Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از ادامه پیگیری‌های این فراکسیون برای آزادی دانشجویان بازداشتی خبر داد و گفت: فراکسیون امید به روسای دانشگاه‌های بزرگ کشور و معاونان وزارتخانه‌های بهداشت و علوم تاکید کردند که باید مراسم روز ۱۶ آذر بدون حاشیه و با حضور تمام سلیقه‌های فکری برگزار شود.

فاطمه سعیدی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری جلسه کمیته دانشگاهیان فراکسیون امید با روسای دانشگاه‌های بزرگ کشور و معاونین فرهنگیشان و معاونان فرهنگی وزارتخانه‌های علوم و بهداشت گفت: در این جلسه بعد از ارائه گزارشی از وضعیت بودجه‌ای دانشگاه‌ها از کاهش تخصیص بودجه پژوهشی و آموزشی و فرهنگی دانشگاه‌ها در سال ٩٨ ابراز نگرانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی‌، در این جلسه‌ مطالبه دانشگاهیان از مجلس برای حل مشکلات بودجه ای مورد تاکید قرار گرفت و قرار شد کارگروه ویژه ای برای بررسی بودجه دانشگاه ها تشکیل شود. از آن جا که مساله بودجه دانشگاه‌ها و کاهش بودجه پژوهشی دغدغه جدی مسئولان دانشگاه‌های کشور است تاکید شد که این موضوع در فصل بررسی بودجه توسط نمایندگان مورد توجه قرار خواهد گرفت.

سعیدی گفت که اعضای فراکسیون امید در کمیته دانشگاهیان نیز در این جلسه بر برگزاری بدون حاشیه مراسم روز ۱۶ آذر و با حضور تمام سلیقه‌های فکری تاکید کردند که خوشبختانه نگاه روسای دانشگاه های و معاونین وزرا نیز همین بود؛ امیدواریم دانشجویان بتوانند بدون هیچ حاشیه‌ای حرفشان را بزنند.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس گفت که در این جلسه رایزنی هایی برای پیگیری آزادی دانشجویانی که همچنان در بازداشت هستند، صورت گرفت که امیدواریم با همکاری قوه قضاییه هرچه سریعتر این مساله هم حل شود.

به گفته سعیدی، اصلاح شیوه‌نامه انضباطی و لحاظ کردن نقطه نظرات دانشجویان از دیگر موارد مطروحه در این جلسه بود که مورد توافق حاضران قرار گرفت. تلاش همه ما این است که مسائل دانشجویان تنها در دانشگاه رسیدگی و حل و فصل شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روز دانشجو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی 16 آذر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۳۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی

نخسین جلسه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی ۱۴۰۳ در دانشگاه علوم پزشکی آبادان برگزار شد.

در این نشست به بررسی نیازها و چالش های احتمالی در ایام اربعین پرداخته شد.

استقرار ۱۱ پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه، استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری ۷ محل برای ایجاد سالنهای سرد برای رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان ها و موسسات همکار، بخشی از اقدامات پیش‌بینی شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

فعالیت ستاد اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • برگزاری جلسه تخصصی بررسی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و استاندارآذربایجان غربی به شهرستان ارومیه
  • تشکیل اولین فراکسیون مجلس دوازدهم کلید خورد
  • عوامل برنامه‌های قرآنی با حضور «حجت‌الاسلام قمی» قدردانی شدند
  • نماینده مجلس لبنان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی، غافلگیر کننده و برخلاف تمام پیش‌بینی‌ها بود
  • برنامه‌ریزی‌ استان مرکزی برای نیمه خرداد