Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان شهرکرد گفت: کشتار فراوان، وحشت گسترده، ایجاد هراس، بردن جنگ به خانه‌های مردم غیرنظامی و درگیر نمودن شهرها، عدم امکان اثبات دقیق به کارگیری آن‌ها و نهایتا تخریب اندک از خصوصیات سلاح‌های میکروبی هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، نرگس عسگری ظهر امروز در شورای پدافند شهرستان شهرکرد اثرات یک حمله بیولوژیک را فیزیکی، روانی، اقتصادی و زیست محیطی دانست و گفت: جنگ‌های میکروبی سابقه هزاران ساله دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان شهرکرد افزود: قدرت‌های استکباری همواره در اندیشه ساخت سلاح‌های بیولوژیک و زیستی هستند تا با وارد کردن کمترین زیان اقتصادی به صنایع و با بیشترین کشتار بتوانند به منابع حریف دست یابند.

وی ادامه داد: کشتار فراوان، وحشت گسترده، ایجاد هراس، بردن جنگ به خانه‌های مردم غیرنظامی و درگیر نمودن شهرها، عدم امکان اثبات دقیق به کارگیری آن‌ها و نهایتا تخریب اندک از خصوصیات سلاح‌های میکروبی هستند.

عسگری توانایی ایجاد تخلفات زیاد، عدم وجود فن‌آوری کافی و سیستم‌های شناسایی کارامد، کاهش نقش خودامدادی و دگرامدادی، افزایش حس ناامیدی در مردم و امکان تولید میکروب‌های نوپدید یا انتشار عوامل بازپدید را از ویژگی‌های عوامل میکروبی ذکر کرد.

انتهای پیام/68020/م

منبع: فارس

کلیدواژه: محیط زیست اقتصاد شهرستان شهرکرد بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۳۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز راهپیمایی مردم شهرکرد در حمایت از عملیات وعده صادق


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مردم شهرکرد در حمایت از مردم مظلوم غزه و عملیات وعده صادق امروز جمعه ۳۱ فروردین بعد از اقامه نماز جمعه شهرکرد برگزار کردند.
مسیر راهپیمایی از مصلای نماز جمعه امام خمینی (ره) شهرکرد به سمت میدان بوعلی سینا است.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم شهرکرد در حمایت از عملیات وعده صادق
  • آغاز راهپیمایی مردم شهرکرد در حمایت از عملیات وعده صادق
  • هزینه اضافی به بنگاه ممنوع؛ حق انتخاب با مشتری است سامانه خودنویس یا مشاور املاک؟
  • هزینه اضافی به بنگاه ممنوع؛ هزینه عقد قراردادهای اجاره بین مالک و مستاجر به صفر رسید
  • هزینه اضافی به بنگاه ممنوع؛ با سامانه خودنویس هزینه عقد قراردادهای اجاره بین مالک و مستاجر به صفر می‌رسد
  • کاهش ۵۰ درصدی بیماری‌های ریشه گیاهان با استفاده از کود بیولوژیک
  • زمینه‌های ایجاد صلح و سازش میان مردم کرمانشاه بالا است
  • پایبندی به ارزش‌های انسانی از ویژگی های نیروهای مسلح ایران است
  • بررسی کامل تلوزیون های شیائومی
  • اقتدار ارتش خاری در چشم دشمنان/ خدمات ارتش افتخار آفرین است