Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@00:43:52 GMT

هوای قم از روز جمعه بارانی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۲۹۷۷

هوای قم از روز جمعه بارانی می‌شود

محمدجواد ترابیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: آسمان قم طی امروز و پنجشنبه کمی تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد است.

وی گفت: هوای استان قم در روز جمعه ابری و از اواخر وقت همراه با بارش باران پیش بینی می‌شود که در ارتفاعات بارش‌ها به صورت برف خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان قم اظهار داشت: حداقل دمای هوای امروز قم چهار درجه و حداکثر دمای هوا ۱۶ درجه، حداقل دمای هوای این استان در روز پنجشنبه ۲ درجه و حداکثر دمای هوا ۱۶ درجه و حداقل دمای هوای قم جمعه ۲ درجه و حداکثر دمای هوا ۱۴ درجه پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: سرعت وزش باد امروز بین ۲۰ تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی و در روز پنجشنبه و جمعه بین ۲۰ تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی است.

ترابیان در پایان عنوان کرد: طی پنجشنبه و جمعه شاهد غبار صبحگاهی در شهر قم خواهیم بود.

کد خبر 4788647

منبع: مهر

کلیدواژه: قم بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام بسیج گرگان هفته بسیج قزوین مجلس شورای اسلامی بیرجند خطبه های نماز جمعه راهپیمایی شهرکرد ویروس آنفلوانزا مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۲۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاله زار سردترین ایستگاه کشور 

فهیمه راستی با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابریست، گفت: برای امروز جوی نسبتاً آرام و پایدار در سطح استان پیش بینی می‌شود؛ اما از فردا ضمن افزایش ابر، احتمال رگبار باران در نیمه غربی، برخی مناطق شمالی، مرکز و جنوب غرب استان دور از انتظار نیست.
 
 
وی افزود: برای هفته جاری افزایش ابر پدیده غالب جوی در سطح استان است و از روز سه شنبه نیز فعالیت سامانه بارشی نه چندان قوی در سطح استان پیش بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان تصریح کرد: از لحاظ دمایی نیز افزایش دما را شاهد هستیم. 
 
 راستی گفت: کهنوج در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۲۷ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.
 
وی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۳ درجه سانتیگراد اعلام کرد و افزود: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۱ درجه سانتیگراد می‌رسد.

راستی بیان داشت: لاله زار سردترین ایستگاه کشور با ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر به ثبت رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۳۱ فروردین
  • لاله زار سردترین ایستگاه کشور 
  • آسمان قم امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین صاف تا کمی ابری است
  • ورود سامانه بارشی در هفته آینده
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • کرمانشاه فردا بارانی است
  • خروج سامانه‌های ناپایدار از اصفهان همراه با باد و باران/ دمای هوای استان کاهش می‌یابد
  • هوای قم هفته آینده بارانی می‌شود
  • آسمان مازندران صاف همراه با افزایش تدریجی دما
  • افزایش رگبار باران و وزش باد از فردا