Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،علی مصطفوی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در مشارکت‌های مردم نهاد در توسعه نظم و امنیت عمومی که امروز در استانداری برگزار شد، لازمه داشتن امنیت پایدار را، برخورداری از حمایت و مشارکت مردم عنوان نمود و اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی به نوعی تمام امور متکی به رای و مشارکت و حضور مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: همه باید تلاش کنیم مشارکت مردم را در بحث‌های مختلف بخصوص در تامین امنیت فراهم کنیم و در این زمینه دستگاه‌های فرهنگی وظیفه شاخص تری برای جلب مشارکت مردم و حساس نمودن مردم نسبت به امنیت جامعه بر عهده دارند.

معاون سیاسی امینیت اجتماعی استاندار اذربایجان غربی همچنین به استفاده از ظرفیت و تاثیر ائمه جماعات، خیرین امنیت ساز، راه اندازی پویش‌های مردمی برای تامین امینت تاکید نمود وبا تقدیر و تشکر ازمردم آذربایجان غربی، گفت: مردم فهیم استان همواره با حمایت و پشتیبانی خود حامی نظام و انقلاب بودند.   انتهای پیام/م   لزوم  حمایت و مشارکت مردم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اجتماعی استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۱۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق تامین امنیت غذایی در کشور با اتکا بر تولیدات داخلی

مقوله امنیت غذایی در شرایط کنونی جهان، به عنوان یکی از مؤلفه‌های امنیت ملی کشور‌ها مطرح است. تولید غذای کشور از مهم‌ترین فعالیت‌ها در همه کشور‌ها است. بر همین اساس تامین امنیت غذایی و تولید غذای سالم، باکیفیت و متناسب با نیاز کشور، جزو استراتژیک‌ترین فعالیت‌های بنیاد مستضعفان است که در سال‌های اخیر با توسعه سرمایه‌گذاری در این بخش، تلاش شده تا امنیت غذای مردم در شرایط مختلف کشور تامین شود و در این راستا تولید شیر و گوشت به عنوان یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های غذایی مردم ایران، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. شرکت کشت و صنعت و دامپـروری دشت آذر نگین در راستای تامین امنیت غذایی کشور به تولید انبوه شیر و گوشت گوساله می‌پردازد و تامین بخشی از سبد غذایی کشور شامل تولید فراورده هـای لبنـی و پروتئینی، پرورش و نگهداری طیور، زنبور عسل، بخشی از فعالیت‌های این شرکت در حوزه تامین امنیت غذایی است.
عکاس: پوریا ترابی  

دیگر خبرها

  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • استمرار حل و فصل مسائل مرزی آذربایجان و ارمنستان لازمه ثبات پایدار در قفقاز جنوبی است
  • حفظ ثبات و امنیت پایدار ، لازمه تحقق اهداف اقتصادی
  • لزوم حفظ ثبات و امنیت پایدار به‌عنوان لازمه تحقق اهداف اقتصادی
  • تحقق تامین امنیت غذایی در کشور با اتکا بر تولیدات داخلی
  • جنس کار در دستگاه قضایی تدبیر و تدبّر است
  • سپاه پاسداران باتکیه‌بر ایمان در راستای امنیت پایدار می‌کوشد
  • تاکید رئیس جهاد کشاورزی آذربایجان غربی برافزایش مشارکت مردم درصیانت از اراضی
  • توسعه خدمات، ظرفیت ها و توانمندیهای هلال احمربا مشارکت منتخبان مردم در مجلس