Web Analytics Made Easy - Statcounter

وضعیت کنونی، ناشی از خروج یک‌جانبه و غیر قانونی آمریکا از برجام می‌باشد و ایران به دلیل درخواست کشورهای اروپایی مبنی بر جبران این خروج، یک سال صبر کرد و در نهایت با توجه به ناتوانی کشورهای اروپایی در اجرای تعهدات خود تصمیم گرفت تعهدات برجامی خود را گام به گام کاهش دهد

سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان در این نشست درباره برجام گفت: .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در صورت لغو تحریم‌ها و برخورداری ایران از مزایای برجام به تعهدات خود باز خواهیم گشت.

همچنین تاکه تو موری معاون ارشد وزیر خارجه ژاپن هم با اشاره به حمایت ژاپن از برجام گفت: ما در تلاش هستیم با استفاده از راهکارهای دیپلماتیک برجام را حفظ کنیم و از همه طرف‌ها می خواهیم در این راه خویشتن‌دار باشند.

لازم به ذکر است، در این دور از مذاکرات مشکلات و موانع موجود در گسترش همکاری‌های دو کشور از جمله مشکلات بانکی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000GNc برچسب ها: تحریم ، عراقچی ، برجام

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: تحریم عراقچی برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۱۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ عضو جدید ناتو خواستار تحریم‌های بیشتر علیه روسیه شدند

وزیر امور خارجه سوئد امروز (سه شنبه) گفت فنلاند و سوئد معتقدند که اتحادیه اروپا باید تحریم‌ها علیه روسیه را پس از مرگ «الکسی ناوالنی» رئیس مخالفان این کشور در زندان تشدید کند.

به گزارش ایسنا، «توبیاس بیلستروم» وزیر خارجه سوئد در نشست خبری مشترک با «الینا والتونن» همتای فنلاندی‌اش گفت: این واقعیت که ما می‌توانیم ببینیم که مرگ الکسی ناوالنی به وضوح به رهبری روسیه مرتبط است، این امر را ضروری می‌سازد که ما می‌توانیم تحریم‌هایی را وضع کنیم که مشخصا کسانی را که مسئول مرگ او هستند، هدف قرار می‌دهد.

به نقل از خبرگزاری رویترز، وی افزود: ما همچنین معتقدیم که تحریم‌ها به صورت کلی باید گسترش یابد، چون شاهدیم که تحریم‌ها وقتی به فلج کردن توانایی روسیه برای جنگ علیه اوکراین منجر می‌شود، تفاوت ایجاد می‌کنند.

وزیر خارجه سوئد خاطرنشان کرد: فنلاند و سوئد می خواهند که رژیم تحریم‌ها علیه بلاروس که از مسکو در جنگ با اوکراین حمایت می‌کند نیز وضع شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دولت انگلیس در مدار چین ستیزی
  • وزیر نفت پاکستان: ما به گاز ایران نیاز داریم
  • افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان + فیلم
  • تحریم‌های دولت انگلیس علیه چین
  • ۲ عضو جدید ناتو خواستار تحریم‌های بیشتر علیه روسیه شدند
  • بغداد: آمریکا به روش و زمان خروج از عراق فکر می‌کند
  • پاکستان برای خط لوله گازی ایران درخواست معافیت از تحریم می‌کند
  • افشای دیدار ضدبرجامی جان کری و سعودالفیصل در داخل هواپیما به روایت روحانی /چه کسانی ترامپ را برای خروج از برجام تشویق کردند؟
  • ظریف : چون از آمریکا آمدم خودی محسوب نمی‌شدم/ برای کشت بادمجان در این دولت گفتند شش ماه صبر کنید، از برجام توقع داشتند یکی دو ماهه جواب دهد!
  • روحانی عوامل خروج ترامپ از برجام را اعلام کرد