Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری گفت: ماموران انتظامی شهرستان پارسیان با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از قصد انتقال یک محموله پودر بدنسازی و مکمل ورزشی غیرمجاز از کشورهای حوزه خلیج فارس مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود : ماموران انتظامی پارسیان با همکاری ماموران پایگاه دریابانی این شهرستان شب گذشته به یک فروند شناور مشکوک شده که قاچاقچیان پس از تعقیب و مراقبت های لازم وارد اسکله گمرک ملوانی بندر شیوء از توابع پارسیان شده و قصد خروج محموله را تحت پوشش وسایل برقی و البسه از گمرک را داشتند که با هوشیاری ماموران ، شناور حامل محموله قاچاق در داخل محوطه گمرک توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جعفری اظهار با اشاره به اینکه داشت: در بازرسی دقیق از این شناور 2 تن و 342 کیلوگرم انواع پودر بدنسازی و مکمل ورزشی قاچاق به ارزش 10 میلیارد و 638 میلیون ریال کشف و در این رابطه دو متهم شناسایی و اقدامات لازم از طریق مراجع قضائی جهت دستگیری عوامل اصلی این محموله قاچاق ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به تعامل خوب و سازنده مردم با پلیس و قدردانی از همکاری صمیمانه آنان از عموم شهروندان خواست در صورت اطلاع ازهرگونه فعالیت مجرمانه توسط قاچاقچیان، به ویژه در زمینه قاچاق کالا و موادمخدر، بلافاصله مراتب را از مرکز فوریت های پلیسی 110 به پلیس اعلام کنند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جرم فرمانده انتظامی استان قاچاق کشورهای حوزه خلیج فارس هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۳۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد

سرهنگ  محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، از وجود یک انبار احتکار باتری خودرو در شهرستان بابل مطلع شدند.

او افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با هماهنگی قضایی و همکاری کارشناسان اداره صمت شهرستان بابل در بازدید از انبار مورد نظر ۳۰۰ عدد باتری قاچاق خودرو را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ضمن بیان اینکه انبار کشف شده در سامانه جامع اداره صمت ثبت نشده بود، گفت: کارشناسان ارزش کشفیات مذکور را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند و مالک انبار پرونده را دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان
  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ضربه ۳ هزار میلیاردی پلیس به قاچاقچیان سوخت
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان