Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات قهرمانی جودوی نابینایان و کم بینایان کشور با قهرمانی تیم خراسان رضوی در تهران به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی جودوی نابینایان و کم بینایان کشور با حضور ده تیم در مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران برگزار شد.

در این دوره از مسابقات تیم خراسان رضوی الف دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز را از آن خود کرد و قهرمان شد، همچنین تیم تهران نیز با کسب دو مدال طلا و یک نقره نایب قهرمان و مازندران نیز با یک مدال طلا ، یک نقره و یک برنز عنوان سوم را بدست آورد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش انفرادی در وزن ۶۰ کیلوگرم، سعید کوه کن از خراسان رضوی الف و فرج الله حسین آبادی از خراسان رضوی ب به ترتیب اول و دوم شدند، همچنین در وزن 66 کیلوگرم سید مهدی رضوانی از خراسان رضوی ب رتبه دوم را کسب کرد.

در وزن 73 کیلوگرم رضا غلامی از خراسان رضوی دوم شد و دانیال پیکانی از اصفهان الف و مصطفی خاکسار از خراسان رضوی ب به صورت مشترک رتبه سوم را کسب کردند، همچنین در وزن 81 کیلوگرم وحید جدی از خراسان رضوی الف قهرمان شد.

در وزن منفی 100 کیلوگرم نیز امید ابراهیم آباد از مرکزی و سجاد حاجبی از خراسان رضوی الف به صورن مشترک رتبه سوم را از آن خود کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان رضوی مدال طلا مشهد نابینایان وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۲۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دو نماینده از خراسان رضوی در مسابقات بین المللی کبدی در بابلسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مسابقات بین المللی کبدی ارتش‌های جهان، سیزم از ۱ اردیبهشت به مدت ۷ روز در بابلسر برگزار می‌شود.

از خراسان رضوی علیرضا نوده‌ای به عنوان کمیته اجرایی و امیر خادمی به عنوان داور بین المللی در این مسابقات حاضر خواهند بود.

دیگر خبرها

  • کشف محموله سنگین شیشه از یک دستگاه تریلی توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • کشف محموله ۵۶۶ کیلوگرمی مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • ۶ مدال بانوان مازندرانی در مسابقات کوراش قهرمانی کشور
  • دختران خراسان شمالی فاتح مسابقات کوراش قهرمانی کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی زنان
  • دختران خراسان شمالی فاتح مسابقات کوراش قهرمانی کشور شدند
  • کشف حدود۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی
  • حضور دو نماینده از خراسان رضوی در مسابقات بین المللی کبدی در بابلسر
  • کسب رتبه دوم خراسان رضوی در پایش‌ های زیست محیطی کشور
  • کسب رتبه برتر کشتی گیر اصفهانی در مسابقات بین المللی جام موحد