Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام , سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: دشمنان انقلاب اسلامی خوب می‌دانند که با قدرت نظامی نمی‌توانند انقلاب ما را به زانو در آورند، بنابراین با توسل به جنگ نرم ، جنگ اقتصادی و سایبری و همچنین حمله به کانون خانوده‌ها قصد نابودی  دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او مطرح کرد: دشمنان با نقشه‌ هایی از پیش طراحی شده که چندین سال برای آن برنامه ریزی کرده بودند می خواستند ایران اسلامی ما را به مانند سوریه ، لبنان و عراق نا امن کنند .

سردار یاری افزود: با هدایت‌های رهبر کبیر و شجاع انقلاب اسلامی یک بار دیگر نقشه‌های شوم دشمنان خارجی و مزدوران داخلی  نقش بر آب شد .

فرمانده انتظامی استان ایلام ضمن قدر دانی از زحمات فرماندهی و مجموعه کارکنان انتظامی شهرستان به خاطر برقراری امنیت مطلوب در سطح شهرستان اظهار کرد : از نیروی انتظامی خواستاریم با قدرت و تمام توان در برقرای امنیت پایدار کوشا باشند .

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۳۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان

سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار داشت: احدی از ماموران وظیفه شناس شهرستان هلیلان به یکدستگاه خودرو حامل کالای قاچاق مشکوک و آن را توقیف می‌کند.
 
وی اضافه کرد: متهم پس از دستگیری به منظور عدم تشکیل پرونده، پیشنهاد رشوه‌ای به ارزش ۱۱۰ میلیون ریال به مامور وظیفه شناس می‌دهد.
 
فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: مامور وظیفه شناس از دریافت وجه خودداری و پس از هماهنگی انجام شده با سلسله مراتب رد رشوه مذکور صورتجلسه و پرونده به مراجع قضائی ارسال می‌شود. 
 
این مقام انتظامی در پایان با قدردانی از صحت عمل ماموران پلیس، اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • تجلیل مادران شهدا از نماینده ولی فقیه و فرماندهان سپاه ایلام
  • دشمنان ایران نمی‌توانند در برابر نیروهای مسلح قد علم کنند
  • هنرمندان با تولید آثار فاخر عملیات روانی دشمن را خنثی کنند
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی لرستان به مناسبت روز ارتش
  • همت و جهاد مقدس ارتشیان در دورسازی تهدیدات دشمنان را می‌ستاییم
  • وحدت و برادری ارتش با سپاه برای دشمنان رشک برانگیز است
  • همت و جهاد مقدس ارتشیان در دور سازی تهدیدات دشمنان را می‌ستاییم
  • تبریک سردار سلامی به سرلشکر موسوی