Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@19:53:43 GMT

۲۴ تن کود قاچاق در کنگاور کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۲۸۵۹

۲۴ تن کود قاچاق در کنگاور کشف شد

سرهنگ عزیز الهیاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلی مشکوک و آن را برای بازرسی متوقف کردند.

وی ادامه داد: در این بازرسی ماموران موفق به کشف ۴۸۰ کیسه کودشیمیایی قاچاق به وزن ۲۴ تن شدند.

فرمانده انتظامی کنگاور در پایان، از دستگیری راننده تریلی و معرفی وی به دستگاه قضایی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه پیشتر گزارش داد، «در نیمه نخست امسال ۴۵ میلیارد تومان کالای قاچاق توسط پلیس استان کشف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گدشته ۴۵ درصد رشد نشان می‌دهد.»

به گفته سردار علی اکبر جاویدان، «کشف محصولات ضدفرهنگی قاچاق هم ۲۳ درصد رشد داشته است.»

به نظر می‌رسد آمار واقعی کالاهای قاچاق استان بیشتر از رقم اعلامی سردار جاویدان باشد زیرا در گزارش او به کشفیات سایر دستگاه‌ها از جمله نهادهای امنیتی و اطلاعاتی اشاره‌ای نشده و برآوردی هم از کالاهای کشف نشده وجود ندارد.

برچسب‌ها کالای قاچاق کنگاور پلیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کالای قاچاق کنگاور پلیس کالای قاچاق کنگاور پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۲۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوخت قاچاق توقیف شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ غلامرضا برزگر افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی یزد از خبری مبنی بر جابجایی سوخت قاچاق توسط فردی مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند. 
وی ادامه داد: ماموران با انجام کار اطلاعاتی و به کارگیری گشت‌های نامحسوس کامیون حامل سوخت قاچاق را متوقف کردند. 
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزد ضمن اشاره به کشف بیش از ۸ هزار و ۸۰۰ لیتر گازوئیل افزود: متهم جهت تکمیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳۰۰ کیلوگرم مرغ زنده قاچاق در ثلاث باباجانی
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • کشف ۱۷ دستگاه ماینر قاچاق در یزد
  • دستان قاچاقچی گردو در پوست گردو
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • کشف ماهي قاچاق در سيريک 
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی