Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-فرمانده انتظامی استان کرمان از هلاکت «ولی داد شه بخش» شرور سابقه داری خبر داد که در سال ۱۳۸۸، ۱۳ تن از ماموران ناجا را به شهادت رسانده بود.

سردار عبدالرضا ناظری با اشاره به ۸ ماه کارشناسایی و کار اطلاعاتی ماموران در قرارگاه عملیانی «ابوذر» اظهار کرد: در پی هلاکت ۲ تن از اشرار مسلح در کویر فهرج توسط تکاوران استان کرمان در ۷ آذر ماه جاری شناسایی اجساد این قاچاقچیان در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: با شناسایی اجساد این افراد مشخص شد، یکی از آنها فردی به نام «ولی داد شه بخش» بوده که سال ۱۳۸۸ در کویر طبس با نیروهای فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی زمانی که برای دستگیری قاچاقچیان در حال انجام ماموریت بودند، درگیر می شود.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: این شرور بی رحم ۱۳ تن از جان بر کفان نیروی انتظامی را به بی رحمانه ترین شکل در آن سال به شهادت می رساند.

ناظری بیان کرد: از دیگر شرارت های وی می توان به شهادت تعدادی از نیروهای سپاه در منطقه کورین زاهدان، حمل و توزیع مسلحانه مواد مخدر و انجام چندین فقره درگیری مسلحانه دیگر در کویر استان کرمان از سال ۱۳۸۸ تاکنون اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه هلاکت وی مورد تائید اداره کل اطلاعات استان کرمان است، گفت: هلاکت این شرور موجی از رضایت را در مردم منطقه به همراه داشت که امیدواریم مرهمی باشد، برای دل مادران و فرزندان شهیدانی که برای حفاظت از این مرز و بوم جان خود را نثار کردند

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۳۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تروریست ها یک افسر نیروی انتظامی را به شهادت رساندند

به گزارش همشهری آنلاین حوالی شامگاه روز دوشنبه ۶ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ درگیری بین یگان تکاوری انتظامی خاش با گروهک تروریستی و معاند، در دوراهی ایرندگان رخ داد که در این درگیری یک نفر از کارکنان یگان تکاوری مورد اصابت گلوله مستقیم اشرار خودفروخته قرار گرفت.

ستوان دوم، شهید محمد ذخیره قبل از رسیدن به مراکز درمانی، به دلیل شدت جراحات وارده و خونریزی زیاد، به فیض شهادت نائل می‌گردد.

کد خبر 840843 برچسب‌ها خبر ویژه فراجا

دیگر خبرها

  • مامور قلابی و همدستش در سیرجان، دستگیر شدند
  • شرور گروگان‌گیر در شاهرود دستگیر شد
  • ۳ شرور فراری مسلح در سه نقطه مختلف کشور دستگیر شدند
  • پلیس ضمن برخورد با مفسدان، مامور به رحمت است
  • پلیس ضمن برخورد با مفسدان و برهم زنندگان نظم، مامور به رحمت است
  • کشف ۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در رفسنجان
  • تروریست ها یک افسر نیروی انتظامی را به شهادت رساندند
  • شهادت مامور یگان تکاوری پلیس در خاش
  • شهادت یک نفر از پرسنل یگان انتظامی خاش
  • مامور یگان تکاوری پلیس در خاش به شهادت رسید