Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه گروهی کارتون و کاریکاتور «طنزیم» روز جمعه در گالری شمیس افتتاح می‌شود.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه گروهی کارتون و کاریکاتور «طنزیم» به سرپرستی گالری شمیس و با همکاری «هم استودیو» روز جمعه ۱۵ /۹ /۹۸ ساعت ۱۶ در نگارخانه شمیس با حضور هنرمندان حاضر در نمایشگاه و همچنین احسان آنالویی (پیانیست) و بهرنگ معتمدی (ویلونیست) افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمایشگاه آثاری از کامبیز درمبخش (طراح، کاریکاتوریست)، ثنا حسین‌پور (تصویرگر و کاریکاتوریست)، علی جهانشاهی (کاریکاتوریست و تصویرگر)، احمد عربانی (کاریکاتوریست، انیماتور و کارگردان)، جمال رحمتی (طراح گرافیک و کاریکاتوریست)، علی رادمند (طراح گرافیک، تصویرگر، کاریکاتوریست)، داوود کاظمی (کاریکاتوریست و طراح گرافیک)، حسن کریم‌زاده (طراح گرافیک، کاریکاتوریست)، علی میرایی (کاریکاتوریست و طراح)، بهمن عبدی (کاریکاتوریست، طراح گرافیک و انیماتور)، جواد علیزاده (کاریکاتوریست و کارتونیست)، آرمان داوودی (کارتونیست، نویسنده روزنامه نگار) و هادی حیدری (طراح گرافیک، روزنامه نگار، کاریکاتوریست) به نمایش گذاشته خواهد شد.

نمایشگاه «طنزیم» تا روز پنجشنبه (۲۸ آذر ماه ۹۸) در نگارخانه شمیس به آدرس: فرمانیه،بلوار اندرزگو، بعد از سلیمی شمالی، کوچه دانیالی، پلاک ۸ ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۰۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آثاری برای کودکان غزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما اعضای شورای امنیت هم گوش شنوایی برای تعریف قصه حنظله، شخصیت کارتونی مشهور فلسطینی گوش شنوایی نداشتند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتخاب چهره هنر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی
  • نمایشگاه عکس «بازگشت»؛ با روایتی از عِرق مردم سوری به خانه و سرزمین افتتاح شد
  • چهره هنر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در سال ۱۴۰۳ معرفی شد
  • نمایشگاه کارتون «بیمارستان منطقه جنگی نیست»
  • نمایش آثار هنرمندان ۲۲ کشور جهان در بوشهر
  • آثار هنرمندان ۲۲ کشور جهان در بوشهر به نمایش درآمد
  • آثاری برای کودکان غزه
  • نمایشگاه کارتون «بیمارستان منطقه جنگی نیست» افتتاح شد
  • نقش اقتصاد و سرمایه‌گذاری در ترویج هنرهای قرآنی
  • انتخاب آثار نمایشگاه قرآنی/ توجه به اقتصاد در ترویج هنرهای قرآنی