Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@17:00:39 GMT

بسیج سازندگی ۴۰ هزار پروژه در دست اجرا دارد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۲۱۱۴

بسیج سازندگی ۴۰ هزار پروژه در دست اجرا دارد

محمد زهرایی روز چهارشنبه در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی و شکوه هجرت بسیج سازندگی استان کرمانشاه که در سرسرای بعث برگزار شد، به تبیین وظایف جهادگران و بسیجان در گام دوم انقلاب اسلامی پرداخت و افزود: ۱۱ هزار هسته بسیج محله محور در کشور در راستای محرومیت زدایی شکل گرفته است.

وی اظهار داشت: در گام دوم انقلاب اسلامی وظیفه بسیجیان و جهادگران بسیجی فقط مقوله محرومیت زدایی نیست بلکه مهم ترین وظیفه آنها در کنار محرومیت زدایی مناطق محروم، روشنگری، مطالبه گری و بصیرت افزایی در جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زهرایی با اشاره به بلوغ انقلاب در چهل سال اول بیان داشت: دشمنان در این مدت به انواع فتنه‌ها، دشمنی‌ها، جنگ های نظامی، فرهنگی و روانی علیه نظام جمهوری اسلامی دست زدند و اکنون نیز در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم که وظیفه جهادگران بسیجی برای مبارزه با این جنگ اقتصادی با کارآفرینی، محرومیت زدایی، بصیرت افزایی و روشنگری را صد چندان کرده است.

او خدمت به مردم را مقدس شمرد و افزود: اگر می خواهیم نقشه تمام دشمنان برآب شود باید برای مردم کار کرد و در خدمت مردم بود؛ تجربه کار کردن جهادگران بسیجی در مناطق محروم نشان می دهد که هر کجا برای مردم کار شده آنها پیوند ناگسستنی با نظام پیدا کرده اند.

 رئیس سازمان بسیج سازندگی، در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نظام جمهوری اسلامی امروزه به تنهایی در مقابل تمام کافران و جبهه باطل ایستاده است.

زهرایی اضافه کرد: کسانی که برای گشایش مشکلات، امید به مذاکره، برجام، تجارت جهانی و خارج از کشور دارند، بدانند مبانی انقلاب اسلامی با استکبار جهانی قابل جمع نیست.

وی با اشاره به مبارزه علیه فساد اقتصادی در کشور گفت: نیروهای انقلابی یکی یکی مفاسد، نفوذی های دشمن و کسانی که تصمیم شبهه ناک به نفع دشمنان می گیرند را به زیر خواهند کشید.

او در پایان گفت: بسیج از مردم و انقلاب جدا شدنی نیست و فلسفه وجودی بسیج را تبدیل تهدیدها به فرصت برای مردم و انقلاب دانست.

در پایان این همایش از جهادگران نمونه استان کرمانشاه با اهدای لوح تجلیل شد.

۳۷۸ گروه جهادی شناسنامه دار و بیش از ۷۰۰ بسیج محله در استان کرمانشاه فعالیت می کنند و در ۱۰ سال گذشته بیش از ۱۹ هزار پروزه عمرانی بسیج سازندگی استان کرمانشاه اجرا کرده است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت؛ ۱۴ شهرستان، ۳۴ شهر و نزدیک ۲ هزار و ۶۰۰ روستا دارد. 

برچسب‌ها سازمان بسیج سازندگی کرمانشاه گروه های جهادی گام دوم انقلاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان بسیج سازندگی کرمانشاه گروه های جهادی گام دوم انقلاب سازمان بسیج سازندگی کرمانشاه گروه های جهادی گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۲۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده

 احسان جهانبخش  در دوره منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیل گران اقتصاد مقاومتی که در سالن همایش هتل کوثر ارتش برگزار شد، با اشاره به اینکه از ابتدای کرونا تاکنون ۸۰ کیلومتر کانال کشاورزی توسط بسیج سازندگی احداث شده است، اظهار کرد: در حالی که قرار بود ۲۰ کیلومتر کانال کشاورزی احداث شود، اما با مشارکت مردم با ۲۰ میلیارد تومان توانستیم ۸۰ کیلومتر کانال کشاورزی احداث کنیم.
وی تاکید کرد: تمام اهداف و اقدامات سپاه و بسیج سازندگی در راستای تولید و تحقق فرامین مقام معظم رهبری است.
مسئول بسیج سازندگی لرستان با اشاره به فعالیت صندوق قرض الحسنه بسیج سازندگی، گفت: ۸۱۲ صندوق قرض‌الحسنه و ۱۴ تعاونی در استان فعالیت دارند که پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ را به جامعه هدف انجام می‌دهند.
 جهانبخش با اشاره به اینکه یک گلخانه ۳ هزار و ۲۰۰ متر در قالب دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی در حال احداث است، گفت: این گلخانه که یک کارگاه آموزشی و تولیدی است ظرف شش ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
وی بیان کرد: همچنین یک واحد کارگاه اسانس گیری ۴۰۰ متری که مربوط به خوشه گیاهان دارویی است توسط بسیج سازندگی استان در حال احداث است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم