Web Analytics Made Easy - Statcounter

پسر چوپان که برای برقراری رابطه با دختری مانکن و یکی از شاخ‌های اینستاگرام او را ربوده ‌بود، با دستور قضات دادگاه کیفری استان تهران بازداشت شد.   به گزارش عصر ایران به نقل از شرق، دختری جوان فروردین سال جاری به مأموران پلیس گزارش داد از سوی جوانی ربوده‌ شده بود. او گفت: من چند صفحه تبلیغاتی در اینستاگرام دارم و کارهای تبلیغاتی انجام می‌دهم، بیشتر ایام سال هم ایران نیستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  چند‌وقت قبل جوانی به من پیام داد و گفت برای یک کار تبلیغاتی می‌خواهد با من کار کند و درواقع درخواست همکاری داد. او به من گفت یک شرکت بزرگ لبنیات دارد. همه‌چیز خیلی عادی به نظر می‌رسید. عکسی هم که در صفحه‌اش گذاشته‌ بود کاملا با گفته‌هایش مطابق بود. او همچنین عکسی با یک ماشین بسیار گران‌قيمت گذاشته ‌بود. ما با هم قرار گذاشتیم تا حضوری درباره مسائل کاری صحبت کنیم و با هم قرارداد ببندیم.   او من را به مهرشهر کرج دعوت کرد. وقتی که به آدرسی که گفته‌ بود رفتم، متوجه شدم او یک چوپان است که حدود 50 تا 70 گوسفند را چوپانی می‌کند. جایی که به‌عنوان شرکت به من معرفی کرد درواقع آغل بود. می‌گفت می‌خواهد کارش را توسعه دهد. من هم گفتم نمی‌توانم همکاری کنم و تبلیغات این‌چنینی کار من نیست.   داشتم ماشین می‌گرفتم تا به تهران برگردم که مرد جوان گفت ماشین پژوی دوستش در اختیار اوست و می‌خواهد آن را پس بدهد و می‌تواند قبل از آن من را هم برساند. من هم قبول کردم. در راه یک‌دفعه متوجه شدم او از اتوبان کرج منحرف شد و به سمت آزادگان رفت. خیلی ترسیدم. به مرد جوان گفتم توقف کند، قبول نکرد. درهای ماشین قفل بود و من هم نمی‌توانستم کاری کنم.   این دختر ادامه داد: شیشه پنجره را پایین کشیدم و سعی کردم خودم را از داخل آن به بیرون پرت کنم. مرد جوان به ‌سمت من حمله کرد و موهایم را کشید. او لباس‌هایم را پاره و دستم را زخمی کرد، اما من همچنان به تلاشم ادامه دادم و خودم را به بیرون پرت کردم.   پلیس با شکایت این دختر تحقیقات را برای بازداشت مرد چوپان آغاز کرد و موفق شد او را بازداشت کند. بررسی‌ها نشان داد مرد چوپان مدتی قبل همسر اولش را طلاق داده و با زن دیگری ازدواج کرده ‌و گوسفندها هم متعلق به پدرش است و او فقط چوپانی می‌کند.   متهم، صفحه اینستاگرام شاکی را که مدل و مانکن در خارج از ایران است و کارهای تبلیغاتی داخل ایران هم انجام می‌دهد دنبال می‌کرده. همچنین مشخص شد این دختر یکی از شاخ‌های اینستاگرام است که از این راه درآمد کسب می‌کند.   پسر جوان بعد از بازداشت به نقشه‌کشیدن برای ربودن دختر اعتراف کرد. او که با قرار 500 میلیون‌تومانی آزاد بود، روز گذشته برای محاکمه در دادگاه کیفری استان تهران شعبه 5 حاضر شد.   وقتی دختر پرطرفدار اینستاگرامی شکایت خود را مطرح کرد و خواستار مجازات شد، مجید امجدی، وکیل‌مدافع او نیز با توجه به جرمی که اتفاق افتاده ‌بود، خواستار تشدید قرار برای متهم شد و از دادگاه درخواست اشد مجازات کرد.   سپس متهم در جایگاه قرار گرفت. او به دختر اینستاگرامی پیشنهاد ازدواج داد و بعد ادعا کرد این دختر خودش با او ارتباط برقرار کرده ‌است.   گفته‌های متهم باعث ناراحتی شدید و بدحالی دختر اینستاگرامی شد، طوری که قاضی اجازه داد او دادگاه را ترک کند. سپس متهم دفاعیاتش را ادامه داد و در پایان قضات برای او قرار یک میلیاردتومانی صادر کردند و چون متهم موفق به تودیع آن نشد به زندان انتقال یافت. قضات ادامه رسیدگی را به بعد موکول کردند. 
______________________________
بیشتر بخوانید

90 دقیقه گفت‌وگو/ شاخ‌های اینستاگرام

پلیس شاخ‌های اینستاگرام را رصد می کند

کلاس کنکور رفتن دختر به اخاذی و آدم ربایی کشید

_____________________________

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آدم ربایی اینستاگرام چوپان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۲۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعدام و حبس برای عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز

 یک سال قبل دختر ۱۷ ساله‌ای به نام مهتاب به همراه مادرش با مراجعه به پلیس آگاهی مدعی شد از سوی ۴ پسر مورد تعرض قرار گرفته است.

وی در تشریح ماجرا به مأموران گفت: دو هفته قبل در مسیر مدرسه با پسری به نام نیما آشنا شدم و چند روز باهم مکالمه تلفنی داشتیم و او به من ابراز علاقه کرد، بعد از یک هفته هم با هم قرار گذاشتیم تا همدیگر را ببینیم. من هم برای اینکه تنها نباشم با دوستم نسرین به سر قرار رفتم. نیما هم با برادر، پسرعمو و یکی از دوستانش به نام شهرام سر قرار آمد، آنها ما را سوار خودروی‌شان کردند و به بهانه تفریح و گشت و‌گذار در خارج از شهر ما را به بیابان‌های ورامین بردند. وقتی به آنجا رسیدیم ناگهان حس بدی پیدا کردم، چون آنجا محلی برای تفریح نبود، از نیما خواستم تا برگردیم، اما آنها بدون توجه به اعتراض من و دوستم به ما حمله کرده و به زور به ما تعرض کردند، بعد هم ما را در نزدیکی خانه‌مان از ماشین پیاده کردند. وقتی وارد خانه شدم آن‌قدر وضعیت پریشانی داشتم که مادرم خیلی سریع با دیدن من متوجه شد اتفاقی برایم افتاده است. من هم موضوع را برایش تعریف کردم و تصمیم گرفتیم از آنها شکایت کنیم. البته نسرین به خاطر ترس از اینکه خانواده‌اش متوجه موضوع نشوند شکایت نکرد.

با ثبت این شکایت، مأموران ۴ پسر جوان را ردیابی و بازداشت کردند.

پس از بازداشت متهمان، نسرین هم با مراجعه به پلیس آگاهی از ۴ متهم شکایت کرد. در ادامه دو شاکی پرونده با دستور قضایی به پزشکی قانونی فرستاده شدند و کارشناسان این سازمان پس از معاینه و بررسی آثار ضرب و شتم، تعرض به دو دختر جوان را تأیید کردند.

با تکمیل تحقیقات برای ۴ متهم پرونده کیفرخواست صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه ۵ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.
 
در دادگاه چه گذشت

در ابتدای این جلسه مهتاب به جایگاه رفت و گفت: اعتماد بی‌جای من باعث شد تا زندگی خودم و دوستم نابود شود. ما در آن بیابان التماس می‌کردیم و اشک می‌ریختیم، اما نیما و آن ۳ نفر بدون توجه به التماس و گریه‌های ما به طرز وحشیانه‌ای کتک‌مان زدند و تعرض کردند. از آن روز به بعد یک لحظه آرامش ندارم و به لحاظ روانی آسیب زیادی دیده‌ام. به همین خاطر حاضر نیستم آنها را ببخشم و برای آنها درخواست اشد مجازات دارم.

پس از آن نسرین به جایگاه رفت و درحالی که اشک می‌ریخت، گفت: همه واقعیت را مهتاب گفت، اما من فقط این را می‌گویم که این ۴ نفر کاری کردند که از ترسم نمی‌خواستم به خانه‌مان برگردم و در نهایت هم به خاطر عواقب این موضوع واقعیت را به خانواده‌ام نگفتم. حتی از ترس اینکه آنها دوباره آزارم دهند یا خانواده‌ام پی به این ماجرا ببرند، تصمیم گرفتم شکایت نکنم تا اینکه متوجه شدم آنها دستگیر شده‌اند و بعد شکایت کردم. حالا هم نه رضایت می‌دهم و نه می‌بخشم و درخواست حکم اعدام برای متهمان دارم.

سپس ۳ متهم یک به یک به جایگاه رفتند و اتهام تجاوز به عنف را نپذیرفتند و ادعا کردند که با ۲ شاکی پرونده دوست بودند و رابطه با میل و خواسته دوطرف صورت گرفته بود.

شهرام ۱۷ ساله هم که از کانون اصلاح و تربیت به دادگاه منتقل شده بود، اتهامش را نپذیرفت و مدعی شد مهتاب و دوستش را آزار نداده است.

در پایان جلسه قضات برای صدور رأی وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده، گزارش‌های کارشناسان پزشکی قانونی و پلیس، دو برادر و پسر عموی‌شان را به اعدام محکوم کردند و از آنجا که شهرام در زمان ارتکاب جرم زیر سن ۱۸ سالگی بوده، به ۵ سال حبس محکوم شد.

روزنامه ایران

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • ترفند وحشتناک این متهم برای اخاذی از زنان در اینستاگرام ؛ جزئیات ماجرا را ببینید | ویدئو
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان در بیابان‌های ورامین!
  • اعدام و حبس برای عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز
  • دو برادر متجاوز به اعدام محکوم شدند | اثبات جرم در دادگاه با نمایش یک فیلم
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • حکم اعدام برای دو برادر و پسرعمویشان به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • ماجرای خودروی شراکتی دکتر معتمدی و دکتر مرندی و خرید بلیت قسطی هواپیما
  • جنجال یک عروسی در هتل اسپیناس پارسیان!
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد