Web Analytics Made Easy - Statcounter

اظهارات عارف عارف‌کیا مشهور به عارف، خواننده‌ی معروف پاپ، درباره‌ی حضرت علی ع (امام اول شیعیان) با واکنش‌های بسیاری در شبکه های اجتماعی همراه بود.

به گزارش مشرق، عارف عارف‌کیا متولد ۱۹ مرداد ۱۳۱۹ در تهران و از خوانندگان موسیقی پاپ ایرانی است که به سبک خواننده‌های اپرا می‌خواند که بعداز انقلاب از ایران فرار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اظهارات عارف عارف‌کیا مشهور به عارف، خواننده‌ی معروف پاپ، درباره‌ی حضرت علی ع (امام اول شیعیان) با واکنش‌های بسیاری در شبکه های اجتماعی همراه بود.

برخی از واکنش‌ها در توییتر که بیشتر آنها با هشتگ «#عارف_بیشرف» در حال انتشار است در ادامه مشاهده می کنید:


 

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین توییتر توهین امام علی ع عارف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۳۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق عملیاتی تنبیهی و یک واکنش حداقلی بود

حجت الاسلام حاج علی اکبری خطیب نماز جمعه تهران اظهار کرد: مهم‌ترین اصل در مسئولیت اجتماعی، اصل سلامت و امنیت اجتماعی است. خداوند برای زیست جمعی انسان‌ها نام امنیت آفرین خود یعنی سلام را برگزید.

وی ادامه داد: برای تحقق سلامت و امنیت اجتماعی ۴ تضمین ارائه شده است؛ اول تضمین ایمانی و اعتقادی است. در نگاه خداوند حق‌الناس بر حق الله مقدم است لذا در قیامت مواجهه حق با مسأله حقوق مردم بسیار سختگیرانه است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران دومین تضمین جهت تحقق سلامت و امنیت اجتماعی را ضمانت وجدانی دانست و گفت: انسان‌ها با همین سرمایه است که در تمام مدت عمر برای جلب منفعت و دفع ضرر از خودشان تلاش می‌کنند.

حاج علی اکبری افزود: برنامه محفل نشان داد که می‌توان با ابتکار و ظرفیت‌شناسی، میلیون‌ها انسان را پای یک برنامه دینی و قرآنی نشاند.روز ارتش را به غیور مردان ارتش جمهوری اسلاکی تبریک می‌گویم و انشالله در تامین امنیت و بازدارندکی کشور هر روز موفق‌تر باشند.

وی گفت:از تیم‌های ملی کشتی و آزاد و فرنگی کشورمان که باعث افتخارمان شدند تشکر می‌کنیم خصوصا از این که یاد شهدا را در مسابقات خود زنده نگه داشتند بسیار ممنونیم.

وی درباره سیل اخیر کشور گفت: از اقدام ستاد بحران در این امر وشخص وزیر کشور در امداد رسانی به سیل زدگان تشکر می کنیم. خصوصا هلال احمر عزیز ما هم اقدامات خوبی انجام دادند و از مسئولین توقع داریم با بررسی عمیق‌تر تصمیم بگیرند که در آینده کاری کنند که از خسارت‌ها احتمالی جلوگیر‌ی کنند.

وی ادامه داد: در چند سخنرانی اخیر رهبر عزیز ما شنیدیم که ایشان گفتند در برابر حماسه‌های بزرگی که ملت ما خلق کردند خخصوصا حضور در انتخابات و روز قدس و عید سعید فطر از مردم تشکر کنیم اما مسئولین بدانند که تشکر عملی لازم است.

وی افزود: مسئولان ما سامانه‌های نظارتی که در کشور وجود دارد را باید تقویت کنند و باید برای آن قسمت‌هایی که در کشور تولید نارضایتی دارد برنامه ریزی شود. مثلا علت برخی از نارضایتی مرم ما ضوابط دست و پاگیری است که در کشور وجود دارد. باید اصلاح شود این امور و همه باید دست به دست هم دهیم که این موضوع اسباب زحمت برای مردم نشود.

خطیب نماز جمعه تهران گفت:‌بعضی جا‌ها به دلیل ساز و کار‌های مندرسی است که داریم ساز و کاری که فساد زا است. این جا باید از فناوری‌های نو استفاده کنیم و این یکی از مهمترین اقدامات در تشکر عملی نسبت به مردم است مثال بارز آن هم اقدام خوب دولت در درگاه ملی خدمات دولت است.

وی افزود: باید در مهار تورم و غول گرانی و ضابطه مند کردن بازار اقدامات عملی انجام شود و امیدواریم اقدامات دولت به طور محسوس در محیط زندگی مردم مشخص شود و شعار امسال هم می‌تواند در این زمینه موثر باشد.

علی اگبری تصریح کرد:گرانی‌های غیر منطقی درباره همه چی مثل زمین و مسکن و اقلام دیگر شرایط سختی را برای مستجرین ایجاد می‌کند و امیدواریم عزیزان ما که در این زمینه تدابیر بسیار خوبی دارند موفق شوند و همه دست به دست هم دهند که مانند وعده صادق کار متفاوتی را در گره گشایی از زندگی مردم انجام دهیم.

حاج علی اکبری درباره عملیات وعده صادق، افزود: عملیات غرورآفرین و شگفتی‌ساز وعده صادق عملیاتی تنبیهی بود که یک پاسخ متوازن و یک واکنش حداقلی بود.

وی تصریح کرد: این عملیات یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود. دو سیلی مبهوت کننده در یک زمان نسبتاً نزدیک انجام شد.

وی افزود: این عملیات چند وجهی بود. یک ضلع آن هدایت‌های کلان رهبر انقلاب ما در این سه دهه بود. جهت دیگر پیوند علم و صتعت و تخصص جوانان ما بود. ما با تولید خودمان دشمنان را مجازات کردیم و مثل ان‌ها نیستیم که از خودشان چیزی ندارند و وجهه دیکر هماهنگی قوای ۳ گانه ما بود و در جهت دیگر پیوند دیپلماسی و اقتدار در میدان بود. اراده پولادیم و عزم راسخ برای کاری کم نظیر از فرزندان ایران در نیروی هوافضای سپاه ما بود که دست آن هار ا می‌بوسیم.

وی در انتها گفت: وزیر محترم خارجه ما در شورای امنیت گفت و سایر مسئولین ما هم با صدای بلند گفتند که اگر صهیونیست ها  وارد ماجراجوی جدید شوند سیلی که خواهند خورد اصلا قابل مقایسه با چیزی که دریافت کردند نخواهد بود و مراقب اقدامات خود باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • «وعده صادق» یک هشدار بود/پاسخ قوی ایران در صورت گستاخی اسراییل
  • امام جمعه تهران: حمله به اسرائیل، یک واکنش حداقلی بود
  • عملیات وعده صادق خسارات جبران ناپذیری برای رژیم صهیونیستی به همراه داشته است
  • وعده صادق عملیاتی تنبیهی و یک واکنش حداقلی بود
  • امام جمعه تهران: حمله به اسرائیل، یک واکنش حداقلی بود /عملیات وعده صادق یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود
  • رستوران جنجالی که خواننده زدبازی راه انداخت
  • غایب بزرگ تراکتور کم نمی‌گذارد(عکس)
  • «وعده صادق» گوشمالی کوچکی بابت گستاخی های پرتعداد صهیونیست‌ها بود
  • واکنش زارع پور به خبر خرید سهام دیجی کالا توسط همراه اول
  • اشتباه مجدد رژیم صهیونیستی علیه منافع ایران واکنش شدیدتری به همراه خواهد داشت