Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فرید خلیلی مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی در استان، گفت : در همین راستا سرمایه‌گذاران چینی برای احداث واحد تولیدی کاشی و سرامیک در کرمانشاه اعلام آمادگی کردند.

او گفت : قرار است واحد تولیدی "کاشی و سرامیک زاگرس ستون آسیا" توسط این سرمایه‌گذاران در شهرک صنعتی زاگرس احداث شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی استان کرمانشاه سرمایه‌گذاری اولیه این واحد صنعتی را ۱۰۰ میلیون یورو معادل حدود ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد که رقم قابل توجهی است و از پروژه‌های کلان به شمار می‌رود.

 خلیلی گفت: تمام کار‌های مقدماتی احداث این واحد تولیدی از جمله اخذ مجوز از سازمان صمت، جانمایی زمین و ... انجام و زمینی ۲۲ هکتاری در شهرک صنعتی زاگرس برای این منظور در نظر گرفته شده که قرارداد آن بزودی منعقد خواهد شد.

مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه افزود: پس از انجام کار‌های مقدماتی، عملیات اجرایی این واحد تولیدی کاشی و سرامیک آغاز می‌شود.

خلیلی افزود: قرار است این واحد تولیدی ظرف مدت یکسال ساخته شود.

او اشتغالزایی در نظر گرفته شده برای این مجموعه را ۱۵۰۰ نفر برآورد کرد و گفت: ۸۰ درصد تولیدات کاشی و سرامیک این واحد صادراتی است و به عراق صادر خواهد شد.

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی استان کرمانشاه با بیان اینکه در شرایط کنونی که با تحریم‌ها مواجهیم جذب سرمایه‌گذار خارجی بسیار دشوار است، گفت: برای این سرمایه‌گذاری کلان جلسات و رایزنی‌های متعددی انجام شده است .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۱۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قوانین خلق الساعه مانع جهش تولید است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین گروسی پس از بازدید از شهرک صنعتی ماکو در جلسه ای با حضور جمعی از تولیدکنندگان این شهرک با تاکید بر برگزاری جلسات و دیدارهای مستمر مسئولین و فعالان اقتصادی گفت:‌ ثمره جلسات و تصمیمات این جلسات، در بازدید بعدی گزارش داده شود چرا هدف از این بازدیدها رفع مشکل تولیدکنندگان است.

وی با بیان اینکه با اتمام عملیات محصورسازی منطقه و استقرار گمرک در ورودی منطقه بخشی از مشکلات حل می شود افزود: در سال جدید پیگیر افزایش سهمیه کالای همراه مسافر به منطقه هستیم.

گروسی اضافه کرد: رفع مشکلات مطرح و دیده‌شده در بازدید اخیر از واحدهای صنعتی، در دستورکار منطقه آزاد ماکو قرار گرفته است.

وی با اشاره به اراده‌ی سازمان منطقه آزاد ماکو برای جهش تولید و حمایت از سرمایه گذاران بیان داشت: سعی می‌کنیم شرایط مناسبی برای سرمایه‌گذاران تامین کنیم که متاسفانه در حال حاضر شرایط ثبات اقتصادی با قوانین خلق‌الساعه همخوانی ندارد و مشکل‌آفرین شده است.

گروسی لجستیک و ترانزیت را مهمترین مزیت منطقه آزاد ماکو عنوان کرد و افزود: ایجاد دهکده لجستیک اکو در کنار تصویب طرح جامع و چندین مگا پروژه در منطقه را در دستور کار قرارداده ایم که به امید خدا شاهد شکوفایی و توسعه واقعی منطقه در آینده نه چندان دور خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • بازگشت بیش از ۲۵۰ همت از سرمایه‌های مردمی با احیای واحد‌های تولیدی
  • شناسایی ۱۸ ظرفیت جدید سرمایه گذاری در بخش آب استان
  • قوانین خلق الساعه مانع جهش تولید است
  • عرضه سهام بیواتانول باشت در بورس
  • واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • بازدید استاندار قزوین از ۲ واحد تولیدی
  • سیستم قضایی آماده شنیدن مشکلات واحدهای تولیدی است
  • بررسی مشکلات پایانه صادرات کاشی و سرامیک میبد
  • بازگشت ۳۰ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در هرمزگان
  • ایجاد شغل برای ۱۳۶ نفر با بهره برداری از واحد تولیدی نخ ابریشم