Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا : رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت از بازداشت زن جوانی که برای شناسایی نشدن چهره و مشخصات سجلی اش را در اغتشاشات اخیر تغییر داده بود، خبر داد و گفت: متهم با هوشیاری پلیس شناسایی و بامداد امروز دستگیر شد.

به گزارش رکنا ، سرهنگ"مهدی تاجیک" با اعلام این خبر، گفت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه زن جوانی در روز اول اغتشاشات با آتش زدن چند حلقه لاستیک و انسداد خیابان فدائیان اسلام و شعاردهی و سنگ پرانی به سمت مأموران، اماکن عمومی را تخریب کرده است، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی توضیح داد: در تحقیقات پلیسی، مخفیگاه این زن جوان در حوالی شهرستان قرچک شناسایی شد ولی در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم از محل سکونتش گریخته است و به نقطه دیگری نقل مکان کرده است.

وی افزود: تلاش مأموران برای شناسایی مخفیگاه جدید متهم ادامه یافت تا اینکه روز گذشته، مخفیگاه این فرد در حوالی چهار راه مصباح شهرستان کرج شناسایی شد و نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

تاجیک با اشاره به اینکه متهم بامداد امروز دوازدهم آذرماه در یک عملیات پلیسی دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس امنیت عمومی منتقل شد، اضافه کرد: در بررسی سوابق متهم، جرایم امنیتی فراوانی دیده می شود و آخرین بار این خانم جوان در سال91 توسط یکی از دستگاه های امنیتی کشور به جرم تبلیغ و فعالیت علیه نظام و حمایت از گروه های معاند بازداشت شده است که پس از تحمل حبس و آزادی از زندان، با تغییر چهره و مشخصات سجلی اشت مجددا سرلیدری اغتشاشات اخیر را برعهده گرفته بود.

وی خاطر نشان کرد: با اعتراف متهم به جرایم انتسابی وی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

منبع: رکنا

کلیدواژه: بنزین دلار یارانه جرم اخبار حوادث پایتخت متهم بازداشت جنوب تهران زن جوان حوادث تهران اخبار تهران عکس فیلم پسر قتل جنایت زندگی مهناز افشار حوادث تهران اخبار تهران سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۳۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ موسی بهاری روز دوشنبه افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان به بهانه وام ازدواج، موضوع شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار تیم ویژه مبارزه با جرایم سایبری انتظامی شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: دستگیری قاتل فراری پس از یک سال در قشم

وی اضافه کرد: کارشناسان پلیس فتا با پایش صفحات مجازی و رصد اقدامات مجرمانه، موفق به شناسایی متهم شده و او را با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی ادامه داد: شهروندانی که به این شیوه مورد کلاهبرداری واقع شده‌اند، می‌توانند جهت اعلام شکایت و تشکیل پرونده به پلیس فتای انتظامی بوکان مراجعه کنند.

سرهنگ بهاری بیان کرد: اگر متقاضیان قبل از هرگونه پرداختی یا ارائه مدارک شناسایی برای تحقیق و استعلام صحت پرداخت وام از طریق بانک مربوط اقدام کنند، به آسانی از وقوع این نوع کلاهبرداری ها پیشگیری می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227986 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • پیدا شدن جسد دانشجوی دندانپزشکی در ارتفاعات رفسنجان + توضیحات دادستان
  • راز مرگ پسر ۲۲ ساله گمشده برملا شد
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • دستگیری کلاهبردار وام ازدواج در بوکان
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد