Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ ثبت‌ نام دوره مجازی «تاریخ انسان در قرآن» از طریق سامانه آموزشی ایما در مؤسسه نورالمجتبی(ع) آغاز شد.

احسان فریدونی، مسئول روابط عمومی مؤسسه نورالمجتبی(ع) قم در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با اشاره به برپایی دوره مجازی تاریخ انسان در قرآن گفت: این دوره برای نخستین بار به صورت غیر حضوری و مجازی با تدریس استاد سید محسن میرباقری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تأکید بر اینکه ثبت نام این دوره از روز گذشته، 12 آذرماه آغاز شده و تا دوهفته آینده ادامه دارد، تصریح کرد: محتوای دوره «روایت قرآن از تاریخ خلقت حضرت آدم(ع) تا عصر ظهور» است. مخاطبین این دوره نیز عموم علاقه‌مندان به مباحث تفسیری به ویژه بانوان و آقایان 18 سال به بالا هستند.
فریدونی افزود: این دوره مجازی در 18 ساعت آموزشی در قالب 25 جلسه به صورت تفسیر موضوعی از طریق سامانه آموزشی ایما به نشانی https://imanoor.com برگزار می‌شود. پس از پایان ثبت نام، شرکت‌کنندگان می‌توانند فایل‌های صوتی و تصویری استاد را از طریق سامانه آموزشی مؤسسه دریافت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسه نورالمجتبی ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۲۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرآن بهترین کتاب برای مطالعه و هدایتگر است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   صمد محمدپور در محفل قرآن و عترت «نسیم رحمت» با اشاره به نقش هدایتگر قرآن در زندگی انسان گفت: قرآن، بهترین کتاب برای مطالعه و انسان ساز و هدایتگر است که از منبع وحی است.

وی افزود: قرائت قرآن، مقدمه‌ای برای درک مفاهیم قرآنی و در نتیجه عمل به آن است.

محمدپور اظهار کرد: قرآن، دو نزول دارد یکی «تدریجی» که در طول مدت رسالت پیامبر، کم کم و طبق شرایط زمانی و مکانی مناسب، نازل شده است و دیگری «دفعی» که بنا بر آن، قرآن در شب قدر ماه رمضان به یکباره بر پیامبر (ص) شده است.

  این جلسه با پرسش و پاسش و بازدید از نمایشگاه کتب علوم قرآنی پایان یافت.

دیگر خبرها

  •  ارائه آموزش‌های شهروندی به بیش از ۴۴ هزار نفر در گرگان
  • جزئیات حج تمتع ۱۴۰۳ اعلام شد + تاریخ اعزام و تعداد زائران
  • تنبیه موشکی رژیم صهیونیستی نشان از اقتدار جمهوری اسلامی است
  • برگزاری دوره مربیگری درجه ۳ کوهنوردی در همدان
  • برگزاری دوره آموزشی رایگان توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در کرج
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان همدان آغاز شد
  • برگزاری دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای ویژه نخبگان تیم‌های ملی و ملی‌پوشان
  • قرآن بهترین کتاب برای مطالعه و هدایتگر است
  • دوره های آموزشی و دریافت مدرک معتبر
  • زمان‌بندی آزمون سراسری حفظ ۲۰ جزء قرآن اعلام شد