Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزاله شهبازی ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از چند پروژه تعریض راه در آزادراه کرج، اظهار کرد: در استان البرز پروژه های مهمی در حوزه راه اجرا می شود از جمله پروژه امتداد اتوبان شهید همت، آزادراه تهران- شمال و قطار برقی هشتگرد به کرج است.

وی گفت: به تازگی ۳۰۰ میلیون تومان به پروژه قطار برقی هشتگرد به کرج اختصاص یافته و به زودی با حضور مقامات کشوری شاهد افتتاح این پروژه و پروژه اتوبان شهید همت خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار البرز بیان کرد: پروژه آزادراه همت در دولاین شمالی و جنوبی در حال انجام است و به جز تونل لاین جنوبی که مشکل دارد، کار هر دو لاین آن به زدوی تکمیل شود.

شهبازی در خصوص وضعیت پروژه آزادراه آبیک به چرمشهر نیز گفت: این پروژه در مراحل پایانی قرار دارد و تنها ۹ کیلومتر از آن در محدوده تالاب صالحیه باقی مانده که پیش بینی می شود با سرعت فعلی این پروژه اوایل سال آینده زیر بار ترافیک برود.

کد خبر 4788771

منبع: مهر

کلیدواژه: شهید همت کرج آزادراه کرج استان البرز بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام بسیج گرگان هفته بسیج قزوین مجلس شورای اسلامی بیرجند خطبه های نماز جمعه راهپیمایی شهرکرد ویروس آنفلوانزا مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۳۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح آخرین وضعیت تردد کامیون های ترانزیتی از مرز آستارا

دریافت 31 MB کد خبر 6086392

دیگر خبرها

  • آزادراه تهران - کرج - قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • تشریح آخرین وضعیت تردد کامیون های ترانزیتی از مرز آستارا
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز آزادراه کرج_قزوین
  • ابرپروژه لاین عربستان به مشکل خورد
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۳ اردیبهشت