Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم،  محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اواخر این ماه رییس جمهور به مالزی و ژاپن سفر می‌کند.

 رئیس دفتر رئیس جمهور  در ادامه گفت: اظهارات علی مطهری مبنی بر اینکه رئیس جمهور مخالف اجرای طرح سهمیه بندی بنزین بودند و بنابر بر دستور رهبر انقلاب این طرح اجرا شده است، اظهار داشت: خیر، اینگونه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آقای رئیس جمهور مخالف اجرای این طرح نبودند. اگر آقای مطهری این صحبت را کرده باشند که رئیس جمهور مخالف بودند و رهبر انقلاب دستور دادند من تایید نمی کنم.

علی ربیعی نیز درباره اظهارات روز گذشته علی مطهری مبنی بر اینکه افزایش قیمت بنزین با اصرار رهبری صورت گرفته و دولت با این موضوع مخالف بوده است و نسبت دادن مساله بنزین به رهبر انقلاب گفت: اصرار رهبری بر اصلاح ساختار اقتصادی بود. رهبر انقلاب تنها مصوبه سران قوا را تایید کردند حتی یکبار خدمت ایشان ارسال شد و ایشان گفتند سران سه قوه تایید کنند.

کد خبر 467839 برچسب‌ها محمود واعظی سوخت - بنزین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: محمود واعظی سوخت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۳۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سروده‌ای که رهبری در آستانه عملیات وعده صادق خواندند

به گزارش «تابناک»، مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در صفحه توئیتر خود، غزلی را که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای یک بیت از آن را در آستانه عملیات وعده صادق در یک جلسه مرتبط خوانده بودند، منتشر کرد نوشت: غزل زیر، سروده چندسال پیش رهبر انقلاب اسلامی است. معظم له این بیت از سروده را در آستانه عملیات وعده صادق در یکی از جلسات مرتبط خوانده‌اند:

تو را است معجزه در کف زساحران مهراس
عصا بیفکن و از بیم اژدها مگریز

متن کامل این غزل با دستخط مبارکشان برای اولین بار منتشر می شود.

دیگر خبرها

  • تذکر رهبر انقلاب درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد
  • واکنش میرسلیم به ادعای تذکر رهبری به برخی مسئولان درباره گشت ارشاد /هرکسی در مقابل احکام الهی بایستد آدم فاسقی است
  • سروده‌ای که رهبری در آستانه عملیات وعده صادق خواندند
  • قدردانی شهباز شریف از رهبر انقلاب به دلیل حمایت از مردم کشمیر | کنایه رئیسی؛ ممکن است برخی همکاری‌های دو کشور را نپسندند
  • دوقطبی‌سازی بین رهبری و دفتر ایشان؛ حمله روزنامه نزدیک به سپاه به شریعتمداری!
  • اعتراض تند روزنامه نزدیک به سپاه پاسداران به حسین شریعتمداری
  • اعتراض تند روزنامه جوان به حسین شریعتمداری
  • اعتراض تند روزنامه نزدیک به سپاه به حسین شریعتمداری
  • اعتراض تند روزنامه نزدیک به سپاه به حسین شریعتمداری: القای دوقطبی «آقا و دفتر آقا» خطرناک است /مگر می شود خودسری در دفتر رهبری تا این حد برسد؟
  • تبعات خطرناک  القای دوقطبی  «آقا و دفتر آقا»