Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا رییس انجمن زمین شناسی اقتصادی ایران درآیین آغاز این همایش اظهار داشت: باید شعار ما می توانیم را سرلوحه فعالیتها قرار دهیم چون دانایی در دانشگاه است و قدرت‌های علمی جهان بر محور دانایی تمرکز دارند.

محمد حسن کریم پور افزود: دانایی در سکوت نیست و نباید برنامه‌های یکسان را چند سال تکرار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بالاترین سرمایه کشور قشر دانشجو است و اعضای هیات علمی باید تفکر خدمتگزاری به علم را داشته باشند و علم در خدمت دانشجو و دانشجو در خدمت جامعه است.

کریم پور بیان کرد: پژوهش زیر ساخت آموزش است و استادی که پژوهشگر نباشد مدرس خوبی نیست و پژوهش باید هدفمند باشد.

رییس دانشکده علوم زمین دانشگاه شهید چمران اهواز نیز گفت: هدف از برگزاری همایش تبادل اطلاعات دانشجویان و دانشگاهیان با یکدیگر است.

نصرالله کلانتری افزود: دانشگاه باید از سیاست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در زمینه کیفی گرایی از نظر تعداد دانشجویان و مقالات کاربردی حمایت کند.

دبیر اجرایی همایش نیز گفت: ۱۲۰ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده که از این تعداد ۵۶ مقاله برای ارائه در قالب سخنرانی و ۴۴ مورد به صورت پوستر انتخاب شد.

عادل ساکی بیان کرد: ۴۴ پنل تخصصی و ۵۶ سخنرانی در روزهای ۱۳ و ۱۴ آذرماه صبح و عصر برگزار می شود.

از جمله محورهای این همایش زمین‌شناسی اقتصادی، اکتشافات ژئوشیمیایی، اکتشافات ژئوفیزیکی، دانش و انتخاب اهداف اکتشافی و اکتشافات معدنی و زیست محیطی است.

برچسب‌ها زمین شناسی خوزستان اهواز همایش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زمین شناسی خوزستان اهواز همایش زمین شناسی خوزستان اهواز همایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۲۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرخصی تحصیلی برای مادران دانشجو و دارای فرزند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، انسیه کتابچی معاون نظارت و پایش ستاد ملی جمعیت گفت: استفاده از مرخصی تحصیلی، انتقال به دانشگاه محل سکونت یا استفاده از کلاس‌های مجازی برای مادران دانشجو به دانشگاه‌ها ابلاغ شده است.

کتابچی افزود: محدود کردن مادران باردار یا صاحب فرزند زیر دو سالی که دانشجو هستند، از طرف دانشگاه‌ها تخلف است.

وی همچنین گفت: طبق قانون باید دانشگاه‌ها تا چهار نیم سال تحصیلی، به خانم‌هایی که زایمان کرده اند و فرزند شیرخوار دارند، مرخصی بدون احتساب سنوات بدهد.

معاون نظارت و پایش ستاد ملی جمعیت از دانشجویان مادر خواست تخلف دانشگاه‌ها را به مرکز رسیدگی گزارش‌های مردمی نهاد ریاست جمهوری منتقل کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان
  • هر جا نامی هست، داستانی دارد
  • طرح پویش دانشگاه آزاد، تلاقی آموزش مهارتی و اشتغال دانش‌بنیانِ نسل جوان
  • مرخصی تحصیلی برای مادران دانشجو و دارای فرزند
  • طهرانچی: نسل جوان به دنبال توانایی است، نه دانایی
  • حمایت دانشجو معلمان یزدی از سپاه پاسداران
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو
  • نقش دولت و دانشگاه در تحقق جهش تولید/ باید امید و انگیزه را به جوانان بازگردانیم
  • نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • برگزاری رویداد فرهنگی «دانشجو، رشد و بالندگی» در دانشگاه گلستان