Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@13:18:59 GMT

تخلفات اضافه تناژ بار در مازندران ۱۸ درصد کمتر شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۳۳۰۸

تخلفات اضافه تناژ بار در مازندران ۱۸ درصد کمتر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی نصیری اظهار داشت : براساس بررسی های به عمل آمده در آبان ماه سالجاری تعداد  ۲۶۹ مورد تخلفات اضافه تناژ توسط پلیس راه و این اداره کل در قالب طرح کنترل و نظارت بر وسایل نقلیه عمومی کشف و اعمال قانون شده اند که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۱۸ در صد کاهش داشته و این مهم در پی اجرای طرح های ضربتی برخورد با متخلفین اضافه تناژ حاصل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران تصریح کرد: با توجه به اهمیت مسئله  اضافه بار در ایمنی تردد ، طرح شناسایی و برخورد با متخلفین اضافه تناژ در کلیه پاسگاه های استان و در قالب گشت های مشترک در کلیه محورها در حال انجام است.

وی افزود: اضافه بار سطح ایمنی در وسایل نقلیه را به شدت کاهش می دهد و باعث ایجاد ضعف در سیستم های کنترلی خودرو از جمله فرمان ، جلوبندی ،ترمز ، ترکیدن لاستیک و همچنین موجب فرسودگی زودرس وسایل نقلیه که یکی از عوامل مهم بروز سوانح و تصادفات جاده ای است می شود.

کد خبر 4788732

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل راهداری مازندران کامیون تخلفات صنفی بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام بسیج گرگان هفته بسیج قزوین مجلس شورای اسلامی بیرجند خطبه های نماز جمعه راهپیمایی شهرکرد ویروس آنفلوانزا مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۳۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵۶ دستگاه موتور سیکلت‌ توقیفی بندرخمیر فروخته شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط‌عمومی دادگستری هرمزگان، مجتبی قهرمانی در راستای اجرای دستور رئیس قوه قضائیه مبنی بر لزوم صیانت از بیت‌المال و تعیین تکلیف فوری وسایل نقلیه موجود در پارکینگ‌های سراسر کشور، از پارکینگ وسایل نقلیه توقیفی شهرستان بندر خمیر بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در جریان این بازدید اظهار داشت: با برگزاری سه مرحله مزایده، تمام موتورسیکلت‌های توقیفی در پارکینگ‌های شهرستان بندر خمیر فروخته شد.

وی با اشاره به فروش ۸۵۶ دستگاه موتورسیکلت در نتیجه برگزاری این مزایده‌ها گفت: در نتیجه این امر، پارکینگ انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بندر خمیر به صورت کامل تعطیل شد.

قهرمانی همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به روند رو به رشدی که در جهت ساماندهی به وضعیت پارکینگ‌ها حاصل شده و در نتیجه برگزاری مستمر مزایده‌ها، بیشتر وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ‌های استان هرمزگان نیز تعیین تعیین شده است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان با بیان اینکه پس از دستورات صریح ریاست قوه قضائیه مبنی بر تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی، حجت بر همه دستگاه‌های متولی تمام شده است، تأکید کرد: دادگستری هرمزگان از هیچ کوششی برای جلوگیری از تخریب و تضییع اموال توقیفی موجود در پارکینگ‌های استان، فروگذار نخواهد کرد.

کد خبر 6086872

دیگر خبرها

  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • ۸۵۶ دستگاه موتور سیکلت‌ توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث
  • تجهیز کریدورهای حمل بار مازندران به سامانه هوشمند توزین
  • مازندران مجهز به سامانه هوشمند ثبت تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری
  • ثبت هوشمند تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری در مازندران
  • افزایش ۲۰ درصدی کشف تخلفات اضافه بار در استان بوشهر
  • ۲۹ درصد از ناوگان باری در جاده‌های استان بوشهر دارای اضافه بودند
  • مردم از اتومبیل‌های خودران می‌ترسند؛ آیا صنعت می‌تواند آن را تغییر دهد؟
  • در سال ۱۴۰۱، ۲۰۸ نفر و در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۸۵ راکب موتورسیکلت فوت شده‌اند