Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-20@04:14:44 GMT

۲۵۰ میلیون ریال بن خرید کتاب به فروش رفت

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۱۶۷۰

۲۵۰ میلیون ریال بن خرید کتاب به فروش رفت

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از فروش ۲۵۰ میلیون ریالی بن کتاب در روز نخست از نمایشگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، ابراهیم قاسمی در جمع خبرنگاران تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بن کتاب به باجه مستقر بانک شهر واقع در نمایشگاه کتاب مراجعه کنند.

 

وی با اشاره به اینکه ارائه کارت ملی و پرداخت تا سقف یک میلیون و 200 هزار ریال، دریافت تا یک میلیون و 500 هزار بن کتاب از غرفه بانک شهر مراحل تهیه بن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گفتنی است،  چهارصدمین نمایشگاه کتاب استانی و دهمین نمایشگاه کتاب زنجان با حضور ۲۸۰ ناشر و نمایندگی از سراسر کشور و ۱۵ ناشر در حوزه نشر الکترونیک با عرضه بیش از ۶۵ هزار عنوان کتاب و لوح فشرده در محل دائمی نمایشگاههای زنجان در حال برگزاری است.

 

برای این نمایشگاه مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب در نظر گرفته‌شده است که با تخفیف ۲۰ درصدی از طریق بانک عامل مستقر در نمایشگاه در بین بازدیدکنندگان توزیع نیشود.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های مساجد مسجد مسجد انتخابات مجلس مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد فروش کتاب نمایشگاه کتاب زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۱۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۷ نوعروس مددجو در ساوه راهی خانه بخت شدند

حسین ذبیحی اظهار کرد: برای تهیه جهیزیه مورد نیاز این تعداد نوعروس ۱۷ میلیارد ریال از سوی خیران شهرستان جمع آوری و ملزومان منزل آنان تهیه شده است.

وی همچنین اعطای وام های کارگشایی را از دیگر خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) ساوه برای رفع مشکلات مددجویان اعلام کرد و افزود: سال گذشته برای ۱۱۹ خانواده ۲۵ میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی پرداخت شده است.

وی خاطر نشان کرد: در راستای کمک به رفع مایحتاج مددجویان سالمند نیز یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در سال گذشته هزینه شده که این کمک ها خارج از مستمری های ماهیانه، بسته های معیشتی و هزینه های درمان است.

هم اکنون در شهرستان ساوه چهار هزار و ۷۰۰ خانواده تحت پوشش حمایت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) است که ۷۵ درصد آنان در مناطق شهری و ۲۵ درصد در مناطق روستایی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • حساب شرکت‌های مستقر در استان به فارس منتقل شود
  • توانمندی‌های صادراتی همدان در اکسپو ایران معرفی می‌شود
  • فهرست سبد خرید کتاب‌ را آماده کن | تصمیمات تازه برای نمایشگاه کتاب سی‌وپنجم
  • تخصیص یارانه فرهنگی، سازوکار تحقق عدالت فرهنگی در نمایشگاه کتاب امسال
  • تهیه و نگهداری جوجه‌های رنگی در منازل خطرآفرین است
  • سقف تراکنش بانکی برای سال جدید تغییر کرد
  • اختصاص یارانه گسترده فرهنگی برای نمایشگاه کتاب/ اعزام حاجیان از اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • تلاش وزارت فرهنگ برای تحقق عدالت فرهنگی در نمایشگاه کتاب
  • اختصتص یارانه گسترده فرهنگی برای نمایشگاه کتاب/ اعزام حاجیان از اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • ۹۷ نوعروس مددجو در ساوه راهی خانه بخت شدند