Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دوشنبه شب در یک برنامه تلویزیونی بخشش شجاع خلیل‌زاده مدافع این تیم از سوی کمیته استیناف، در روز مسابقه با پیکان اعتراض کرد. علت اعتراض انصاری‌فرد این بود که با دیر اعلام شدن این بخشش،‌خلیل‌زاده بازی با پیکان را از دست داد.

کمیته استیناف در واکنش به این اظهارات انصاری‌فرد اعلام کرد: از زمان آغاز فعالیت این برنامه تلویزیونی، در مجموع یک مورد تماس تلفنی با ریاست کمیته استیناف گرفته شده که پاسخگویی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه اطلاعیه این نهاد فدراسیون فوتبال آمده است: برخلاف اظهارات انصاری‌فرد درباره محرومیت خلیل‌زاده، کمیته استیناف وی را از حیث عکس گرفته‌شده مبین نشان دادن انگشت دست با تلقی به مفهوم نظارت خدای متعادل، تبرئه کرده و لیکن در مورد تحریک تماشاگران با توجه و مستند به گزارش ناظر محترم کمیته انضباطی حاضر در ورزشگاه، محرومیت تعیین شده تائید شد.

کمیته استیناف در پایان بیانیه خود آورده است: این کمیته بر اساس درخواست نامبرده و باشگاه پرسپولیس دائر بر تعلیق باقیمانده محرومیت وی، وارد رسیدگی شده و او را مشمول تعلیق محرومیت دانسته لذا چنانچه این بازیکن در ترکیب تیم قرار نداشته می‌توانستند درخواست خود را مسترد کنند تا لااقل عدم حضور وی در بازی، پایانی باشد بر محرومیت اعمال شده، با توجه به این موضوع علی رغم توضیح این موضوع به انصاری فرد، متاسفانه دوباره با طرح غیر واقع نحوه محرومیت بازیکن، فضای آرام فوتبال دچار تنش خواهد شد که امیدواریم از هرگونه تصویر پردازی غیر واقع در راه اعتلای تیم تحت مدیریت او قدم بردارند.

منبع: فدراسیون فوتبال برچسب‌ها محمدحسن انصاری‌ فرد باشگاه پرسپولیس کمیته استیناف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمدحسن انصاری فرد باشگاه پرسپولیس کمیته استیناف محمدحسن انصاری فرد باشگاه پرسپولیس کمیته استیناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۱۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مصدومان استقلال

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال استقلال جمعه هفته جاری در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف شمس آذر قزوین می‌رود. استقلال برای این دیدار مهدی مهدی‌پور را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. مهدی‌پور در بازی با مس رفسنجان دچار پارگی رباط صلیبی شد و چند ماهی دور از میادین خواهد بود.

صالح حردانی و رافائل سیلوا دیگر مصدومان استقلال هستند که حردانی مشکل خاصی ندارد، اما قرار گرفتن نامش در لیست آبی‌پوشان بستگی به نظر نهایی پزشک و کادر فنی دارد. سیلوا که این هفته با آبی‌پوشان تمرینی نکرده اما از ناحیه عضله دوقلوی پا دچار مصدومیت است و بازی با شمس آذر را از دست می‌دهد.

دیگر خبرها

  • محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • محرومیت تماشاگران در یک بازی لیگ برتر
  • برگزاری ششمین جلسه هیات‌های بدوی و استیناف مجوز باشگاهی
  • تاریخ معرفی باشگاه های دارای مجوز حرفه ای مشخص شد
  • تاریخ اعلام باشگاه های مجوز حرفه ای مشخص شد
  • حسن‌زاده: بیانیه‌ها در شان فوتبال ایران نیست
  • محرومیت فوری سرمربی نام آشنا!
  • اظهارات جدید ابراهیم رئیسی درباره مسکن: آرامش خاصی می‌دهد | فیلم
  • رای کمیته استیناف برای پرسپولیس و سپاهان