Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-20@01:57:19 GMT

پایان تعمیرات اساسی سکوهای گازی پارس جنوبی

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۱۹۹۴

پایان تعمیرات اساسی سکوهای گازی پارس جنوبی

رئیس تعمیرات عملیات تولید شرکت نفت و گاز پارس از پایان تعمیرات اساسی ۲۲ سکوی گازی میدان مشترک پارس جنوبی خبر داد و گفت: تعمیرات اساسی سالانه سکوهای دریایی مستقر در خلیج فارس، عرضه پایدار و کافی گاز در فصول مختلف سال بخصوص فصل زمستان را تضمین می‌کند.

 

هادی فخرزاده با بیان اینکه گاز طبیعی به عنوان بخش اصلی سبد انرژی کشور نقش مهمی در پاسخگویی به نیاز روز افزون برای داشتن یک منبع انرژی دوست‌دار محیط زیست ایفا می‌کند، گفت: تعمیرات اساسی ۲۲ سکوی گازی خلیج فارس در مدت ۱۶۰ روز و انجام بیش از ۸ هزار و ۸۰۰ دستور کار شامل تعمیرات اضطراری و اقدامات پیشگیرانه و نزدیک به ۷۰ هزار نفر ساعت کار در شرایط ایمن و بدون حادثه به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت نفت و گاز پارس، وی با اشاره به روند افزایشی تعداد سکوهای تولیدی پارس جنوبی در چند سال گذشته خاطرنشان کرد: مقایسه عملکرد این بخش نشان می‌دهد، تعداد سکوهای تعمیرشده در طول یک دهه گذشته بیش از ۱۴۰ درصد رشد داشته، به طوری که از تعمیر ۹ سکو در سال ۸۸ به ۲۲ سکو در سال ۹۸ رسیده است.

 

رئیس تعمیرات عملیات تولید شرکت نفت و گاز پارس درباره میانگین بازه زمانی تعمیرات اساسی سکوهای گازی خلیج فارس طی یک دهه اخیر بیان کرد: میانگین زمان اورهال هر سکو از ۱۷ روز در سال ۱۳۸۸ به ۷ روز در سال ۱۳۹۸ کاهش یافته است که نتیجه دانش‌افزایی، بکارگیری تجارب و نکات بازآموزی شده و راهبری هوشمندانه این شرکت در بخش عملیات تولید است.

 

فخرزاده همچنین از برنامه‌ریزی برای استفاده حداکثری از توان داخلی در ساخت قطعات پرکاربرد در بخش فراساحلی پارس جنوبی خبر داد و گفت: به حداقل رساندن بازه زمانی تعمیرات سکوها و بالا بردن ضریب اطمینان فعالیت‌های اجرایی از نظر کیفی و کمی از دیگر برنامه‌های این شرکت به شمار می‌رود.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۱۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان جنوبی در جایگاه چهارم طرح مسطورا

حجت الاسلام بنی خزاعی مسئول رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در طرح یا همان پویش زندگی با آیه‌ها طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شرکت کردند که سهم خراسان جنوبی از این تعداد ۷۰ هزار و ۸۰۵ نفر است. 

او با بیان این که خراسان جنوبی از حیث تعداد شرکت کنندگان در طرح مسطورا رتبه چهارم کشوری را دارد افزود: همچنین به این طرح ۲ میلیون و ۸۱۲ هزار نفر پیامک ارسال کرده اند که سهم خراسان جنوبی از این تعداد ۷۰ هزار و ۹۴۳ پیامک است.

حجت الاسلام بنی خزاعی با اشاره به اتمام مرحله اول طرح مسطورا با پایان یافتن ماه مبارک رمضان تصریح کرد: دانش آموزان خراسان جنوبی نیز سهم بسزایی در این طرح داشتند؛ به طوری که دانش آموزان درمیانی با ۱۱ هزار و ۹۶۵ شرکت کننده بیشترین سهم را به خود اختصاص دادند. 

بیشتر بخوانید

«مسطورا» طرحی برای زندگی با آیه های قرآن

مسئول رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: دانش آموزان خوسفی رتبه دوم را در این طرح و دانش آموزان نهبندانی نیز کمترین مشارکت را در طرح مسطورا داشتند.

او گفت: جامعه بانوان خراسان جنوبی نیز در این طرح به طور مجزا شرکت داشتند و نقش بسزایی را در اجرای این طرح ایفا کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • دریافت «تاییدیه دانش‌بنیان نوآور» به شرکت پارس تکنولوژی سداد بانک ملی ایران
  • اشتغال ۲۴۰۰ نفر جوانان استان بوشهر در منطقه ویژه پارس
  • تیم ملی فوتسال تاجیکستان از سد کره جنوبی گذشت
  • آی پی امداد دیگر تنها یک تعمیر کننده لوازم خانگی نیست
  • خراسان جنوبی در جایگاه چهارم طرح مسطورا
  • اهدا بیش از ۱۰۰ کولر گازی به مدارس بندر امام خمینی(ره)
  • پژو پارس گران شد/ افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو کلید خورد؟
  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد
  • هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • لحظه‌ای که لاپورتا آرزو می‌کرد هرگز نبیند (عکس)