Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست جمعیت هلال احمر دزفول از توزیع کتاب و ایجاد کتاب خانه در روستا های محروم دزفول با همکاری کانون های دانشجویی هلال احمر خبر داد.

مصطفی طحان پسران امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا با اعلام این خبر اظهار کرد: با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و رفع محرومیت‌ها با پیشنهاد و مشارکت کانون دانشجویی دانشکده فنی عصاریان دزفول طرح توزیع ۱۵ هزار جلد کتاب در روستاهای دزفول طی سه مرحله انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او با اشاره به اینکه بخشی از این طرح انجام شده است، گفت: در مرحله اول تعداد ۵ هزار جلد کتاب در چندین روستاها توزیع شده است.

رییس جمعیت هلال احمر دزفول افزود: بخش عمده ای از این کتاب ها با همت معاونت جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان و اداره ارشاد اسلامی و برخی از مجموعه های فرهنگی فعال در زمینه کتاب و کتاب خوانی فراهم شده است.

طحان بیان کرد: در این طرح هفت روستا در نظر گرفته شده و در تلاش هستیم تا در آینده نزدیک تعداد این روستا ها را افزایش داده و زیر پوشش این طرح ببریم.

رییس جمعیت هلال احمر دزفول با اشاره به نقش کانون های دانشجویی در این طرح افزود: کانون های دانشجویی در این طرح نقشی فعال ایفا کرده و همواره مشارکتی فعال در کنار مجموعه هلال داشته اند.

طحان در پایان اضافه کرد: در این طرح که در مناطق کم برخوردار و محروم دزفول انجام شده علاوه بر توزیع کتاب سعی شده با استفاده از خانه های هلال کتاب خانه هایی نیز احداث شود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هلال احمر کتابخانه دزفول مناطق محروم برنا خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۱۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید سلیمی رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: ظهر دیروز یک محموله ۲۸ تُنی مواد غذایی و معیشتی به ارزش مجموع و تقریبی ۴۰ میلیارد ریال برای کمک به ۷۰۰ خانوار آسیب دیده از سیل اواخر سال گذشته جنوب سیستان و بلوچستان، بارگیری و به این استان ارسال شد.

سلیمی اظهار کرد: این بسته‌ها با مشارکت عمده خیرین خارج از کشور و مؤسسه خیریه‌ای در تهران تهیه و با همکاری سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، ظهر دیروز از تهران بارگیری و با دو دستگاه تریلی به مقصد سیستان و بلوچستان ارسال شد.

وی محتویات هر بسته غذایی و معیشتی را شامل ۴ بسته ماکارونی، ۲۰ کیلوگرم برنج، ۶ قوطی تن ماهی، ۸۰۰ گرم سویا، ۲ کیلوگرم عدس، ۲ قوطی رب گوجه، ۴ بطری روغن مایع، ۲ بسته چای ،۲ کیلوگرم قند ،۲ بسته بیسکویت و ۲ قالب صابون به همراه پتو برشمرد و قیمت تقریبی مجموع اقلام اهدایی را ۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

رئیس سازمان داوطلبان با اشاره به همراهی قابل توجه عموم مردم با پویش همدلی و مهربانی جمعیت هلال‌احمر برای کمک به هموطنان سیل‌زده سیستان و بلوچستان، از نقش مؤثر حامیان و داوطلبان حقوقی این جمعیت در پویش یاد شده قدردانی کرد.

کد خبر 6081280

دیگر خبرها

  • هلال احمر به ۱۱ هزار سیل‌زده در سیستان و بلوچستان امدادرسانی کرد
  • ارسال ۲۲۰۰ تخته پتو به مناطق سیل‌ زده سیستا‌ن‌ و بلوچستان
  • ارسال ۲۲۰۰ تخته پتو از هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیلاب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش ۱۵۰۰ نفر متاثر از سیل کرمان
  • اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • یاس، طرحی برای توانمندی دختران در مناطق کم برخوردار
  • ارسال ۷۰۰ بسته موادغذایی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • بهره مندی بیش از ۱۸۵هزار نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری