Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین جلسه هماهنگی برگزاری نخستین رویداد هنرمعاصر سیریک به ریاست فرماندار شهرستان سیریک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « احمد جمالدینی » در این جلسه با اشاره به نقش هنر در جامعه گفت: توسعه فرهنگی با بهره‌گیری از ابزار هنر، لازمه رشد پایدار اجتماعی در عصر حاضر است.

 

وی  افزود: آثار هنری فاخر، با ایجاد ارتباط درونی با مخاطبان عام و خاص می تواند زمینه ساز بالندگی اجتماعی و پیشگیری از هرگونه ناهنجاری های فرهنگی  می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار شهرستان سیریک ادامه داد: شهرستان سیریک  نیز با غنا و پیشینه فرهنگی و هنری به عنوان یکی از خاستگاه های علم و ادب این مرز و بوم می تواند به قطب و مرکز هنرهای تجسمی و غیرتجسمی تبدیل شود لیکن این امر نیازمند تعامل و همراهی  دستگاههای متولی فرهنگی و سازمان های مردم نهاد و انجمن های فرهنگی و هنری است.

 

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت این رویداد مهم فرهنگی و هنری همه دستگاههای اجرایی  بویژه شهرداریها و دستگاههای متولی فرهنگی مشارکت ویژه ای در برگزاری آن داشته باشند .

 

« مصطفی کریمی زاده »، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک  گفت: نخستین رویداد هنرهای معاصر سیریک در رشته های هنر مفهومی (کانسپچوال آرت) ، هنر پیشامدی (هپنینگ آرت )، هنر اجرا (پرفورمنس آرت )، هنر فرایندی (پروسس آرت )، هنر زمینی (لند آرت )و هنر چیدمان (اینستالیشن آرت )برگزارمی شود .

 

وی، رویکرد این رویداد را معرفی و نمایش آثار نوظهورهنرمندان هرمزگان و شهرستان سیریک و نمایش دستاوردهای خلاقانه هنری دانست.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیریک افزود: دراین جشنواره ، از مجموع 14 طرح  ارائه شده به دبیرخانه آن، ۱۲ طرح توسط هیئت داوران پذیرفته شده و در شهر بندر سیریک ،گروگ و کوهستک اجرا خواهد شد ودر پایان از خالقان آثار برگزیده این  رویداد هنری تجلیل  به عمل خواهد آمد.

 

وی عنوان کرد: این رویداد مهم بمدت سه روز ازتاریخ  21 لغایت 23 آذرماه  درسواحل  سه شهر سیریک ،کوهستک و گروگ ​و با همکاری فرمانداری، بخشداری مرکزی، شهرداری سیریک، کوهستک، گروگ و اداره آموزش و پرورش با هدف ایجاد فضای تعامل و تجربه میان جامعه هنرهای تجسمی استان و شهرستان سیریک، فرصت برای ارتقای آگاهی و هنر هنرمندان، حفاظت و معرفی منطقه بکر گردشگری شهرستان سیریک برگزار می شود.

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های مساجد مجلس شورای اسلامی مسجد انتخابات کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت های مسجدی کانون های فرهنگی هنری مساجد انتخابات مجلس مسجد جلسه هماهنگی شهرستان سیریک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۳۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، جلسه ستاد برگزاری دهه کرامت استان بوشهر با مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر ظهر امروز برگزار شد.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی، رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان بوشهر در این جلسه با اشاره به برنامه های فرهنگی و تبیینی در این دهه، اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی از جمله جشن های زیر سایه خورشید در سراسر استان برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: در این دهه باید تلاش کنیم سبک زندگی رضوی را برای مردم و اقشار مختلف تببین و تشریح کنیم و زندگی خودمان به نور رضوی منور کنیم.

حجت الاسلام جابر آزور دبیر ستاد و مهران خورده بین مقدم جانشین ستاد دهه کرامت استان بوشهر نیز توضیحاتی درباره برنامه های این دهه ارائه کردند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • برگزاری رویداد فرهنگی سازمان همکاری اسلامی و دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • آمادگی میزبانی برای رویداد خوشنویسی جهان اسلام/ خبر خوب آقای مدیر
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر
  • برگزاری ۱۲ ویژه برنامه به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۲
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر
  • رویداد هنری گل و مرغ و خوشنویسی در جوار آرامگاه سعدی برپا شد
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران خردادماه برگزار می‌شود