Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش پایگاه خبری امتداد، با توجه به تاکید دولت در خروج از بنگاه داری بانک ها و الزام وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی بر فروش اموال مازاد بانک ها، بانک ملی ایران تعیین تکلیف اموال مازاد خود اعم از املاک ملکی و تملیکی و سهام شرکت ها را در دستور کار دارد و در سال جاری ۱۱ هزار و ۱۵۶ میلیارد ریال از این اموال را واگذار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش اهم عملکرد و دستاوردهای وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک ملی ایران در سال جاری پیشتاز فروش اموال مازاد بوده است و این واگذاری ها همچنان طی روندی منطقی، قانونی و گام به گام تا پایان سال ادامه دارد.

تعیین تکلیف اموال مازاد بانک ها در راستای عمل به مفاد ماده ۱۶ و ۱۷ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور است و در همین راستا بانک ملی ایران در تاریخ چهارم آبان ماه سال جاری اقدام به برگزاری مزایده کلیه سهام خود در شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی (بزرگترین هلدینگ سرمایه گذاری) کرده است.

همچنین نوبت دهم مزایده سراسری فروش اموال تملیکی و مازاد مازاد بانک در سال جاری برگزار می شود که متقاضیان خرید می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از ساعت ۱۰ صبح روز ۱۳ آذرماه به بخش مناقصه و مزایده در قسمت اخبار سایت بانک و یا سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir بخش مزایده مراجعه کنند.

ضمنا ارایه پیشنهاد صرفا از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت و حداکثر تا ساعت ۱۷ روز ۲۴ آذرماه امکان پذیر است و تاریخ بازگشایی الکترونیکی پاکت ها نیز روز ۲۵ آذرماه خواهد بود. 

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۳۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد طالبان از عدم همکاری اسلام آباد

عبدالجبار تخاری سرکنسول طالبان در کراچی گفت املاک بانک ملی افغانستان غصب شده است.

وی افزود باوجود تلاش‌ها اما وزارت خارجه و پلیس پاکستان برای پس گرفتن این املاک همکاری نکرده‌اند.

تخاری در شبکه اجتماعی ایکس نوشت با مقامات وزارت خارجه پاکستان درحال رایزنی است تا املاک مربوط به بانک ملی افغانستان را پس بگیرد.

سرکنسول طالبان در کراچی دو هفته پیش نیز در دیدار با واجد علی رئیس گمرکات این شهر پاکستان خواستار آزادی تجهیزات یک موسسه مین روبی شده بود که در یک سال گذشته توقیف شده بود.

این در حالی است که بیشتر مؤسسات مین‌روبی در افغانستان با مشکل کمبود تجهیزات مواجه هستند و آلودگی اراضی افغانستان با مین و مواد منفجر نشده باقیمانده از زمان جنگ‌ها، مشکلات جدی را متوجه جان و مال مردم ساخته است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • شناسایی ۶۰۰ ملک مازاد دولتی در استان یزد
  • انتقاد طالبان از عدم همکاری اسلام آباد
  • سارقان ۱۰ میلیاردی تجهیزات بانک های دولتی در دام پلیس البرز
  • ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان
  • بهره برداری از دو مدرسه شش کلاسه در میناب/ساخت مدرسه روستای شَمجُو نیز از محل مولدسازی و فروش املاک مازاد دولتی
  • مالک گران‌ترین خانه جهان چه کسی است؟
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام با فروش اموال و املاک مازاد
  • اختصاصی: پنجم اردیبهشت روز تاریخی فوتبال ایران
  • ۳۷هزار میلیارد تومان از اموال شهر به جیب تهرانی بازگشت
  • سخنگوی اقتصادی دولت: نوسانات ارزی هیچ نفعی برای دولت‌ها ندارد