتد. ملت ایران مفهوم سیاست‌های آمریکا را فهمید. مفهوم حمایت از ملت ایران را فهمید که همان سوختن، آتش زدن، جنایت، قتل و توحش است.

وی افزود: آمریکا جز فقر و عقب‌ماندگی خواهان چیز دیگری نیست؛ آمریکا و متحدان او می‌خواهند با محو ملت‌ها به حیات برسند؛ این سیاست در جهان امروز مرده است و امروز این ملت‌ها هستند که قدرتش را فرسوده می‌کنند. دیگر حنای آمریکا برای ملت‌ها رنگی ندارد و ملت بزرگ ایران در این ماجرا نشان داد چگونه به رهبر و نظام خود مومن است و چگونه دشمن را می‌شناسد. اگر از آسمان به ملت ایران نگاه کنید واژه شرف و استقامت را می‌بینید. به شما ملت بزرگ ایران به عنوان خادم کوچک و سربازی که آرزویش فدا شدن در راه عزت شما است می‌گویم، ما پیشمرگتان هستیم، خاک کف پایتان را برای تبرک به صورت هایمان می‌کشیم و ما فدائیان این ملت هستیم.

فرمانده سپاه پاسداران گفت: دشمن می‌خواست حلقه‌های زنجیره استراتژی خود را در جامه ما کامل کند و انسانهای غرب‌گرا نیز می‌خواستند ردای غرب‌گرایی را بر اندام ملت ایران بپوشانند و با غرب در این توطئه خطرناک همراه شدند و می‌خواستند نسخه تسلیم ملت ایران را بنویسند. به آنها می‌گویم شما در میان ملت ایران جایگاهی ندارید؛ آن روز که مردم به خیابان آمدند شما در حال تئوریزه کردن اندیشه‌های دشمن بودید؛ دست بردارید.

وی ادامه داد: به دشمنان هم می‌گویم از خط قرمزها عبور نکنید؛ شما قدرت ملت ایران را می‌شناسید و می‌دانید ملت ایران با دشمنانش چه کرده است. ذوق زده نشوید؛ ملت بیدار، آگاه و هوشیار است و دیدید چگونه صف خود را از سیاست‌های آمریکا جدا کرد و  نشان داد چقدر آگاه، مومن و فداکار است. باید به این ملت احترام گذاشت و در مقابل آنها قربانی شد. با شما هستیم در همه میدان‌ها و هرگز ملتمان را تنها نمی‌گذاریم و نمی‌گذاریم جز لبخند روی لب شما شکل بگیرد. ما از رهبرمان ماموریم که برای مردممان تا سر حد جان فداکاری کنیم و هروقت تقدیر ما رقم زده شود فدایتان شویم.

منبع: ایلنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۰۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (سه‌شنبه۷ فروردین ماه) در دیدار اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه، با تجلیل از ایستادگی بی‌نظیر نیروهای مقاومت فلسطین و همچنین مردم غزه تاکید کردند: صبر تاریخی مردم غزه در مقابل جنایت‌ها و وحشیگری‌های رژیم صهیونیستی که با حمایت کامل غرب انجام می‌شود، یک پدیده عظیم است که حقیقتا به اسلام عزت بخشیده و موضوع فلسطین را علی‌رغم خواست دشمن، به مسئله اول جهان تبدیل کرده است.

رهبر انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه کشتار مردم غزه و نسل‌کشی در این منطقه هر انسان صاحب وجدانی را متاثر می‌کند، افزودند: جمهوری اسلامی ایران در موضوع حمایت از قضیه فلسطین و مردم مظلوم و مقاوم غزه هیچ تردیدی به خود راه نخواهد داد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای موضوع حمایت افکار عمومی بین‌المللی و همچنین افکار عمومی جهان اسلام به‌ویژه دنیای عرب از مردم غزه را مهم ارزیابی کردند و گفتند: اقدامات تبلیغاتی و رسانه‌ای مقاومت فلسطین تاکنون بسیار خوب و جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است و باید در این زمینه بیش از پیش اقدام شود.

ایشان همچنین یاد شهید «العاروری» از رهبران حماس را که به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، گرامی داشتند و خاطر نشان کردند: این شهید بزرگوار شخصیت برجسته‌ای بود که عاقبتِ مبارکِ شهادت، پاداش خداوند متعال به مجاهدت‌های وی بود.

«طوفان‌الاقصی» اسطوره شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را از بین بُرد/ مردم غزه و نیروهای مقاومت با قدرت ایستاده‌اند

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس نیز در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از حمایت‌های مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران از قضیه فلسطین و به‌خصوص مردم غزه، گزارشی از آخرین تحولات میدانی و سیاسی جنگ غزه ارائه کرد و گفت: صبر و ایستادگی مثال‌زدنی مردم غزه و نیروهای مقاومت در این 6 ماه، که ناشی از ایمان راسخ آنان است موجب شده دشمن صهیونیستی به هیچ یک از اهداف راهبردی خود در جنگ غزه، دست نیابد.

رئیس دفتر سیاسی حماس با تاکید بر اینکه عملیات «طوفان‌الاقصی» اسطوره شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را از بین بُرد و اکنون دشمن صهیونیستی بعد از گذشت شش ماه خسارت‌های سنگینی را متحمل شده و هزاران نفر از نظامیان این رژیم کشته و زخمی شده‌اند، افزود: جنگ غزه یک جنگ جهانی است و هیأت حاکمه آمریکا شریک اصلی جنایت صهیونیستها است زیرا رأسا هدایت جنگی رژیم صهیونیستی را بر عهده دارد.

وی در پایان خطاب به رهبر انقلاب تاکید کرد: به جنابعالی اطمینان خاطر می‌دهم که به‌رغم همه وحشیگیری‌ها و جنایات و نسل‌کشی که در غزه در جریان است، مردم غزه و نیروهای مقاومت با قدرت ایستاده‌اند و به دشمن صهیونیستی اجازه نخواهند داد ذره‌ای به اهداف خود دست یابد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • دشمن با راه اندازی جنگ نرم به دنبال نابودی اعتقادات جوانان است
  • پیام ضبط شده فرمانده حماس پس از ادعای اسرائیل در مورد ترور مروان عیسی | درخواست مهم محمد الضیف از جهان اسلام
  • درخواست فرمانده حماس از جهان اسلام برای شرکت در آزادسازی مسجدالاقصی
  • تشییع پیکر مادر شهیدان گرامی در اسلام آباد غرب
  • رهبر انقلاب: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده/ ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم مظلوم و مقاوم غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب در دیدار اسماعیل هنیه: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/ جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/ اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است
  • مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است
  • مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است