Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرعلی نیکبخش روز چهارشنبه در حاشیه نمایشگاه کتاب زنجان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از غرفه کتابخانه‌های عمومی استان به کتابخانه مورد نظر مراجعه و از این تسهیلات استفاده کنند.

وی ادامه داد: شهروندانی که عضو کتابخانه‌های عمومی می‌شوند، به مدت یک سال از خدمات رایگان این مراکز استفاده خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیکبخش اظهار داشت: تکمیل فرم تقاضای عضویت، ارائه یک قطعه عکس ۴*۳ و کارت شناسایی معتبر از شرایط عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان با بیان اینکه هم اکنون حدود ۸۵ هزار نفر در این استان معادل ۸.۵ درصد جمعیت در کتابخانه‌های عمومی عضو هستند، گفت: این میزان بیش از ۲ برابر میانگین کشوری است.  

وی با بیان اینکه یک میلیون و ۳۸۰ هزار نسخه کتاب در کتابخانه عمومی استان وجود دارد، گفت: امروز به ازای هر ۱۱ هزار نفر جمعیت در استان زنجان یک باب کتابخانه عمومی وجود دارد که با افتتاح کتابخانه های در دست احداث، این نسبت به یک کتابخانه به ازای هر ۱۰ هزار نفر خواهد رسید و این شاخص استاندارد، ۴ سال زودتر از چشم انداز ۱۴۰۴ محقق می شود.  

در استان زنجان ۹۶ باب کتابخانه عمومی وجود دارد که  ۳۵ باب از این کتابخانه ها در مناطق روستایی واقع است.

برچسب‌ها کتابخانه زنجان عضویت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کتابخانه زنجان عضویت کتابخانه زنجان عضویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۱۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرائی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب

مدیر کمیته اجرائی و پشتیبانی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از آغاز عملیات اجرائی آماده‌سازی این نمایشگاه خبر داد.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حسین تیموری، مدیر کمیته اجرائی و پشتیبانی نمایشگاه گفت: عملیات اجرائی آماده‌سازی این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلای امام خمینی (ره) آغاز شده است. او افزود: هم‌اکنون بخش‌های مختلف مصلای امام خمینی (ره) به ستاد برگزاری سی‌پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تحویل داده شده است و تلاش خواهد شد تا فرآیند آماده‌سازی بخش‌ها مطابق جدول زمان‌بندی انجام شود و تا شروع در نوزدهم اردیبهشت (۱۴۰۳) آماده بهره‌برداری باشد.

مدیر کمیته اجرائی و پشتیبانی نمایشگاه همچنین با بیان اینکه هماهنگی با سازمان‌ها و نهاد‌های همکار در برگزاری نمایشگاه کتاب سی‌وپنجم انجام شده است، بیان کرد: برگزاری جلسه‌های مختلف با این سازمان‌ها و نهاد‌ها در حال برگزاری است و به تناوب بازدید از محل نمایشگاه و بازدید مکان استقرار دستگاه‌ها نیز انجام خواهد شد. به گفته تیموری، نقشه اولیه جانمایی بخش‌های مختلف از جمله ناشران داخلی، ناشران خارجی و فعالیت‎های فرهنگی در اختیاران مدیران این کمیته‌ها قرار گرفته است و به زودی عملیات انتقال تجهیزات به مصلی نیز آغاز می‎‌شود تا چیدمان داخلی مصلی برای نمایشگاه شکل بگیرد.

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۷۹ کتابخانه عمومی در استان بوشهر
  • بسیاری از مردم هر سال منتظر برگزاری نمایشگاه کتاب تهران هستند
  • مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «فتح خون» برگزار می شود
  • آغاز عملیات اجرائی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب
  • امانت ۶ هزار کتاب در ماه در کتابخانه مرکزی میبد
  • دومین دوره طرح سراسری «کتابت قرآن کریم» در ارومیه
  • اجرای طرح سراسری «کتابت قرآن کریم» در آذربایجان‌غربی
  • بیش از ۱.۱ میلیون کتاب در کتابخانه‌های عمومی خوزستان ثبت امانت شد
  • ثبت امانت بیش از یک میلیون نسخه کتاب در کتابخانه‌های عمومی خوزستان
  • مصلی آماده میزبانی از نمایشگاه کتاب می‌شود