Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد مرحله استانی چهارمین دوره مسابقات ملی دفاع سه دقیقه‌ای پایان‌نامه‌های دانشجویی در یزد با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

مرحله استانی چهارمین دوره مسابقات ملی دفاع سه دقیقه‌ای پایان‌نامه‌های دانشجویی در یزد به همت معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی این استان امروز چهارشنبه سیزدهم آبان‌ماه در محل دانشکده فنی دانشگاه علم و هنر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رقابت‌ها که ۵۳ نفر برای حضور در آن اعلام آمادگی و ثبت‌نام کرده بودند، نهایتاً ۲۵ دانشجو از دانشگاه‌های مختلف استان شرکت کردند که در پایان «مهدیه پیروی» از دانشکده علوم اقتصادی دانشگاه یزد، «مهدیه اژدری» از رشته حسابداری دانشگاه علم و هنر و «لیلا ملک‌پور» دانشجوی رشته تجارت الکترونیک دانشگاه یزد به ترتیب عناوین اول تا سوم را کشب کردند.

«محمدرضا دهقانی» معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی یزد در مراسم اختتامیه این مرحله از مسابقات که با تجلیل از برترین‌ها همراه بود، پیرامون نحوه برگزاری این مسابقات و همچنین اهم اقدامات و برنامه‌های معاونت فرهنگی دانشگاه به ویژه در بخش دانشجویی گزارشی ارائه کرد.

قضاوت این دوره از مسابقات نیز برعهده آقایان احمدخانی، صدری، عجمین و غریبی و خانم‌ها علی‌ماندگاری و رئیسی از اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه علم و هنر، جهاددانشگاهی و دانشگاه یزد بود.

مرحله بعدی این مسابقات قرار است فرودین‌ماه سال آینده به میزبانی تهران برگزار شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دفاع سه دقیقه ای پایان نامه جهاددانشگاهي يزد يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۳۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های انتخابی تیم ملی کاتا آقایان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون کاراته، رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاتا آقایان یکشنبه ۲ اردیبهشت با برگزاری مسابقات کاتا تیمی و مرحله دوم رقابت‌های کاتا انفرادی در سالن شهید کبگانیان تهران پیگیری شد و در پایان نفرات برتر هر رده مشخص شدند.   نفرات راه یافته به اردوی تیم ملی در بخش کاتا انفرادی و تیمی به شرح زیر است:   کاتا انفرادی نوجوانان: ۱. عرفان بیگی از استان آذربایجان غربی ۲. یزدان قوان از استان کرمان   کاتا انفرادی جوانان: ۱. ابوالفضل صادقی از استان فارس ۲. محمدمهدی نقدی از استان تهران   کاتا انفرادی زیر ۲۱ سال: ۱. امیرحسن معین الدینی از استان کرمان ۲. محمدمهدی نقدی از استان تهران   کاتا انفرادی بزرگسالان: ۱. ابوالفضل شهرجردی از استان مرکزی ۲. علی زند از استان مرکزی   کاتا تیمی جوانان: ۱. سبحان عوض پور، محمد علی مسلمی، امیر حسین عربی از استان کرمان (باشگاه: شهدای کرمان) ۲. آرمین جوانی، امیررضا مسلمان، سینا نوری از استان آذربایجان غربی (باشگاه: آسایش آذربایجان - حق نظری) ۳. امیر علی میرزازاده رحیمی، متین فریمند، امیررضا چمنی، عطا رفیعی از استان آذربایجان شرقی (باشگاه شاهین) ۳. آیدین بهاری، امیرمحمد رحیم زاده، عرفان بیگی، سهیل حسنوند از استان آذربایجان غربی، (باشگاه آسایش آذربایجان - حق نظری)   کاتا تیمی بزرگسالان: ۱. ابوالفضل شهرجردی، میلاد فرازمهر، علی زند از استان مرکزی ۲. مهدی حق نظری، سهند اسلامی، محمد صدرا شیدزی، مهدی شاهین از استان آذربایجان شرقی(باشگاه: شاهین) ۳. مهدی رضایی، مهدی شجاعی، رضا پور دهقان از استان کرمان (باشگاه: شهدا) ۳. علیرضا ابوالحسنی، عباس حیاتی فر، بهروز حسینی نسب از استان کرمان (باشگاه بیمه کار آفرین)   گفتنی است؛ دومین مرحله از اردوی تیم ملی کاتا آقایان از امروز تا پایان هفته در مجموعه ورزشی شهید کبگانیان تهران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید» در تبریز
  • مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد
  • معرفی برترین‌های انتخابی تیم ملی کاتا آقایان
  • معرفی برترین‌های مسابقات پرش با اسب استان همدان جام جمهوری 
  • برترین‌های مسابقات پرش با اسب استان همدان جام جمهوری معرفی شدند